kontrola, vypodložení regulace, dovyvážení

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

kontrola, vypodložení regulace, dovyvážení

Příspěvek od zero1724 »

Ahoj všem, mohl by mi prosím někdo kovaný v turbo oboru zkontrolovat, dovyvážit a zejména vypodložit GT1749VA titanovými podložkami? Mohu se přiblížit do Prahy a okolí, popřípadě a nejlépe Jih Čech, Děkuji. Tomáš
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

radši bych do toho nerýpal :) pokud funguje
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

nefunguje, musím rýpat :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Nikdo mi nepomůže? :/
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No v prvom rade by som trochu pribrzdil. Co sa stalo, ze sa menilo turbo? Druhe turbo je nove, alebo repas? To nie len tak vypodkladat lopatkovy kos, bo je to teraz v mode. Hlavne treba zistit, ze co stym je. Na zaklade coho usudzujes ze je problem prave v turbe?
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

turbu nestíhá regulace, turbo kupované nové ve škodovce, žádný repas... když turbo protáhnu v celém spektru otáček, pak začne regulovat jak má, jak s tím jezdím chvíli na spotřebu háže špičku až 1.7 než pomalu doreguluje... software na to dělal Mirulu, je to fabia 1,9 tdi 74kw, ATD, velké sání ASZ, turbo GT1749VA, vstřiky serie...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Máš originál nové turbo a chceš doňho rýpať ? to je cesta do hrobu podľa mňa, ak ti pri 2000 otáčkach prefúkne na 1,7 to nie je nič hrozné, pri 2000 otáčkach prefuk to turbo zvládne bezproblémov, otázne je ako sa turbo správa po zregulovaní, či si drží požadovaný tlak alebo stúpa/klesá a podobne.

Btw: pretiahnuť to auto poriadne tiež nie je zlé aj každý krát keď niekam ideš :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

No ono je kupované nové, ale má 100Tkm s touto úpravou, je to nepříjemný, když musíš při předjíždění jet na půl plynu, abys tam držel 1,5 bar... Jinak ti to hazí špičku furt, není to závislé na otáčkách, když chvíli držím plyn tak, aby turbo bylo na požadavku, regulace to potom drží na 1,4 bar. Je nepříjemné s tím takhle jezdit, plnej plyn jen tak jsem nedal ani nepamatuju, jen až se vzpamatuje regulace...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Po 100 000 km bych problém asi hledal jinde než v turbu jako takovém.
Pokud si teda těch 100 000 km motor jen nepodtáčel a nezasíral jej sazema, na krátký vzdálenosti.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Problém je v tom, že turbo to dělá od počátku... Když turbo nereguluje, kde mám teda hledat problém?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Nahraj originál SW a vyskúšaj ako sa to chová v sérii
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

A na 100% bylo turbo nové ?
Škodovka ti nabídne i repasované díly.
Tak problém s regulací může být i kdekoli v podtlakové části.
Hadice, ventily, vývěva....
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

hadice v pořádku, N75 nový, upřímně je to asi jedno, auto pujde do série, tím probém vyřeším :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Mě to něco podobného dělalo po repasu, pomohlo přitáhnout červíka.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“