O1 1.9TDI AGR G28, vadna RJ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

O1 1.9TDI AGR G28, vadna RJ?

Příspěvek od Ján Horosz »

Ahojte,

Riešim kamošovu octaviu, zdochlo počas jazdy a od tej doby neide natočit, štartuje ale nechyta. Začal som poistkami, relatkami, všetky su dobre, pamat zavad čisty, naftu ma, jedine čo som zistil s logovanim, že počas štartovania G28 neda udaj. Otačky ostanu na nule a samozrejme nezačne vstrekovať. Keď odpojim snimač otačok motora(G28), nepiše zavadu. Ked odpojim čepradlo, tak nahodi asi 5 chyb. Kable medzi RJ motora a čidlom som premeral, su OK, čidlo otačok ma 1,1kohm, takže dobre. Je možne, že tak lahne RJ motora, že neda štavu na snimač otačok a ani nevie otom? Stretol sa stym niekto?

Použite ale overene RJ je na ceste, skusim vymeniť a uvidim.

Za každu radu budem vďačný.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

moc tě nechápu co to tam tropíš, otáčky a nafta, pojistky, měnit řídící jednotku motoru,

pokud komunikuješ s řídící jednotkou motoru a nestartuješ tak se zajímej o kontrolu akčních členů a to je hlavně stopventil, pokud se otevře a řídící jednotka nastaví startovací dávku točíš motorem tak ti musí stříkat nafta,


první co bych udělal vzal sprej třeba na brzdy stříkal do sání jestli motor chytne a je pravda co říkáš že tam nejde nafta,

pokud ti motor točí jak potkaný tak můžeš mít zaseklou chcípací klapku jestli tam vůbec je,

když zapneš klíček problikne spirálka???
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Stopventil otvara, naftu ma, na sprej bezi, rozvody OK, spiralka preblikne, RJ komunikuje, len nevidi otacky motora ani samotny snimac otacok. Zajtra dojde RJ, tak uvidime, cakam na RJ. Podla mna bude riadiaca v keli. Skrtiaca je otvorena, ma zdravy zvuk ,ked toci starter, len nechyta. (crazy)
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mi to mozek nebere co řešíš otáčky motoru???


zapneš klíček a nastavovač v čerpadle si přečte dráhu pokud se nepohne skočí ti tam závada v paměti, pak nastavovač nastaví startovací dávku, jakmile otočíš motorem tak čerpadlo tlačí naftu do vstřiků, startovací dávku si přečteš v bloku měřených hodnot nebo si přečti jak se zvedá startovací dávka, vstžikované množství máš taky v bloku měřených hodnot tam máš co 0???

jestli se motor točí nebo netočí to přeci řeší CR ale u tdi je to u startu jedno, nebo se pletu?????
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 08 kvě 2019, 14:02, celkem upraveno 1 x.
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Bez signalu otacok nezacne vstrekovat. Kym su otacky 0 tak davka je tiez 0,0 a ja tam furt mam 0 otacok, ci tocim ci netocim, a nepise ani zavadu, ked odpojim cidlo otacok. TDI nebezi bez cidla otacok.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

měl jsi na řj motoru sdělaný konektor a tam si kontroloval piny 67 69 71 a ty jsou ok tam jsi naměřil ten odpor 1,1, a pokud odpojíš čidlo otáček tak o tom řídící jednotka neví???


měl jsem to taky je to už mnoho let a majitel auta posmrti, nikde žádná závada v paměti nic, dávka pliva 000 , jediné co jsem zjistil tak byly ucpané kanály a řj byla vytopena, to nějaký pipla opravil a řj motoru zasilikonoval a tím je prej dorazil, druhá jednotka a jelo to dál,

je tomu taky mnoho let mi blbě startovalo teplé tdi a leketrikář mi říká prověř otáčky motoru řj taky počítá s určitýma otáčkama, dám vag točím točím a otáčky motoru furt 000 :o toš su kokot nebo co (wallbash) nasadím drátek na stopventil drb motor chytl a otáčky naskočily, tehdy jsem neuměl zvednout dávku tak jsem dal rozpojovací tlačítko na čidlo teploty a start ok
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Podla ELsy som robil. Tam pise rozpojit G28 pri cerpadle a tam merat odpor medzi pinom 1-2 tolerancia je od 1kogm-1,5kohm, lebo to je stary typ, hranaty konektor. Potom kable som prepipal medzi tym spojom a konektorom na RJ, tak ako pises, 67, 69,71 Este som skontroloval ci niekde inde nepipne, ci nahodou nie su kable spojene aj inym dratom. Riadiaca nie je mokra, iba kabelaz. Pred poruchou lialo asi 3 dni, auto preslo asi 12km a tak lahlo. Nevylucujem ze kabelaz tam daco odpalilo v RJ, to este idem rozmotat, nie ze odpise aj druhu riadiacu.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Ján Horosz"]kable som prepipal medzi tym spojom a konektorom na RJ, tak ako pises, 67, 69,71

stím mám velmi špatné zkušenosti, ted jsem tak propípával LPG na feldě a měřil voltmetrem, nešlo přepnout na plyn, 14 dnů po chvilkách než mě napadlo vzít žárovku 55W nasadit na těch 12V a ona se nerožla (wallbash) (wallbash) schnilý drát pod pojistkou, kde nebylo vidět, navíc někdo zamotal pojistku na hadici, a já myslel že si jen zkracoval kabel,
kochni i tu řj motoru mrkni na ty tři piny a proštuduj ten tišták jestěli něco nehořelo :?
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Už ide. Bola vadna RJ. Inu som naučil, a hned šlapal.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“