FUSION nepravidelny chod motoru(chcipani)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

FUSION nepravidelny chod motoru(chcipani)

Příspěvek od bemmet »

Zdravím mam tu dalsí vrazdu Ford fusion 1.4 59kw

-auto jede v nizkejch otackach skube ve vysokjech to jede normalne-nejvíce znat kdyz zrychlujte treba z 3 stupne pri 1800ot/min.

Kdyz je auto ohrate pri dojizdeni do krizovatky auto nekdy chcipne,kdyz je ohrate a vytocim ho na 3000ot/min pustím plyn spadnou otacky na 450ot/min a auto chcipne(zdruraznuji jen kdyz je to ohrate.

kdyz z volnobehu prudce seslapnu auto jde jakoby na 3 valce proste tam je pytel.kolikrat to i streli zpetne.

(prozatím provedena kontrola rozvodu na pripravky,vymenena zap.civka,nove svicky,pouzita starsí skrtici klapka,nove cidlo tlaku a teploty saní, a udelan test tlaku ve valcich jak za studeneho tak i tepleho motoru a je to v norme.

Jeste se chci zamerit na tlak paliva a stav vstriku...kdyby vas neco napadlo budu rad za jakekoliv napady.
Dekuji
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co odvětrání motoru do sacího potrubí, nepřisává někde faleš?
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

Tomas.cz píše:Co odvětrání motoru do sacího potrubí, nepřisává někde faleš?
Ano tez je to pretesne kompletne a pri nastartovanem motoru strikam odmastovac kolem saní a nikde není naznak zvysení otacek tudiz netesnosti.

Delal jsem tomu rozborku dokonce i hlava byla dole myslel jsem jsi treba nejaky naznak ci naprasknuty ventyl.......
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Reset KAM a potom sa uvidí
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

JozefC píše:Reset KAM a potom sa uvidí
Nevím přesně co myslíš?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Resetem KAM se smažou naučené adaptace a uloží se aktualní hodnoty.Důležité pro naučení krajních poloh klapky.Některé diag i ukazujou naučené hodnoty klapky pokud nedosáhnaš na spodní hranici naučené hodnoty nerozpozná volnoběh.Většinou stačí i odpojit na delší dobu baterku.Po připojení nechat na volnoběh bez zátěže ohřát pak na 2 minuty přidat na 1500ot a potom projet ve všech režimech včetně decelerace tím by se jednotka měla naučit všechny polohy regulace.
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

geo píše:Resetem KAM se smažou naučené adaptace a uloží se aktualní hodnoty.Důležité pro naučení krajních poloh klapky.Některé diag i ukazujou naučené hodnoty klapky pokud nedosáhnaš na spodní hranici naučené hodnoty nerozpozná volnoběh.Většinou stačí i odpojit na delší dobu baterku.Po připojení nechat na volnoběh bez zátěže ohřát pak na 2 minuty přidat na 1500ot a potom projet ve všech režimech včetně decelerace tím by se jednotka měla naučit všechny polohy regulace.
To už mám za sebou sice přes baterku,neboť přes moji diag KTS mě moznost nenabízí vymazání adaptacnich hodnot....
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Odpoj stekr od jednotky motoru a skontroluj na oxidaciu. Celkem caato zareka konektor
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

ROMEK píše:Odpoj stekr od jednotky motoru a skontroluj na oxidaciu. Celkem caato zareka konektor
Díky za poznatek podívám se.
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

hele je to pred face nebo uz face
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

papouch22 píše:hele je to pred face nebo uz face


To nevím myslíš před je to 2002
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

bemmet píše:
ROMEK píše:Odpoj stekr od jednotky motoru a skontroluj na oxidaciu. Celkem caato zareka konektor
Díky za poznatek podívám se.
Tak bohužel nic,konektory a piny ok.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Ono tam veľa vecí niet a su jednoduche na opravu. Parametre počas výpadkov, merané hodnoty? Ak sa menila cievka, davali sa aj káble?
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

dej tam prvni lamdasondu
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

papouch22 píše:dej tam prvni lamdasondu
je tam asi týden nová auto muselo na STK nefungoval vyhrev....jinak jediná chyba v diagnostice je p1000 což je že jde neprovedla připravenost obd,a špatná funkce katiku což jsi myslím že je zapricinene nepravidelným chodem motoru.
Odpovědět

Zpět na „Ford“