Fabia1 1,4 16V lambda 17589

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

OťasTDi píše:chlapci ta lambáda je pětidrátová...černá, šedá, bílá, žlutá, modrá...které dvě barvy měřit - ohmicky těch 10 ohmů?
Vypada to na NTK a tedy bych zkusil zlutou a modoru
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

V případě šls multimetrem moc nedoměříš a hlavně barvy tehle šit sond ani neodpovídaj dokonce jsem měnil jednu kterou prodávali bez konektoru což je nemožné protože je vněm kalibrační rezistor pro jednotku aby uměla sondu ovládat a vyhodnocovat.Pokud máš osciloskop tak nahrej referenční napěti povýšenou kostru a čerpací článek na teplém motoru ve volnoběho a pak akceleraci jedině tak budeš mít důkaz.Já bych ji ale klidně vyměnil za ntk protože za ty roky co ty auta jezděj jsem o jiné funkční sondě neslyšel.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pin 3 a 4 by mělo být to vyhřívání.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Tak zjistil jsem, že rami má pravdu a u NTK (origo původní sonda) se u výhřevu měří piny 1 a 2 což odpovídá tomu, co jsi napsal (modrá - žlutá)...Dle příručky má být Ohmický odpor při 20stC od 3 do 5 Ohmů...a ta původní má krásných 3,4 Ohmů (jenže odešla jako taková)...ta nová má na těch samých pinech 24 MegaOhmů...navíc je úplně jinak zapojená...pin který na původní je neosazen, tak tady vykazuje nějaké ohmické hodnoty vůči ostatním...Z toho usuzuji, že ta nová sonda asi nebude úplně to pravé ořechové...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

:havaj:
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

a nema to vyhrivani byt 1 a 5 pin u toho NTK ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Obrázek

Ja vychazel z tohohle....ale kazdopadne at je to jak chce, tak se ohmicke hodnoty pinu zasadne lisi od puvodni origo sondy...nemluve o tom nezapojenem pinu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“