Vypada to na NTK a tedy bych zkusil zlutou a modoruOťasTDi píše:chlapci ta lambáda je pětidrátová...černá, šedá, bílá, žlutá, modrá...které dvě barvy měřit - ohmicky těch 10 ohmů?
Fabia1 1,4 16V lambda 17589
Moderátoři: šulda, Moderátoři
V případě šls multimetrem moc nedoměříš a hlavně barvy tehle šit sond ani neodpovídaj dokonce jsem měnil jednu kterou prodávali bez konektoru což je nemožné protože je vněm kalibrační rezistor pro jednotku aby uměla sondu ovládat a vyhodnocovat.Pokud máš osciloskop tak nahrej referenční napěti povýšenou kostru a čerpací článek na teplém motoru ve volnoběho a pak akceleraci jedině tak budeš mít důkaz.Já bych ji ale klidně vyměnil za ntk protože za ty roky co ty auta jezděj jsem o jiné funkční sondě neslyšel.
Tak zjistil jsem, že rami má pravdu a u NTK (origo původní sonda) se u výhřevu měří piny 1 a 2 což odpovídá tomu, co jsi napsal (modrá - žlutá)...Dle příručky má být Ohmický odpor při 20stC od 3 do 5 Ohmů...a ta původní má krásných 3,4 Ohmů (jenže odešla jako taková)...ta nová má na těch samých pinech 24 MegaOhmů...navíc je úplně jinak zapojená...pin který na původní je neosazen, tak tady vykazuje nějaké ohmické hodnoty vůči ostatním...Z toho usuzuji, že ta nová sonda asi nebude úplně to pravé ořechové...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3