Kvalitný chiptuning na Slovensku?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Tiez ma velice zaujima ako si dospel k tymto tvrdeniam ktore si pouzil..
Nikoho nezastavam.
ALE.. Ina riadiaca jednotka=iny sw=nahram do inej ako patrí =nestartujem
BJB a BKC pouzivaju U1 alebo U31 ktore su v niektorych pripradoch zamenne.
-logika ovladania egr ventilu neznehodnoti motor a to som uz videl fakt kadejako popridavane aj na hystereze ovladania egr. Ked niemto nevedel co to je.
Co znamena generálka motora? Piesty, vybrus, hlava, ventile? Ktora cast softu poskodila tieto komponenty, alebo akou úpravou to bolo zapricinene?
Ak mas pridaj sem original cislo z tvojej ecu a obsah.
Skor si myslim, ze ide o to, ze mal upravenu inu sw verziu a snazil sa len skopirovat zmeny z upraveného sw a nejak to mozno dovrzal.
Nikohi nezastavam, cloveka co to upravoval nepoznám len mi to nedalo
Nikoho nezastavam.
ALE.. Ina riadiaca jednotka=iny sw=nahram do inej ako patrí =nestartujem
BJB a BKC pouzivaju U1 alebo U31 ktore su v niektorych pripradoch zamenne.
-logika ovladania egr ventilu neznehodnoti motor a to som uz videl fakt kadejako popridavane aj na hystereze ovladania egr. Ked niemto nevedel co to je.
Co znamena generálka motora? Piesty, vybrus, hlava, ventile? Ktora cast softu poskodila tieto komponenty, alebo akou úpravou to bolo zapricinene?
Ak mas pridaj sem original cislo z tvojej ecu a obsah.
Skor si myslim, ze ide o to, ze mal upravenu inu sw verziu a snazil sa len skopirovat zmeny z upraveného sw a nejak to mozno dovrzal.
Nikohi nezastavam, cloveka co to upravoval nepoznám len mi to nedalo
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Zly soft dokaze utavit lopatky na plynovej turbine, prip. rozjebat turbo, roztopit piesty. Napis co si predstavujes pod pojmom GO motora. Niekto si totiz pod tymto pojmom predstavuje, vymenu naplni, filtrov a obehnutie stroja stetkou s farbou !
Pojem generalna oprava je odvodeny od najvyssej vojenskej hodnosti. t.j. general. Cize je to najrozsiahlejsia oprava aku moze stroj podstupit. Pri tejto oprave sa sa kontroluju, dodatocne opracovavaju a menia skoro vsetky hlavne skupiny a podskupiny stroja a vysledny efekt by mal splnat parametre noveho stroja, alebo este lepsie.
1, stroj sa z vonku umyje
2, stroj sa rozoberie na jednotlive skupiny
3, skupiny sa rozoberu na dalsie podskupiny
4, vsetko sa dokladne ocisti a umyje
5, nasleduje seria geometrickych merani a posudenie opotrebenia jednotlivych casti
6, na zaklade vysledkov merani sa vykonava dodatocne opracovanie stycnych ploch a licovanie do geometrickej roviny prip. jednotlivych geometrickych osi
7, niektore suciastky sa musia menit periodicky podla predpisu bez ohladu na mieru opotrebenia
8, vykona sa kontrolne meranie ci parametre dosahuju pozadovane miery a tolerancie
9, nasleduje zborka ( vymena opotrebenych suciastok napr. lozisk, tesneni, gufer atd. za nove )
10, nanovo sa vymedzuju vole na predpisane hodnoty
11, nove filtre, naplne a maziva
12, nasleduje skusobna prevadzka pri ktorej sa docasne sleduju vsetky dolezite prevadzkove parametre a doladzuje sa hladky chod a rozne detaily
13, zabehova prevadzka stroja trva predpisany pocet mth s roznymi obmedzeniami
14, revizia, dostelovanie pozadovanych parametrov, preventivna vymena naplni
15, stroj je spusteny do riadnej pravadzky bez obmedzeni
Pojem generalna oprava je odvodeny od najvyssej vojenskej hodnosti. t.j. general. Cize je to najrozsiahlejsia oprava aku moze stroj podstupit. Pri tejto oprave sa sa kontroluju, dodatocne opracovavaju a menia skoro vsetky hlavne skupiny a podskupiny stroja a vysledny efekt by mal splnat parametre noveho stroja, alebo este lepsie.
1, stroj sa z vonku umyje
2, stroj sa rozoberie na jednotlive skupiny
3, skupiny sa rozoberu na dalsie podskupiny
4, vsetko sa dokladne ocisti a umyje
5, nasleduje seria geometrickych merani a posudenie opotrebenia jednotlivych casti
6, na zaklade vysledkov merani sa vykonava dodatocne opracovanie stycnych ploch a licovanie do geometrickej roviny prip. jednotlivych geometrickych osi
7, niektore suciastky sa musia menit periodicky podla predpisu bez ohladu na mieru opotrebenia
8, vykona sa kontrolne meranie ci parametre dosahuju pozadovane miery a tolerancie
9, nasleduje zborka ( vymena opotrebenych suciastok napr. lozisk, tesneni, gufer atd. za nove )
10, nanovo sa vymedzuju vole na predpisane hodnoty
11, nove filtre, naplne a maziva
12, nasleduje skusobna prevadzka pri ktorej sa docasne sleduju vsetky dolezite prevadzkove parametre a doladzuje sa hladky chod a rozne detaily
13, zabehova prevadzka stroja trva predpisany pocet mth s roznymi obmedzeniami
14, revizia, dostelovanie pozadovanych parametrov, preventivna vymena naplni
15, stroj je spusteny do riadnej pravadzky bez obmedzeni
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 09 kvě 2019, 20:57, celkem upraveno 1 x.
nechcel som zakladať zbytočne nové takéto vlákno zvlášť pre benzín.. preto som si dovolil to hodiť sem k nafte..
Inak CTR Fk2 už po odmeraní a následnej jemnej úprave/doladení softu podľa mojich predstáv u Profituning v Poprade, pán ing. Šoltýs sa s tým vyhral k dokonalosti, profi práca.. priebeh výkonu, hladký nástup a nárast výkonu, krásna gradácia, bez akýchkoľvek poklesov, overboostov a pod. neduhov, krivky ako z "učebnice".
P.S. auto malo v stock stave len s väčsím efektívnejším IC od FORGE + 100oct. benzín parametre 350ps/450Nm (sériový IC je u CTR skutočne značná brzda.. len touto pouhou výmenou ide výkon automaticky hore v priemere 20 až k 30ps.. + so 100oct. palivom to vie dať výsledok aký bol odmeraný na MAHE aj na mojom CTR.. samozrejme záleží aj od stavu motora). Následne stačí ozaj len jemný soft na dosiahnutie takmer 400ps.. na plniacom tlaku navýšenie len 10-12%.
Takže toľko k úprave turbobenzínu na SK.
Inak CTR Fk2 už po odmeraní a následnej jemnej úprave/doladení softu podľa mojich predstáv u Profituning v Poprade, pán ing. Šoltýs sa s tým vyhral k dokonalosti, profi práca.. priebeh výkonu, hladký nástup a nárast výkonu, krásna gradácia, bez akýchkoľvek poklesov, overboostov a pod. neduhov, krivky ako z "učebnice".
P.S. auto malo v stock stave len s väčsím efektívnejším IC od FORGE + 100oct. benzín parametre 350ps/450Nm (sériový IC je u CTR skutočne značná brzda.. len touto pouhou výmenou ide výkon automaticky hore v priemere 20 až k 30ps.. + so 100oct. palivom to vie dať výsledok aký bol odmeraný na MAHE aj na mojom CTR.. samozrejme záleží aj od stavu motora). Následne stačí ozaj len jemný soft na dosiahnutie takmer 400ps.. na plniacom tlaku navýšenie len 10-12%.
Takže toľko k úprave turbobenzínu na SK.
to sa ti len zdá si myslím. Stránku mam aktuálnu asi až 10 rokov . ale pracuje sa na update na dalsom pokracovani coskoro. mne osobne sa dovolat uz neda , telefony a objednavky riesi iny clovek.zrno píše:a pán ten úpravca "BH motorsport" aj normálne existuje, žije? či jeho web-stránka s kontaktnými údajmi slúži len pre "potešenie oka"..ono dočkať sa reakcie a odpovede od tohto pána, je podľa mojej skúsenosti z ríše snov
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Jedine UchoTD z BB!👍mam ibizu 1.9tdi rotacku naladenu od neho na 252ps 🚀(komponenty motora nejdem rozpisovat) je to macher a nedam na neho dopustit poradi,pomoze,vysvetli:jedine on.😉
Seat Ibiza 1.9tdi 252PS 520NM
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,
11mm pump J+podavačka,Race 520 0,280,GTB2260VK+prevodnik by UchoTD,4 bar MAP,