FUSION nepravidelny chod motoru(chcipani)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
FUSION nepravidelny chod motoru(chcipani)
Zdravím mam tu dalsí vrazdu Ford fusion 1.4 59kw
-auto jede v nizkejch otackach skube ve vysokjech to jede normalne-nejvíce znat kdyz zrychlujte treba z 3 stupne pri 1800ot/min.
Kdyz je auto ohrate pri dojizdeni do krizovatky auto nekdy chcipne,kdyz je ohrate a vytocim ho na 3000ot/min pustím plyn spadnou otacky na 450ot/min a auto chcipne(zdruraznuji jen kdyz je to ohrate.
kdyz z volnobehu prudce seslapnu auto jde jakoby na 3 valce proste tam je pytel.kolikrat to i streli zpetne.
(prozatím provedena kontrola rozvodu na pripravky,vymenena zap.civka,nove svicky,pouzita starsí skrtici klapka,nove cidlo tlaku a teploty saní, a udelan test tlaku ve valcich jak za studeneho tak i tepleho motoru a je to v norme.
Jeste se chci zamerit na tlak paliva a stav vstriku...kdyby vas neco napadlo budu rad za jakekoliv napady.
Dekuji
-auto jede v nizkejch otackach skube ve vysokjech to jede normalne-nejvíce znat kdyz zrychlujte treba z 3 stupne pri 1800ot/min.
Kdyz je auto ohrate pri dojizdeni do krizovatky auto nekdy chcipne,kdyz je ohrate a vytocim ho na 3000ot/min pustím plyn spadnou otacky na 450ot/min a auto chcipne(zdruraznuji jen kdyz je to ohrate.
kdyz z volnobehu prudce seslapnu auto jde jakoby na 3 valce proste tam je pytel.kolikrat to i streli zpetne.
(prozatím provedena kontrola rozvodu na pripravky,vymenena zap.civka,nove svicky,pouzita starsí skrtici klapka,nove cidlo tlaku a teploty saní, a udelan test tlaku ve valcich jak za studeneho tak i tepleho motoru a je to v norme.
Jeste se chci zamerit na tlak paliva a stav vstriku...kdyby vas neco napadlo budu rad za jakekoliv napady.
Dekuji
Ano tez je to pretesne kompletne a pri nastartovanem motoru strikam odmastovac kolem saní a nikde není naznak zvysení otacek tudiz netesnosti.Tomas.cz píše:Co odvětrání motoru do sacího potrubí, nepřisává někde faleš?
Delal jsem tomu rozborku dokonce i hlava byla dole myslel jsem jsi treba nejaky naznak ci naprasknuty ventyl.......
Resetem KAM se smažou naučené adaptace a uloží se aktualní hodnoty.Důležité pro naučení krajních poloh klapky.Některé diag i ukazujou naučené hodnoty klapky pokud nedosáhnaš na spodní hranici naučené hodnoty nerozpozná volnoběh.Většinou stačí i odpojit na delší dobu baterku.Po připojení nechat na volnoběh bez zátěže ohřát pak na 2 minuty přidat na 1500ot a potom projet ve všech režimech včetně decelerace tím by se jednotka měla naučit všechny polohy regulace.
To už mám za sebou sice přes baterku,neboť přes moji diag KTS mě moznost nenabízí vymazání adaptacnich hodnot....geo píše:Resetem KAM se smažou naučené adaptace a uloží se aktualní hodnoty.Důležité pro naučení krajních poloh klapky.Některé diag i ukazujou naučené hodnoty klapky pokud nedosáhnaš na spodní hranici naučené hodnoty nerozpozná volnoběh.Většinou stačí i odpojit na delší dobu baterku.Po připojení nechat na volnoběh bez zátěže ohřát pak na 2 minuty přidat na 1500ot a potom projet ve všech režimech včetně decelerace tím by se jednotka měla naučit všechny polohy regulace.