OI ASV Nouze -(log) Regulační mez nedosažena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak hledat,od kud tam nejde.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

0,65 na banke je podľa mňa dostačujúci podtlak na zatiahnutie banky, väčšinou už pri 0,6 je banka zatiahnutá na červíku, čiže tam by som problém nevidel, ak by tam bolo menej tak hej ale 0,65 je dostačujúce
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
frigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 11 úno 2014, 21:10

Příspěvek od frigo »

Zkoušel jsem i místo váhy diodu a stejně nic. Už začínám mít podezření na čerpadlo.
Nebo ještě zkusím tu regulaci.

Protitlak ve svodech 0,20-0,25
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

skús spraviť nasledovné. ak máš k dispozícii VCDS, zapni si motor 01, choď to akčných členov a daj spustiť, hneď ako prvý sa ti spustí test ventilu ktorý ovláda predvstrek, daj štart, vypni sa z akčných členov, choď do bloku meraných hodnôt 08, daj si tam skupinu 04 a pole 3 - mal by sa ti tam meniť predvstrek od nejakých povedzme 0 až po cca 20 stupňov BTDC

keď tak sprav video,
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
prka
Aktivista
Příspěvky: 1142
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Taky mám pocit jako by to bylo někde v sání přicpané, protože asi do 2000 ot. to podle logu vše reaguje jak má, ale když říkáš, že je vše průchozí, tak snad jedině prasklá pružina v čerpadle ? Udělej log skupiny č.1 při zahřátém motoru s vypnutými el. spotřebiči alespoň 1 minutu. Pokud by volnoběžná dávka byla příliš vysoká, tak by to mohla být ta pružina. A co studené i teplé starty. Chytá to dobře ?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka
Aktivista
Příspěvky: 1142
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Taky mám pocit jako by to bylo někde v sání přicpané, protože asi do 2000 ot. to podle logu vše reaguje jak má, ale když říkáš, že je vše průchozí, tak snad jedině prasklá pružina v čerpadle ? Udělej log skupiny č.1 při zahřátém motoru s vypnutými el. spotřebiči alespoň 1 minutu. Pokud by volnoběžná dávka byla příliš vysoká, tak by to mohla být ta pružina. A co studené i teplé starty. Chytá to dobře ?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
frigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 11 úno 2014, 21:10

Příspěvek od frigo »

Zejtra bude kabel tak se pokusím, jinak starty na drc v pohodě.
Průchodnost systému se kontrolovala 2x všechny hadice včetně IC, filtrboxu a sání.

Jak píšeš do 2000tis to relativně jede asi to není 100% ono, ale jede a reaguje na plynovej pedál. Jakmile překročím 2000 tak to odumře.

Ještě jeden poznatek 1 a 2 kvalt se mi podaří přes ty 2tis vytočit mnohem ochotněji u 3jky a vejš už to moc nejde. Přijde kopec a neudržím rychlost.
Uživatelský avatar
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1822
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

takhle se mi chovalo berlingo, když byl špatnej EGR, zůstával otevřenej, dostalo se to do fáze, kdy se na 4ku už jet nedalo
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
frigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 11 úno 2014, 21:10

Příspěvek od frigo »

misa.89 Bingo dal jsem záslepku a auto jede :worthy:

Teď jen pořešit ten pomalej náběh docela si pokuřuje když mu dám napít

LOG: http://leteckaposta.cz/520744755
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak za prvé tam máš nejakú úpravu kedže požiadavku na turbo máš 2250.

Po druhé ak si šteloval banku na turbe môžeš to maš úplne rozštelované, ale toto vidím na málo podtlaku, zaslepoval si EGR ? vytiahol si aj hadičku z EGR a zaslepil ju nejakym srobikom ? daj dole hadicu ktora sa napaja na EGR a pozri do sania ako to tam vyzera, banka zatiahne regulaciu na doraz po nastartovani ?

ja by som si asi nechl nahrat origo soft a najprv vyriesit problem a potom dat naspet. tá regulácia sa správa hoooodne cudne pri plnom plyne sa ti ventil otvori najviac na 27 % ? toto bude nejaky pokazeny soft, skus tam nahrat original co tam ma byt lebo toto je nejaka blbost
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
frigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 11 úno 2014, 21:10

Příspěvek od frigo »

EGR je zaslepenej plechem, v hadičce je šroubek ta úprava je tam už roky.
Turbo je repas na něm jsem nic nešteloval.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No v tom logu máš stále zavretý ventil, proste ako keby ti ho neotvára, sám vidíš že ak sa otvoril ventil na 50% dokázal si natlačiť skoro požiadavku
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
frigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 11 úno 2014, 21:10

Příspěvek od frigo »

Nevím jestli to chápu správně.

Když je ventil na 19,9% tak je nastaveno max. plnění, s narůstajícím tlakem a otáčkama jde střída ventilu nahoru, a tím otvírá více lopatky (reguluje tlak)
Pak bych chápal že je přivřenější aby tlak narůstal.

Kdyžtak mě opravte (crazy)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Áno N75 sa stále snaží mať zavretý ventil aby turbo dokázalo natlačiť požiadavku, aby boli lopatky zavreté. Turbo je naozaj OK ? Mne niečo podobné robilo keď som pridrel turbo, že natlačilo max 0,6 baru a viac ani prd
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
prka
Aktivista
Příspěvky: 1142
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Zkus zda má baňka správné předpětí/1-2 mm/. Kdyby měla o několik mm větší, tak by se to mohlo takto chovat.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“