E85 a zvýšení výkonu

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

tiff píše:
sikin1987 píše:a kdyz jsme jel ted o vikendu delsi trat 25 km na spotrebu bylo to 6,4 l coz je nepatrne vic jak na benzin asi o 0,6 l to neresim. v tom globale se to ztraci ja cekal,ze to bude citelne treba 1,5 l
0.6l je v tomto pripade rozdil o 10%, coz je tak nejak plus minus co bych od te smesi ocekaval.

Ze se motor na E85 chova jinak je prirozene.
Drivejsi nastup turba je dany vetsim objemem vyfukovych plynu ve srovnani s benzinem a plynulejsi prubeh vykonu je zpusobeny kombinaci vyssiho oktanoveho cisla a vyssi hodnoty vyparneho tepla Etanolu diky kteremu je celkova teplota ve valci nizsi a prubeh tlaku plynulejsi, takze motor je celkove tissi a zda se vic kultivovany.
no kultivovany nikdy nebyl nevim jestli je ten cip vazne vadnej nebo to dela ten ladeny vyfuk,ale na volnobeh to je hlucne a nekultivovane. Me rikal mechos,ze to ty silnejsi auta delaji a kor primej vstrik,ale od tak moderniho motoru byhc cekal sametovy chod.
No az nadrz vyjedu tak uvidime,ale kazdopadne i pul na pul je uspora penez kdyz benzin stoji 34 kc a E85 24
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Tak mi auto trosku stalo jezdil jsme jen 3 km kazdy den,ale dneska jsem le delsi trasu a spotreba 5,7 tam a 5,2 z5 jasne,ze jsme to lechtal,ale na 50:50 E85 vs benzin tank ono? tak bud se to nesmichalo a jezdil jsme doted jen na benzin nebo nechapu. Dokazu se s tim GTI i po chipu dostat pod tabulkovou spotrebu. Tos co rikate?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Adaptace není okamžitá ...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Cao v nedeli jsem jel zase delší trat a při jizde na spotřebu spotřeba 4,8 :D
takze jako financne se to urcite vyplati nicmene mam na servisu mechanika co delal ve VW a smal se mi,jak je to naprosto nevhodne pro TSI,ze to znici motor. Jaky mate názor? jasny muze to rozpustit bordel,ale co dal famy o rozezirani hadicek a tesneni? a další vlivy?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nebylo by lepší využít velké slevy na jízdném u autobusů a vlaků než pořád jen řešit nějaké úspory paliva v autě? Hlavně aby TSI neskončilo v opravně a cena nepřekročila několikanásobně usporu paliva za 10 let..Už takhle je to riziko i když dostává, co mu dali do vínku v továrně.. :)
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jericho-3 píše:Nebylo by lepší využít velké slevy na jízdném u autobusů a vlaků než pořád jen řešit nějaké úspory paliva v autě? Hlavně aby TSI neskončilo v opravně a cena nepřekročila několikanásobně usporu paliva za 10 let..Už takhle je to riziko i když dostává, co mu dali do vínku v továrně.. :)
a kdu tu psal,ze jezdil s TSI na ethanol????
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Beru zpět, často nepochopím smysl otázky..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Beru zpět, často nepochopím smysl otázky..
jardo já s 1.2 TSi vyjezdil jednu nádrž 85, bylo to vlétě a nepocítil jsem takřka nic ujel jsem skoro 1000 km, nebo si vem taxikáře který má s cri na stolní olej z lídlu najeto 500.000 km a ty naše debaty o destrukci motoru nechápe vůbec, znám už jen jednoho jezdce na E85 s 1,3 MPi, mimo cukání za studena problém nemá
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:Beru zpět, často nepochopím smysl otázky..
jardo já s 1.2 TSi vyjezdil jednu nádrž 85, bylo to vlétě a nepocítil jsem takřka nic ujel jsem skoro 1000 km, nebo si vem taxikáře který má s cri na stolní olej z lídlu najeto 500.000 km a ty naše debaty o destrukci motoru nechápe vůbec, znám už jen jednoho jezdce na E85 s 1,3 MPi, mimo cukání za studena problém nemá
ty me to necukalo vubec a vem si,ze ja dal do nadrze 45 l asi 26 l ethanolu nebo 24 nevim presne,ale malicko vic jak polovinu. On to nekdy cuka zastudena od zacatku aj na 100 oktan prvnich 200 metru.,ale ta spotreba je uzasna. ja teda ted po nehode zkousel 1,0TSI a to teda neskutecne ve meste zralo 6,5 opravdu 3x zastaveni v obchodech a krizovatky takze s tim byhc na dalku dokazal jet tak za 4 l max,kdyz s GTi jsem dokazal 4,8 UH a zř se zastavkou na benzince na cigaro 6,1,ale byla zacpa v UH. ale mechanici mi rikaji ser na to at pak nemas opravu za 50 tis pravda 8 vstrikovacu motor slozity jak prase vsak se me vseci smeji: jo ty mas ten nejdebilnejsi motor s 3 retezama. Tka rikam ale tam jsou uz napinaky vyladene a kdyz s emenil olej po 5 tis nemelo by hrozit karboonovani a taky olej je bily jak voda na merce videt neni. ale prej to kvuli tomu rthanolu pak vali benzin do oleje no tak nevim
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jinak ja taky na JTD vyjel 250 l benzinu a min 300 l stolniho oleje. a nechape nikdo,ale ted je rpavda,ze se to asi projevilo to obcasne nemozne statovani jsou nejspis vstriky nebo cerpadlo,ale porad jsme nesehnal notas abyhc ve chvily kdy to nebude startovat dobehl a napichl
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:
slovacek.milos píše:ale prej to kvuli tomu rthanolu pak vali benzin do oleje no tak nevim
tak s opůrcem etanolu se nedomluvíš to jsou biosračky které kurví motor, do benzínu se leje řepka, ta všechno zalepí, za mých mladých let byla nafta i benzín ropný produkt, vylej si dneska benál nebo naftu do vody :roll:
jestli chceš něco o etanolu http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=32995 byl tam i můj odpůrce kterému děkovali na různých forech jak je varoval ale někam se se svým tématem zdekoval, mi i zalokoval že nemám povolení publikovat tak jsem tam musel ty povolení získat,
nejsem žádný propagátor etanolu ale když se vyhoupne cena benálu přes 40 korun tak se mi ta problematika leje do uší a je to kus od kusu, přestavba bez přestavby.

