Brzdy-inspirace pro ostatní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tuner: a kdy to bylo? Mám dojem, že se EBC celkem zlepšilo za posledních několik let jinak EBC mají za rozumný ceny v BSR.
Ale raději, než EBC yellow, nebo DS3000, bych osobně volil Hawk HP+
Ale raději, než EBC yellow, nebo DS3000, bych osobně volil Hawk HP+
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Brzdy Galfer pro Octavii II (kotouč ATE PowerDisc 345 mm a destičky Ferodo Racing DS2500): https://www.dp-race.com/2019/04/11/ukaz ... ctavii-ii/
Nazdar
Nejak nastal čas a odhodlal som sa upraviť brzdy na aute dole v popise. Použil som brzdy s W8, jak kotúče tak aj brzdiče. Tiež otoče kôli rozpalu adaptéra a hlavne ložisko, čo už je šroubované a nie lisované Týmto sa chcem zároveň poďakovať dvom členom fóra Bóďa a Titan0306, ktorý mi predali potrebné chýbajúce komponenty. Ďakujem. Kotúče sú už úplne nové, na obrázkoch sú naozaj iba ,,dobehové,, je vidno aj riadnu rihu. Na tých pár mesiacov kým sa Bóďa ponúkol to muselo stačič
Nejak nastal čas a odhodlal som sa upraviť brzdy na aute dole v popise. Použil som brzdy s W8, jak kotúče tak aj brzdiče. Tiež otoče kôli rozpalu adaptéra a hlavne ložisko, čo už je šroubované a nie lisované Týmto sa chcem zároveň poďakovať dvom členom fóra Bóďa a Titan0306, ktorý mi predali potrebné chýbajúce komponenty. Ďakujem. Kotúče sú už úplne nové, na obrázkoch sú naozaj iba ,,dobehové,, je vidno aj riadnu rihu. Na tých pár mesiacov kým sa Bóďa ponúkol to muselo stačič
Naposledy upravil(a) Sayllo dne 05 kvě 2019, 19:46, celkem upraveno 2 x.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovím si sám, ano koduje,DP strana 45-23,45-190-191 a 45-237.martinsidlo píše:Kodujete při změně z 280 na 312 vpředu a zadek z 232 na 280 s ABS brzdy? Případně který kanál ABS.
Děkuji.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ne,koduje se to,že ty FN3 mají větší destičku,větší brzdnou plochu. Vyzkoušel jsem to na ABS a brzdí to lépe v krizi. Vše ostatní se k tomu bude chovat lépe.
Já mám třeba i MSR.
Já mám třeba i MSR.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak nakonec můj finální setup na Golfu 3:
- brzdy série GTI 288/226 mm
- kotouče předek i zadek obyč Ate (přední kotouče jen orovnaný lehce jetý, původní Ate desky shořely)
- desky EBC, předek Yellowstuff, zadek Ultimax 2
- brzdovka Motul RBF 600
- pancéřový hadice na míru BeKaS s.r.o.
brzdy už jsou zajetý a brzdí to neskutečně, s 1100 kg těžkým autem to nemá žádnou práci. Uvidím ještě, jak to bude fungovat po 25 minutách ježdění na okruhu
Nejvíce mě překvapily pancéřový hadice. Myslel jsem, že tam nebude skoro žádný rozdíl, ale pedál je teď krásně tuhý, nepropadá se a perfektně se dávkuje účinek
- brzdy série GTI 288/226 mm
- kotouče předek i zadek obyč Ate (přední kotouče jen orovnaný lehce jetý, původní Ate desky shořely)
- desky EBC, předek Yellowstuff, zadek Ultimax 2
- brzdovka Motul RBF 600
- pancéřový hadice na míru BeKaS s.r.o.
brzdy už jsou zajetý a brzdí to neskutečně, s 1100 kg těžkým autem to nemá žádnou práci. Uvidím ještě, jak to bude fungovat po 25 minutách ježdění na okruhu
Nejvíce mě překvapily pancéřový hadice. Myslel jsem, že tam nebude skoro žádný rozdíl, ale pedál je teď krásně tuhý, nepropadá se a perfektně se dávkuje účinek
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5