pomocne vodni cerpadlo SAG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

pomocne vodni cerpadlo SAG

Příspěvek od patrik.kloucek »

Zdar kluci , mam dotaz. Resil jste nekdo vymenu uhliku u tohodle cerpadylka? Postup je mi jasnej. Spis mi jde o to kde a jaky uhlíky jste tam dali.
Jednou mi dal mistni autoelektrikar uhliky ze je tam mam dat. Tak jsem je tam dal a chodilo to. JENOM ROK!!! :-( pak to zdechlo.Rozdelal jsem to a koukam uhliky fuc a sberac jak by smet.
:shock: :shock: :shock: Zkratka ty uhliky byli tvrdy a komplet ho smetli takze cerpadlo na zahození. Ted jsem koupil jiny /starsi/ pry 100% maka. No makalo-asi hodinu. -( Po rozdelani samozrejme uhliky KO.
Takze ted resim jaky uhliky do toho dat. MAte s tim nekdo zkusenost co tam dat aby to neznicilo sberac a zaroven to vydrzelo???
diky moc :-)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Nové stojí pár korún. To sa ti s tým vážne oplatí srať??? :roll:
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

adrian_B píše:Nové stojí pár korún. To sa ti s tým vážne oplatí srať??? :roll:
n

Když pominu to že na to jsem se neptal tak Nový stojí cca 1500kc. Výměna zabere s montáží a demontáži cca hodinu. Cena uhlíku v řádech desítek korun. Tzn ze za investovanou hodinu svého volného času ušetřím 1000-1200kc. A vzhledem k tomu že si takový peníze v práci nevydelam ani náhodou tak ano jebat se mi s tím rozhodně vyplatí. Ovsem chápu že pokud za hodinu si v práci vydelas tolik a nebo víc tak se to opravdu vyplatit nemusí.
Tak asi tak. 😀
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já jsem jich opravoval docela dost a ta oprava moc nevydrží, většinou už je komutátor projetej , vymačkaný vedení uhlíků a nový uhlíky to sežere. Svoje jsem opravoval asi 3x a pak ho zahodil, vydrželo to vždy asi rok. Zlatě dát bezuhlíkový za cca 1000Kč a je navěky pokoj. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

MirekX píše:Já jsem jich opravoval docela dost a ta oprava moc nevydrží, většinou už je komutátor projetej , vymačkaný vedení uhlíků a nový uhlíky to sežere. Svoje jsem opravoval asi 3x a pak ho zahodil, vydrželo to vždy asi rok. Zlatě dát bezuhlíkový za cca 1000Kč a je navěky pokoj. :)
A co jsi tam dával za uhlíky? Je možný že byly moc meky... Bezuhlíkový za litr? Kde? Dej odkaz. 😉
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
dejdar
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 04 čer 2007, 14:50

Příspěvek od dejdar »

Uhlíky dávám tyhle: https://www.elancar.cz/sada-uhliku-vent ... 67241.html
Akorát jedna strana se musí přibrousit, ale těch čerpadel jsem s nimi udělal minimálně 50 a naprosto bez problémů.
Uživatelský avatar
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25

Příspěvek od vilik »

Před cca 10 lety jsem vyhodil uhlíkové (časté poruchy) a nasadil bezuhlíkové, tehdy za 2500 Kč a od té doby mám klid. A ušetřil každoročně jsem to, co jsi nahoře spočítal. ;) Ale třeba je to tvůj koníček. :D
VW Sharan
1.9 TDI PD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“