Brzdy-inspirace pro ostatní

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Ja kupoval primo v EBC, ale budes zklamanej

https://ebcbrakesdirect.com/automotive
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

tuner píše: budes zklamanej
Jak to? Všichni v británii to na to strkaj a strašně si to chválí, stejně tak na Honda foru ;)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

No ja je na aute mel tak vim jak brzdi, no a vzhledem k tomu ze anglany znam tak vim proc je chvali, ti chvali i cinsky pneu :D
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tuner: a kdy to bylo? Mám dojem, že se EBC celkem zlepšilo za posledních několik let :) jinak EBC mají za rozumný ceny v BSR.

Ale raději, než EBC yellow, nebo DS3000, bych osobně volil Hawk HP+ :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Tak cca 5 let z5. Ted jsem si kupoval na S4 origo desky v Audi, jsou ve tride tvrdosti GG a jsou podstatne levnejsi nez EBC desky o nichz nevim jak budou brzdit, pokud jak tvrdis ze se zlepsili.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Brzdy Galfer pro Octavii II (kotouč ATE PowerDisc 345 mm a destičky Ferodo Racing DS2500): https://www.dp-race.com/2019/04/11/ukaz ... ctavii-ii/

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Nazdar

Nejak nastal čas a odhodlal som sa upraviť brzdy na aute dole v popise. Použil som brzdy s W8, jak kotúče tak aj brzdiče. Tiež otoče kôli rozpalu adaptéra a hlavne ložisko, čo už je šroubované a nie lisované :) Týmto sa chcem zároveň poďakovať dvom členom fóra Bóďa a Titan0306, ktorý mi predali potrebné chýbajúce komponenty. Ďakujem. Kotúče sú už úplne nové, na obrázkoch sú naozaj iba ,,dobehové,, je vidno aj riadnu rihu. Na tých pár mesiacov kým sa Bóďa ponúkol to muselo stačič :D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Sayllo dne 05 kvě 2019, 19:46, celkem upraveno 2 x.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

Příspěvek od kočka87 »

Parádní práce!
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

martinsidlo píše:Kodujete při změně z 280 na 312 vpředu a zadek z 232 na 280 s ABS brzdy? Případně který kanál ABS.
Děkuji.
Odpovím si sám, ano koduje,DP strana 45-23,45-190-191 a 45-237.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
feroplech
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14 črc 2019, 21:00
Bydliště: Ďurďošík

Příspěvek od feroplech »

koduje sa to hadam kvoli zmene restrikcie tlaku na zadne brzdy, osobne som to nechal tak na svojej oktavii pri zmene z 280 na 288
O1combi asz
Volvo xc70 d5
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3492
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Je v DP taky vysvětleno proč? Měl jsem za to, že si to systém EDB reguluje sám.
Oct asv 2000, DieselPower
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Prečo sa to robí som v DP nenašiel, iba tabuľka kódovania tam je Obrázek
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3492
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Díky Source.
To vypadá, že se to kóduje jen kvůli protiprokuzu ASR...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ne,koduje se to,že ty FN3 mají větší destičku,větší brzdnou plochu. Vyzkoušel jsem to na ABS a brzdí to lépe v krizi. Vše ostatní se k tomu bude chovat lépe.
Já mám třeba i MSR.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak nakonec můj finální setup na Golfu 3:
- brzdy série GTI 288/226 mm
- kotouče předek i zadek obyč Ate (přední kotouče jen orovnaný lehce jetý, původní Ate desky shořely)
- desky EBC, předek Yellowstuff, zadek Ultimax 2
- brzdovka Motul RBF 600
- pancéřový hadice na míru BeKaS s.r.o.

brzdy už jsou zajetý a brzdí to neskutečně, s 1100 kg těžkým autem to nemá žádnou práci. Uvidím ještě, jak to bude fungovat po 25 minutách ježdění na okruhu :)
Nejvíce mě překvapily pancéřový hadice. Myslel jsem, že tam nebude skoro žádný rozdíl, ale pedál je teď krásně tuhý, nepropadá se a perfektně se dávkuje účinek
:)

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“