musíš rozřezat ty svazky pokud to máš pod baterkou ok tak před chladičem jak se ty svazky dělí, tak kde jsi zapánal ventilátoly kontrolou akčních členů najdeš i tlak klimy v bloku měřených hodnot v nějakém okně, pokud je tam něsmyslně vysoký údaj taky běží ventilátory ale ty máš stopro hokej v kabeláži
měl jsi velkou výhodu že ta závada nešla smáznout, větší výjeb je když ti skočí 18068 jednou za měsíc a de smáznout to můžeš rozmontovat celýýýý traktor a na nic nepřijdeš,
já elektrice prej vůbec nerozumím, ale musím vždy spravit co je potřeba
Tomas.cz píše:Ostatní kabely ok? Zrovna tam bych vadný kabel nečekal, ale řešil jsem několikrát ko kabel přímo v tom ohybu u jednotky ventilátorů / klimatizace.
Ostatní kabely právě ok..vse jako nový..vypada ze byl poskozenej při výrobě..
Taky možnost, pamatuju na Opel Combo co mu vypověděl službu palivoměr a měl kabel od konektoru do plováku skřípnutý mezi hrdlo nádrže a tělo palivového čerpadla.
Tomas.cz píše:Taky možnost, pamatuju na Opel Combo co mu vypověděl službu palivoměr a měl kabel od konektoru do plováku skřípnutý mezi hrdlo nádrže a tělo palivového čerpadla.
a to tam dočáhne? hrdlo nádrže je naboku a tělo čerpadla v nádrži ted jsem zrovna viděl jak v obyváku přeběhli dva bílí potkani
mě zas nasrali třeba u korzy dali konektor z nádrže pod auto do té soli a bordelu
Já jsem se špatně vyjádřil s tím konektorem, byla to už vnitřní kabeláž z hrdla do potenciometru plováku, zkrátka a dobře jak se dává sestava do nádrže a motají se ti tam 4 kablíky ( 2x čerpadlo a 2x plovák ) tak se jeden z kablíků plováku dostal mezi těsnění a nádrž, tam byl léta skřípnutý a jednoho dne povolil.