Motor kouří a nejde do otáček - ASZ - snad vyřešeno.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Neví někdo jaký závit je na čidlu tlaku oleje u ASZ ?
Ptám se kdyby to náhodou někdo věděl abych nemusel demontovat to svoje.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Klasika M10x1
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

M10x1 tedy stejnej jako třeba u š 120 nebo starších favoritů....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Super, díky moc.
Potřebuji ho znát kvůli šroubení na ten měřák tlaku oleje a chtěl jsem se vyhnout demontáži toho čidla, protože po přestavbě na ARL je ke všemu na pytel přístup.
Jinak trochu odbočím a mohu potvrdit, že s vačkou Kolbenschmidt nemám nejmenší problém ani s výkonem ani s nástupem výkonu.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak měřák tlaku oleje je hotov a tlak změřen no a zdá se, že budu moc být klidný. Tuším že těch 1,2 baru je hraniční, ale mám dojem že až u 1500 ot/min a tam jsem vždy nad dvěma bary.
Ale třeba mi k tomu řeknete něco jinýho.

Naměřený hodnoty jsou následující:

Volnoběh:
teplota oleje - tlak

35°C - 4 bary
45°C - 3 bary
55°C - 2,2 bary
60°C - 2,0 bary
65°C - 1,8 baru
70°C - 1,6 baru
75°C - 1,4 baru
80°C - 1,35 baru
85°C - 1,25 baru

1500ot/min:
60°C - 3,8 baru
70°C - 3,0 baru
75°C - 2,6 baru
80°C - 2,4 baru
85°C - 2,3 baru
Obrázek
Obrázek
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Mám ještě jeden technický dotaz, kde se dá měřit tlak oleje v hlavě ?
Četl jsem tu v jedné diskuzi, že dotyčný tlak měřil v hlavě a pak u filtru.
Já ho měřil u filtru po vyndání čidla tlaku oleje a ani v DP se neuvádělo, že by se měl měřit i jinde.

Tuším že u tandemu se dá měřit tlak paliva, ale oleje netuším.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Na hlavě zezadu za tandemem je nějaký šroub do hlavy. Ale co se tam dá změřit nevím.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Provedl jsem to čištění vstřiků VIFem a výsledek je ten, že se nic nezměnilo.
Hodnoty v kanále 13 a 23 jsou stejný jako před čištěním a při přidání plynu motor začně v zátěži kouřit.
Když ale axceleruji plynule s lehkou nohou na plynu, tak se to obějde takřka bez kouře.
Vypadá to že mě repase vstřiků nemine.
Když uvážím že mě za dva měsíce čeká STK, tak si budu muset pospíšit.

Navíc jako bonus mi při 2000 ot/min motor začne vibrovat. Pokud otáčky snížím nebo lehce zvýším tak to přestane.
Stačí 100 ot/min víc nebo míň a je klid. Dělá to na neutrál, tedy bez zátěže.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

já když sem delal taky to cisteni vstriku vifem tak se u me taky nic nezmenilo...vše zustalo na stejno.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“