[quote="Rayx"]Nemusíš tipovat, nic jiného než filtr s regulátorem 4bar tam nemá být,
mám fábku II HTP, řeším tři roky, ne vždy ranní start chudá směs motor střílí jakoby do karbecu, chvilku se mele, dostane rozum a celý den OK,
tlak paliva OK, střiky OK, několik ranních startů s vagem, vždy vše sedí, co tě napadne se poměnilo a nic
skoda fabia II nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
při venkovní teplotě cca 35C
teplota nasav.vzduchu 33C
teplota chlazení 30C
uhel klapky 15.7 procent
start je v pořádku
start za studena venkovní teplota
teplota nasav. vzduchu 18C
teplota chlazení 17C
uhel klapky 15.7 procent
napadl mě snímač vačky a naměřil jsem tam asi nějaky nesmysl 11.2Kohmu tedy pokud jsem měřil na spravných pinech
Neměl by někdo z Vás schéma s hodnotami z vividu či autodat apod. k proměření
[/list]
teplota nasav.vzduchu 33C
teplota chlazení 30C
uhel klapky 15.7 procent
start je v pořádku
start za studena venkovní teplota
teplota nasav. vzduchu 18C
teplota chlazení 17C
uhel klapky 15.7 procent
napadl mě snímač vačky a naměřil jsem tam asi nějaky nesmysl 11.2Kohmu tedy pokud jsem měřil na spravných pinech
Neměl by někdo z Vás schéma s hodnotami z vividu či autodat apod. k proměření
[/list]