Vynútený núdzový režim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vynútený núdzový režim
Asi skôr otázka na ľudí ktorí sa zaoberajú softami, ale skôr teda ako ma niekto úplne vyfakuje, iba mi to tak behalo hlavou či je niečo podobné možné spraviť.
Napríklad čo viem niektoré športovejšie auta typu (lambo atď.) používajú podobnú vec. (jasné je to úplne iné auto, ja len nahlas rozmýšľam)
jedná sa mi o to, že niektoré auta pouźívajú softwarovú vec a to takú, že pokiaľ auto nie je zohriate na nejakú teplotu, povedzme 70 stupňov, je v takzvanom núdzovom režime a nie je možné vyuźívať jeho plný výkon. Moźno by som to ani tak nenazval núdzový režim ale niečo ako ochrana motora pre debilov.
Chcem len zistiť či sa niečo podobné povedzme dá spraviť na klasických TDIčkach napríklad alebo na bežných motoroch, pretože napríklad ja by som vedel túto vec reálne využiť a aplikovať ju do áut, keďže jazdia ženskí príslušníci rodiny a akosi sa mi nedarí im vysvetliť, že pokiaĽ proste nie je motor ako tak zohriaty tak nemajú na to šlapať.
bol by som rád, ak by niekto dal konštruktívnu odpoveď, prečo sa to dá, prečo sa to nedá a podobne
Napríklad čo viem niektoré športovejšie auta typu (lambo atď.) používajú podobnú vec. (jasné je to úplne iné auto, ja len nahlas rozmýšľam)
jedná sa mi o to, že niektoré auta pouźívajú softwarovú vec a to takú, že pokiaľ auto nie je zohriate na nejakú teplotu, povedzme 70 stupňov, je v takzvanom núdzovom režime a nie je možné vyuźívať jeho plný výkon. Moźno by som to ani tak nenazval núdzový režim ale niečo ako ochrana motora pre debilov.
Chcem len zistiť či sa niečo podobné povedzme dá spraviť na klasických TDIčkach napríklad alebo na bežných motoroch, pretože napríklad ja by som vedel túto vec reálne využiť a aplikovať ju do áut, keďže jazdia ženskí príslušníci rodiny a akosi sa mi nedarí im vysvetliť, že pokiaĽ proste nie je motor ako tak zohriaty tak nemajú na to šlapať.
bol by som rád, ak by niekto dal konštruktívnu odpoveď, prečo sa to dá, prečo sa to nedá a podobne
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Musel by jsi to udělat časově, nebo kilometrově, protože TDI v zimě skoro neohřeješ, takže ohřátý motor v zimě u TDI je často jen sen..A ukazatel teploty je řízen ŘJ, takže lže..Tak když s tím pojedou shoď hadičku z regulace turba a budeš mít klid. Nouzák jim v zimě bude stačit a ještě ušetříš...
nepropadat panice...
Skôr ma zaujíma, či to je reálne spraviť, TDI nie je vôbec problém v zime ohriať, ak je všetko v poriadku a funguje príhrev, poprípade je ešte aj sw upravený a hreje dlhšie tak po 10km nie je problém mať vodu na 70 stupňov a olej na 50.
Ja mám upravené budíky a ukahzuje mi reálnu teplotu na budíku, čiže nie od 70 stupňov ukazuje 90 ale normálne tak ako má byť, taktieź mám maxidot a vie mi tam ukazovať teplotu oleja a pod. čiže ohriať TDI nie je až taký problém, každopádne ma skôr zaujíma či je niečo také reálne spraviť
Ja mám upravené budíky a ukahzuje mi reálnu teplotu na budíku, čiže nie od 70 stupňov ukazuje 90 ale normálne tak ako má byť, taktieź mám maxidot a vie mi tam ukazovať teplotu oleja a pod. čiže ohriať TDI nie je až taký problém, každopádne ma skôr zaujíma či je niečo také reálne spraviť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
No presne to som potreboval počuť, že sa niečo takéto dá spraviť,
Tak to je celkom sranda že uź to takto autá používali a doterz sa to nejak masívne neuchytilo, čo by podľa mňa vôbec nebola zlá vec. Hlavne pri dnešných vodičoch čo dostanú vodičáky len tak.
Čiže teoreticky by malo ísť spraviť odstupňovanie paliva a napríklad aj to že s motor nedá vytočiť povedzme do nejakých stupňov viac ako tých 2500 otáčok
Tak to je celkom sranda že uź to takto autá používali a doterz sa to nejak masívne neuchytilo, čo by podľa mňa vôbec nebola zlá vec. Hlavne pri dnešných vodičoch čo dostanú vodičáky len tak.
Čiže teoreticky by malo ísť spraviť odstupňovanie paliva a napríklad aj to že s motor nedá vytočiť povedzme do nejakých stupňov viac ako tých 2500 otáčok
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Nouzový režim se taky neptá, zda zrovna nepředjíždíš..Když už musím s koncernem jet, tak raději nepředjíždím a jedu jako s hnojem, což mají tato auta ráda..Bottled píše:Natvrdo omezení otáček je dle mě dost nebezpečný. Co kdyby se s tim někdo dostal do nějaký krizovky a ono to prostě nejelo..
U Fabie jsem měl do 60ti stupňu sérii a pak to mělo plnej výkon.
nepropadat panice...
Jericho nepochopil si pointu, ja som to tak iba nazval lebo som nevedel ako to mám inak nazvať, myslím si, že som problematiku popísal stučne a jasne a dostal som svoju odpoveď, čiže to ako ty jazdíš c koncernom je tvoja vec
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Já reagoval na Bottleda, což bych řekl je i jasně vidět.Protože nouzový režim je nebezpečný právě proto, že předjíždíš a najednou auto zpomalí nebo ustrne a je vymalováno. Proto taky autům s ovládáním regulace hadičkami a s natáčecím turbem nenakládám a s nimi nepředjíždím, protože nemám záruku, zda majtel nad půl plynu vůbec jezdí.Ale samozřejmě je to jen moje věc a všech ostatním přeji úspěch ...Source píše:Jericho nepochopil si pointu, ja som to tak iba nazval lebo som nevedel ako to mám inak nazvať, myslím si, že som problematiku popísal stučne a jasne a dostal som svoju odpoveď, čiže to ako ty jazdíš c koncernom je tvoja vec
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Vyměň ŘJ mezi pedály a volantem. Ten,kdo neumí vyhovět němé tváři,tam nemá co dělat a ani na silnici.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené