vito 112 cri 2.2 9O kW motor OM611DE22LA

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pomooooc

tak borec v sk na medvedy vyhodnotil že motor je vybehaný a nebudě to dál řiešit, tak ho přetahli do blavy tam nějaký mechoš zrovna zkrachoval a postavili auto někde do ulice, pak si ho vzal další servis a ten to vyhodnotil že prej je řj motoru vadná tak ji vyměnili a nic je tam furt tolerance vačka klika, ta vraj to nebůdu opravovat lebo je v motori vela hrdze :roll:

jestli máte někdo nápad jak dostat rozvody do tolerance :? :?

mi už jen napadá sdělat kolo vačky přeobrazit péro a udělat jelítka pro šrouby

klidně bych se na to vys... ale je to dlouhodobý kamoš a dobrý zákazník ;) dík
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

A co vyměnit řetěz.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:A co vyměnit řetěz.
komplet nové rozvody a OT je pořád mimo zatočíš klíčkem nabíhá tlak paliva skočí P1354 a je po tlaku

na sprej jede a čidla jsou v díře nejdou posunout, nic podobného jsem nikdy neviděl a tři opraváři co dělají do mercedesů výsledek O, vela hrdze v motori

:roll: (LOL)
byl zde navíc ještě borec co dělá jen medvědy má přezdívku M+M marcel mercedes jak přišel :o :roll: tak odešel, tvrdil mi že centák nehraje roli a problém je jinde kde ?


co jsem nezkoušel jestli by náhodou nešla ta synchronizace ojebat odpojením některého čidla, možná jsem četl že při poruše kliky si bere řj údaj z vačky a jede to dál, ale nemám stím zkušenosti
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“