klidně tam na tu škodovku napiš svoje zážitky
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:jinak ja taky na JTD vyjel 250 l benzinu a min 300 l stolniho oleje. a nechape nikdo,ale ted je rpavda,ze se to asi projevilo to obcasne nemozne statovani jsou nejspis vstriky nebo cerpadlo,ale porad jsme nesehnal notas abyhc ve chvily kdy to nebude startovat dobehl a napichl
sikin nezlob se na mě, ale pokud se vysere vstřik tak se to neprojevuje občasným nemožným startem, ale žádnným nebo když je kosa, prostě ti teče nafta do přepadu a motor čeradlo má problém natlačit 200 atm, ale ono se to hodí na hlavu těm sajrajtům,

chce to diag jak píšeš pokud točíš s motorem a je tam hned 200 a pak 390 atm problém v palivové soustavě není, jenže občasný beniřbý start bez diag je věšteckou gulu
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

slovacek.milos píše:
sikin1987 píše:jinak ja taky na JTD vyjel 250 l benzinu a min 300 l stolniho oleje. a nechape nikdo,ale ted je rpavda,ze se to asi projevilo to obcasne nemozne statovani jsou nejspis vstriky nebo cerpadlo,ale porad jsme nesehnal notas abyhc ve chvily kdy to nebude startovat dobehl a napichl
sikin nezlob se na mě, ale pokud se vysere vstřik tak se to neprojevuje občasným nemožným startem, ale žádnným nebo když je kosa, prostě ti teče nafta do přepadu a motor čeradlo má problém natlačit 200 atm, ale ono se to hodí na hlavu těm sajrajtům,

chce to diag jak píšeš pokud točíš s motorem a je tam hned 200 a pak 390 atm problém v palivové soustavě není, jenže občasný beniřbý start bez diag je věšteckou gulu
jj dneska se mi to zase projevilo hned po prijezdu z rpace vdzy to udela kdyz to vypnu a necham vic jak pul hodiny stat teda nee vzdy,ale proste musi to chvilku stat. a tocil jsem snad minutu v kuse vazne a nakonec chytlo. Musim si pujcit od nekoho notebook proste
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

musíš start pokud je čidlo vačky je takový že ti to musí natočit hned 200 atm a pak je tam 390, když to nechytá a je tam 390 je tam problém že není start povolen, pokud točíš a nenatočíš 200 tak ti to nekudy teče
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jj ale pokud je to cerpadlo tak je to auto na vyhozeni vpodstate aj vstriky. me by se hodilo srazit srnu a dostat aspon 5 tis od pojistovny to auto s eprodava uz do 30 tis
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“