vag startovací dávka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vag startovací dávka
dobry den mam vag a potreboval bych s nim zvíšit startovací dávku na golfu 1.9 tdi 66kw.Poradte mi jak to udelam prosim
N A S T A V E N Í S T A R T O V A C Í D Á V K Y
Pozn.:ıU některých turbodieselových motorů je nutné po ujetí většího
počtu kilomterů zvýšit startovací dávku paliva. Nízká dávka
paliva při startu se projevuje zejména obtížným startováním
teplého motoru.
Postup nastavení:
-Spojit se s ŘJ motoru 01
-LOGIN, zadat kód 12233
Kanál 05ıı-Přizpůsobení, uložená hodnota znamená aktuální
hodnotu startovací dávky. Ukládáním vyšších
hodnot se startovací dávka zvyšuje, ukládáním
nižších hodnot naopak snižuje.
Základní dávka (z výroby) bývá nastavena na 32 768
je doporučeno startovací dávku zvedat po 200 a
kontrolovat stratování za tepla (min. 80 °C)
Do pole "nová hodnota" zadejte hodnotu o cca 200
vyšší než je původně nastavená dávka, v tomto
případě 32 968
Tetsovat
Uložit
Startem motoru za tepla se přesvěčte o dostatečném
zvýšení.
Pozn.: ıPřed změnou startovací dávky si vždy poznamnejte původní hodnotu!
Po nastavení startovací dávky se několikerým teplým spuštěním
motoru přesvěčte o dostatečném zvýšení.
Pozn.:ıU některých turbodieselových motorů je nutné po ujetí většího
počtu kilomterů zvýšit startovací dávku paliva. Nízká dávka
paliva při startu se projevuje zejména obtížným startováním
teplého motoru.
Postup nastavení:
-Spojit se s ŘJ motoru 01
-LOGIN, zadat kód 12233
Kanál 05ıı-Přizpůsobení, uložená hodnota znamená aktuální
hodnotu startovací dávky. Ukládáním vyšších
hodnot se startovací dávka zvyšuje, ukládáním
nižších hodnot naopak snižuje.
Základní dávka (z výroby) bývá nastavena na 32 768
je doporučeno startovací dávku zvedat po 200 a
kontrolovat stratování za tepla (min. 80 °C)
Do pole "nová hodnota" zadejte hodnotu o cca 200
vyšší než je původně nastavená dávka, v tomto
případě 32 968
Tetsovat
Uložit
Startem motoru za tepla se přesvěčte o dostatečném
zvýšení.
Pozn.: ıPřed změnou startovací dávky si vždy poznamnejte původní hodnotu!
Po nastavení startovací dávky se několikerým teplým spuštěním
motoru přesvěčte o dostatečném zvýšení.
zdárec řeším teď zýšení startovací dávky tak jsem sehnal kabel a program + ten VIS na vyčtení závad ale ještě jsem to v praxi neodzkoušel to až zítra. Dal by se sehnat nějaký takový návod viz víše na různé triky a fígle s VAGem? Jestli něco takovýho existuje?. Pročítám forum už dost dlouho a oči mi jdou už kolem a pořád na nic nemůžu narazit. Např. dojezdy oken, zapojení kontrolky tažného zařízení nebo cokoliv co by mi ulehčilo práci formou pokus omyl. Díky moc všem.
Galaxy 1,9 TDi 81 Kw r.v. 1999
Galaxy 1,9 TDi 81 Kw r.v. 1999
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
jojo díkes já to vyřešil relátkem a odporem na čidlo teploty a startuje na brnknutí jen mi teď začal houpat za studena ten volnoběh ale až po ujetí cca 2500km. hlásí to vadu toho ventilu v el. hlavě čerpadla jak jsi už odpovídal na můj příspěvek v jiným vláknu:). Mám doma čerpadlo z BMW 525 TDS tak nevím jak moc se ten samotný ventil dá vyměnit. Mám i jedno kompletní čerpadlo na galaxe ale pokud je vyda jen v tom vršku tak se mi to nechce zbytečně kuchat (to zdravý čerpadlo z Galaxyny)
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw