Odstranění vibrací 1,9 TDi 81kW v pásmu cca 1700-2100ot/min.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O sadě origo kotoučů s deskami nepochybuju, ale když jsem tady i jinde na fórech hledal v diskusích, tak je na zadek většina diskutujících považuje za zbytečné.
Údaje z ŘJ vyčtený nemám, ale doufal jsem, že by se kvalita toho čipu dala kvalifikovaně odhadnout z logu zrychlení na 4st. od cca 1300 do 4000ot./min.
Viz odkaz níže.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Údaje z ŘJ vyčtený nemám, ale doufal jsem, že by se kvalita toho čipu dala kvalifikovaně odhadnout z logu zrychlení na 4st. od cca 1300 do 4000ot./min.
Viz odkaz níže.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Neviem ako chceš z logu poznať či je úprava kvalitná alebo nie, to sa proste nedá teda dá ak by to bolo úplna fušerina a bol by tam uplne iny soft pre inu motor alebo podobne ze by ani auto nevedelo co ma robit,
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5042
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
S ním je to těžký. Chce kotouče 230 a ani neví,že má 232. Jsou taky 239.
Chip,nech si to přečipovat dle sebe,co chceš. Výkon a krouťák může být v "jakýchkoliv"otáčkách.
Chip,nech si to přečipovat dle sebe,co chceš. Výkon a krouťák může být v "jakýchkoliv"otáčkách.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
v akýchkoľvek úplne tak nie, nemyslím si že pri 1250 otáčkach dokážeš mať nejaký krútiaci moment, aké turbo sa dokáže nafúknuť pri takýchto otáčkach ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5042
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Možná by bylo zajímavé zeptat se pana Sixty/opraváře převodovek/, jak to cítí on, ale mám zato, že jeho mnooho zakázek jde ruku v ruce se způsobem jízdy..Samozřejmě dílem jde o konstrukční pochybení a malou odolnost převodovek po nárustu výkonu/chipu/ , popřípadě odstranění dvouhmoty, ale nohy a ruce u volantu jsou velmi důležitou součástí životnosti vozu..Jsou lidé, kteří najedou neskutečné množství km a krizi mají okolo 350000km , jak přesně napsal martinsidlo, což ale není jejich vina..
nepropadat panice...
Každej díl, jenž má přenášet výkon (točivej moment) je na něj konstruovanej + má určitou rezervu. Dvouhřídelová převodovka tu rezervu nemá zase tak velkou, takže čipy jsou problém obecně.
Jestli se ten točák bude přenášet při nižších, či vyšších otáčkách, tj. u vyváženejch otočně uloženejch dílů skoro buřt.
Jiná situace jsou rázový kmity, jejich frekvence a intenzita. Tady jako účinná ochrana převodovky působí dvouhmotnostní setrvák. Jeho nahrazení jednohmotou vyřeší problém se spojkou a přenesením většího, než zdravého momentu a jako důsledek ho postoupí jako danajskej dar převodovce, diferáku a homokineťákům.
Ale na toto jsem se neptal.
Přispěvovatelům děkuju za upozornění, že mnou změřené kotouče měly jako nové průměr 232mm a nikoli 230. Myslím, že by mi to prodejce brzd podle VIN okamžitě sdělil, ale takto jsem vyzbrojen přesnou info předem.
Také jsem netušil, jaká je tloušťka nového kotouče a docela by mě zajímala tloušťka, při které už je nutno ho vyměnit, i kdyby byl na pohled krásnej.
No a s nastavením volnoběžný dávky a ani se zhodnocením čipu jsme jaksi nepokročili.
Jestli se ten točák bude přenášet při nižších, či vyšších otáčkách, tj. u vyváženejch otočně uloženejch dílů skoro buřt.
Jiná situace jsou rázový kmity, jejich frekvence a intenzita. Tady jako účinná ochrana převodovky působí dvouhmotnostní setrvák. Jeho nahrazení jednohmotou vyřeší problém se spojkou a přenesením většího, než zdravého momentu a jako důsledek ho postoupí jako danajskej dar převodovce, diferáku a homokineťákům.
Ale na toto jsem se neptal.
Přispěvovatelům děkuju za upozornění, že mnou změřené kotouče měly jako nové průměr 232mm a nikoli 230. Myslím, že by mi to prodejce brzd podle VIN okamžitě sdělil, ale takto jsem vyzbrojen přesnou info předem.
Také jsem netušil, jaká je tloušťka nového kotouče a docela by mě zajímala tloušťka, při které už je nutno ho vyměnit, i kdyby byl na pohled krásnej.
No a s nastavením volnoběžný dávky a ani se zhodnocením čipu jsme jaksi nepokročili.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5042
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Obecná informace o min. tlouštce kotouče je -2mm snad u všech automobilek.Jen keramické kotouče neubývají na tloušťce ale na složení materialu na brzdové ploše.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Z jednoho logu, o kterém nevíš za jakých podmínek byl prováděn se to určitě zjistit nedá. Budou-li však logy prováděny na stejných motorech, za stejných podmínek a se znalostí nastavení /zejména voln. dávky/, tak lze kvalitu čipu s velkou pravděpodobností určit i z akcelerace. Čím budou akcelerace delší /na vyšší rychlostní stupeň/, tím snadněji to bude možné posoudit.Source píše:Neviem ako chceš z logu poznať či je úprava kvalitná alebo nie, to sa proste nedá teda dá ak by to bolo úplna fušerina a bol by tam uplne iny soft pre inu motor alebo podobne ze by ani auto nevedelo co ma robit,
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Nejlepší je logovat kanál č.1 ve všech třech blocích. Můžeš potom naprosto přesně vyčítat množství spotřebovaného paliva a dobu akcelerací. Pak je vzájemně snadno porovnáš. Máš také přehled o tom, zda je motor na pracovní teplotě. Ideální je situace, kdy porovnáváš čip na stejném autě, stejné trati za bezvětří zhruba ve stejném čase. To je potom i teplota, tlak a vlhkost vzduchu téměř shodná.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip