citroen c4 P1734

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
max666
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 22 srp 2007, 20:48

citroen c4 P1734

Příspěvek od max666 »

zdravim.auto nejazdilo asi 2 mesiace a teraz po nastartovani nejde radit rychlosti.je to robotizovana prevodovka.diagnostika hlasi chybu P1734
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: citroen c4 P1734

Příspěvek od slovacek.milos »

max666 píše:zdravim.auto nejazdilo asi 2 mesiace a teraz po nastartovani nejde radit rychlosti.je to robotizovana prevodovka.diagnostika hlasi chybu P1734
zařad rychlost nastartuj a pothej ono se to rozběhne ;)
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Ahoj,mám stejný problém a chyba nejde smazat.někdy to nejde ani nastartovat.
prosím o radu na co se zaměřit,co způsobuje tento problém?
Přes diagnostiku nejde spustit akční člen řazení,pouze odkouším spojku.
Načtení spojky také nejde. už nevím co stím.
nevíte jaký odpor cívky mají mít ty ventilky pod jednotkou.
Mohl by tam být problém?
Předem děkuji za každou radu.
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

DTC P1734: Závada v řídicím systému řazení:


Elektromagnetický řadicí ventil B nebo C vázne ve vypnuté (OFF) poloze
Řadicí ventil B nebo C vázne


POZNÁMKA: Před odstraňováním poruch si poznamenejte veškerá statická data a data přístrojové desky a prostudujte si všeobecné informace o odstraňování závad.

1. Zahřejte motor na normální provozní teplotu (do zapnutí ventilátoru chladiče).

2. Zkontrolujte, zda je hladina kapaliny převodovky ve správné úrovni a zda kapalina neprosakuje.

3. Vypusťte kapalinu ATF přes sítko kapaliny. Zkontrolujte zanesení sítka kovovými částicemi nebo obroušeným materiálem ze spojky.

Jsou v sítku kovové částice nebo obroušený materiál ze spojky?

ANO - Vyměňte převodovku.n

NE - Vyměňte kapalinu ATF a přejděte na 4.

4. Pomocí HDS vymažte kódy DTC.

5. Se zařazenou polohou D proveďte zkušební jízdu delší než 20 sekund na všech pěti rychlostních stupních při rychlosti nad 20 km/h, poté zpomalte a zastavte.

6. Se zařazenou polohou D proveďte zkušební jízdu delší než 20 sekund na všech pěti rychlostních stupních při rychlosti nad 20 km/h, poté zpomalte a zastavte.

7. V menu A/T Mode zkontrolujte u položky DTCs/Freeze Data stav OBD - proběhne-li úspěšně ověření kódu P1734.

Je na obrazovce zobrazeno FAILED?

ANO - Přejděte na 8.

NE - Náhodná závada, systém je v tuto chvíli v pořádku. Pokud zkušební přístroj signalizuje NOT COMPLETE, vraťte se na 5 a znovu proveďte kontrolu.n

8. Pomocí HDS vymažte kódy DTC.

9. Pomocí HDS přezkoušejte funkci ventilu B elektromagnetu řazení: v menu Miscellaneous Test (ostatní zkoušky) zvolte elektromagnet řazení B.

Je slyšet cvakání?

ANO - Přejděte na 10.

NE - Vyměňte elektromagnetický řadicí ventil B a přejděte na 14.

10. Pomocí HDS přezkoušejte funkci ventilu C elektromagnetu řazení: v menu Miscellaneous Test (ostatní zkoušky) zvolte elektromagnet C.

Je slyšet cvakání?

ANO - Přejděte na 11.

NE - Vyměňte elektromagnetický řadicí ventil C a přejděte na 14.

11. Se zařazenou polohou D proveďte zkušební jízdu delší než 20 sekund na všech pěti rychlostních stupních při rychlosti nad 20 km/h, poté zpomalte a zastavte.

12. Se zařazenou polohou D proveďte zkušební jízdu delší než 20 sekund na všech pěti rychlostních stupních při rychlosti nad 20 km/h, poté zpomalte a zastavte.

13. V menu A/T Mode zkontrolujte u položky DTCs/Freeze Data stav OBD - proběhne-li úspěšně ověření kódu P1734.

Je na obrazovce zobrazeno FAILED?

ANO - Opravte hydraulický systém v souvislosti s řadicími ventily B a C nebo vyměňte převodovku a přejděte na 14.

NE - Náhodná závada, systém je v tuto chvíli v pořádku. Pokud zkušební přístroj signalizuje NOT COMPLETE, vraťte se na 11 a znovu proveďte kontrolu.n

14. Pomocí HDS vymažte kódy DTC.

15. Se zařazenou polohou D proveďte zkušební jízdu delší než 20 sekund na všech pěti rychlostních stupních při rychlosti nad 20 km/h, poté zpomalte a zastavte.

16. Se zařazenou polohou D proveďte zkušební jízdu delší než 20 sekund na všech pěti rychlostních stupních při rychlosti nad 20 km/h, poté zpomalte a zastavte.

17. V menu A/T Mode zkontrolujte u položky DTCs/Freeze Data stav OBD - proběhne-li úspěšně ověření kódu P1734.

Je na obrazovce zobrazeno PASSED?

ANO - Postup odstraňování závad je dokončen.n

NE - Vraťte se na 8 a znovu proveďte kontrolu.
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Moc děkuji za radu,zaměřím se na to.
Obrázek


Dle obrázku je to ventil E nebo F ?
Je ventil napájen 12V?
Moc děkuji.
Dám vědět jak jsem dopadl.
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ČONR"]Moc děkuji za radu,zaměřím se na to.


nevím jak jsi to pochopil ale máš si vzít lupu a podívat se na sítko, pokud najdeš kov a chceš měnit nějaký ventil nebo solenoid stáváš se Don Quijote de la Mancha a bojuješ s větrným mlýnem ;) sázka na vítězsvtí 0.1%
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Zdravím,tak olej ok,řadící ventily ok,kabeláž ok,snímače poloh ok,jednotka má přelotované svorkovnice a stále stejná závada. Asi bude v háji jednotka. Jinak už nevím 😣😣😣
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Odpovědět

Zpět na „Citroën“