Motor kouří a nejde do otáček - ASZ - snad vyřešeno.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Super, díky moc.
Potřebuji ho znát kvůli šroubení na ten měřák tlaku oleje a chtěl jsem se vyhnout demontáži toho čidla, protože po přestavbě na ARL je ke všemu na pytel přístup.
Jinak trochu odbočím a mohu potvrdit, že s vačkou Kolbenschmidt nemám nejmenší problém ani s výkonem ani s nástupem výkonu.
Potřebuji ho znát kvůli šroubení na ten měřák tlaku oleje a chtěl jsem se vyhnout demontáži toho čidla, protože po přestavbě na ARL je ke všemu na pytel přístup.
Jinak trochu odbočím a mohu potvrdit, že s vačkou Kolbenschmidt nemám nejmenší problém ani s výkonem ani s nástupem výkonu.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tak měřák tlaku oleje je hotov a tlak změřen no a zdá se, že budu moc být klidný. Tuším že těch 1,2 baru je hraniční, ale mám dojem že až u 1500 ot/min a tam jsem vždy nad dvěma bary.
Ale třeba mi k tomu řeknete něco jinýho.
Naměřený hodnoty jsou následující:
Volnoběh:
teplota oleje - tlak
35°C - 4 bary
45°C - 3 bary
55°C - 2,2 bary
60°C - 2,0 bary
65°C - 1,8 baru
70°C - 1,6 baru
75°C - 1,4 baru
80°C - 1,35 baru
85°C - 1,25 baru
1500ot/min:
60°C - 3,8 baru
70°C - 3,0 baru
75°C - 2,6 baru
80°C - 2,4 baru
85°C - 2,3 baru
Ale třeba mi k tomu řeknete něco jinýho.
Naměřený hodnoty jsou následující:
Volnoběh:
teplota oleje - tlak
35°C - 4 bary
45°C - 3 bary
55°C - 2,2 bary
60°C - 2,0 bary
65°C - 1,8 baru
70°C - 1,6 baru
75°C - 1,4 baru
80°C - 1,35 baru
85°C - 1,25 baru
1500ot/min:
60°C - 3,8 baru
70°C - 3,0 baru
75°C - 2,6 baru
80°C - 2,4 baru
85°C - 2,3 baru
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Mám ještě jeden technický dotaz, kde se dá měřit tlak oleje v hlavě ?
Četl jsem tu v jedné diskuzi, že dotyčný tlak měřil v hlavě a pak u filtru.
Já ho měřil u filtru po vyndání čidla tlaku oleje a ani v DP se neuvádělo, že by se měl měřit i jinde.
Tuším že u tandemu se dá měřit tlak paliva, ale oleje netuším.
Četl jsem tu v jedné diskuzi, že dotyčný tlak měřil v hlavě a pak u filtru.
Já ho měřil u filtru po vyndání čidla tlaku oleje a ani v DP se neuvádělo, že by se měl měřit i jinde.
Tuším že u tandemu se dá měřit tlak paliva, ale oleje netuším.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Provedl jsem to čištění vstřiků VIFem a výsledek je ten, že se nic nezměnilo.
Hodnoty v kanále 13 a 23 jsou stejný jako před čištěním a při přidání plynu motor začně v zátěži kouřit.
Když ale axceleruji plynule s lehkou nohou na plynu, tak se to obějde takřka bez kouře.
Vypadá to že mě repase vstřiků nemine.
Když uvážím že mě za dva měsíce čeká STK, tak si budu muset pospíšit.
Navíc jako bonus mi při 2000 ot/min motor začne vibrovat. Pokud otáčky snížím nebo lehce zvýším tak to přestane.
Stačí 100 ot/min víc nebo míň a je klid. Dělá to na neutrál, tedy bez zátěže.
Hodnoty v kanále 13 a 23 jsou stejný jako před čištěním a při přidání plynu motor začně v zátěži kouřit.
Když ale axceleruji plynule s lehkou nohou na plynu, tak se to obějde takřka bez kouře.
Vypadá to že mě repase vstřiků nemine.
Když uvážím že mě za dva měsíce čeká STK, tak si budu muset pospíšit.
Navíc jako bonus mi při 2000 ot/min motor začne vibrovat. Pokud otáčky snížím nebo lehce zvýším tak to přestane.
Stačí 100 ot/min víc nebo míň a je klid. Dělá to na neutrál, tedy bez zátěže.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi