Passat BLS turbo dira

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mancus
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 kvě 2019, 17:35
Bydliště: Pardubice

Passat BLS turbo dira

Příspěvek od mancus »

Čau chlapi,
Potřeboval bych od Vás poradit. Na mém passatu 1.9 PD r.v.2007 Mám problém s náběhem výkonu. Po sešlápnutí plynu se nic neděje až v 2200 ot mě to kopne do sedačky. Za studena kolem 2000 ot chvíli pocukává jakoby se dusilo pár vteřin a pak vystřelí. Pro info - Turbo je po repasu necelý rok, podtlakové hadičky k turbu vyměněny, nový ventil N75, EGR ventil se otevírá (zkoušeno pomocí akčních členů). Dnes jsem dělal log skupin 3,10,11, ale nedokážu posoudit zda je něco špatně. 1. log je na rovince 2. je do mírného kopce
Do nouzaku to nepadá.
Předem díky.:)

https://uloz.to/!FZhztp4fKUNI/log-01-003-010-011-csv
https://uloz.to/!kldgGn05Xt0B/log-01-003-010-011-2-csv
mancus
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 kvě 2019, 17:35
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od mancus »

Co si myslite o tomhle:Obrázek
Vypada to jako by turbo v nizkych otackach prefouklo ale uz pozde, nasledne korekce dolu a pak citim to kopnuti.

Nemohlo by to delat nastaveni tahla podtlakove banky, nebo ten doraz "cervik"?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Môže to byť veľa vecí, skús ten log spraviť ešte raz ale skupiny 3,8,11 a loguj tak že zapnu log, aspon 2 sekundy este drz ustalene otacky 1400 a potom kotol a plyn stále podlaha aspon do 3500.

Môže to byť veľa vecí, každopádne by to chcelo ešte napísať od kedy ti to začalo robiť, či po nejakom zásahu do motora, alebo si niečo robil (vymieňal) a potom to začalo robiť, lebo len tak zo dňa na deň a pod. aby sme ti skôr vedeli povedať. Reguláciu si sa nesnažil štelovať ?
Naposledy upravil(a) Source dne 16 kvě 2019, 08:16, celkem upraveno 1 x.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Přesně takhle se chová zaseklá regulace lopatek.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
mancus
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 kvě 2019, 17:35
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od mancus »

Začlo to hned po repasu turba. S regulaci jsem nehejbal, turbo jsem namontoval tak jak prislo. Dnes udělám jeste ten log.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

tak už vieš kde je chyba. repas turba :)
mancus
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 kvě 2019, 17:35
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od mancus »

Pepíček píše:Přesně takhle se chová zaseklá regulace lopatek.
Regulaci jsem zkoušel, nezda se mi ze by to nekde zadrhavalo.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Repasované turbá sú vždy lotéria, proste je to zlý repas, tam už s tým asi nič nenarobíš bohužial
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
mancus
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 kvě 2019, 17:35
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od mancus »

Zde je log skupin 3,8,11

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!5BYAHxVP0nHq/log-01-003-008-011-csv
Rád bych měl jistotu že je to opravdu tím repasem, zda tomu nemůžu pomoci třeba jemným donastavením regulace?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“