Kde nechat repasovat turbo

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

to je teda kurva fajn motor, to bych "chtěl" mít ... :(
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Máš doklad od toho servisáka ? Pokud ano jsi v klidu a můžeš se soudit, protože kdo ví jestli to nebyla jeho chyba.
Než repas turba to raději nový, ale než ho tam dáš tak vyčistit celý motor a mazací soustavu.
Jeden tu psal, že zničil nový turbo jen tím, že nastartoval motor na volnoběh a zapoměl naplnit turbo olejem. Než to udělalo olejový čerpadlo, tak už bylo vymalováno.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Jeden tu psal, že zničil nový turbo jen tím, že nastartoval motor na volnoběh a zapoměl naplnit turbo olejem. Než to udělalo olejový čerpadlo, tak už bylo vymalováno.
to je podle mě naprostá blbost, problém musel být jinde, pokud dostaneš turbo z vyvažovačky je mastný dost na to, aby vydrželo pár sekund na volnoběh než to namaže ;)
to bys nemohl ani vyměnit olej nebo to nechat třeba měsíc stát
Naposledy upravil(a) Huml dne 03 čer 2019, 20:29, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pokud byla ta matička ve svodu u toho turba co se tu řeší, jsou jen 2 možnosti jak se tam mohla dostat, buď tam byla před montáží nebo tam foukla z výfukovýho kanálu, těžko říct jak a co se s tím autem všechno dělo, ale mě když někam zapadne šroubek tak na to neseru a hledám ho než ho najdu, i když 100% vím, že spadl někam kde se nemůže teoreticky nic stát, když dělám auto, tak mi žádnej spojovák nikdy nezbyde, pokud ho neměním za jinej, natož, aby mi chyběl, to je pak na průser zaděláno hned
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 431
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

To s tím nenamazaným turbem po montáži není zas tak horký. Měnil jsem už několik turb a nikdy jsem tam nic nelil a vše v pořádku. Ten olej je tam hned.
Dle mého názoru je větší průser když člověk nevymění přívodní trubku oleje než když nekapne olej do turba...
S2 CFGB DSG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, už při startu to začne tlakovat a turbo je namazáno..Často mi ta panika okolo turb připadá jako účelovka a komplot , jen aby se našel viník, děj se co děj..Ale chápu, soudruzi turbaři jsou ve sterilním prostředí v bílých pláštích v bílých rukavičkách s rouškami na hubě, aby turbo náhodou nenakazili nebo do přívodu nepřišel prach z dílenského prostředí jako v servisu..Přitom kolikrát se přiveze turbo z vraku, zasrané jako líča, obalené hnojem, které se omeje, vyfouká a mete jako zamlada a tlačí tak, že auto spadne do nouzáku.protože na ten tlak není zvyklé.. :D
P.S. jak píše pavlin 2, hlavně novou trubku a zahodit připadné sítko v přívodu oleje..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Tak ono pokud někdo mění olej a je prázdnej filtr tak to prostě chvilku trvá pokud je možnost něco odpojit aby to hned nechytlo klidně minutu točte nic tím nezkazite...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přesně tak to dělám, zrovna třeba ty 1.6HDi/TDci
nechám ten inbus na turbu povolenej, sundám štekry ze vstřiků, startuju až teče olej, utáhnu,zapojím štekry a start
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Huml píše:pokud byla ta matička ve svodu u toho turba co se tu řeší, jsou jen 2 možnosti jak se tam mohla dostat, buď tam byla před montáží nebo tam foukla z výfukovýho kanálu, těžko říct jak a co se s tím autem všechno dělo, ale mě když někam zapadne šroubek tak na to neseru a hledám ho než ho najdu, i když 100% vím, že spadl někam kde se nemůže teoreticky nic stát, když dělám auto, tak mi žádnej spojovák nikdy nezbyde, pokud ho neměním za jinej, natož, aby mi chyběl, to je pak na průser zaděláno hned
Zlatý slova ;) Těch různých šroubů, co jsem našel po expertech různě zapadlých kolem motoru a v kastli, který pak třeba origo pevnostní šroub narychlo nahradili nějakým "měkejšem" už jsem taky našel, ale dovolit si to ignorovat na rozebraným motoru a zapadlý díl nedohledat, no to už musí být dáreček ...
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Omlouvam se, ze jsem nereagoval, jsem trochu ponekud zaneprazdneny a reaguji na zaklade podnetu jine osoby.

V Turbopoweru prochazi turbo nejprve vysokorychlostni vyvazovackou a nasledne nas stolici, kde se kontroluje nastaveni. Sance, ze by to tam spadlo je tudiz minimalni, nebot by to muselo byt bud vlozeno a nebo by to muselo byt soucasti baleni, ze ktereho by to do nej muselo spadnout. Tak ci onak, pri montazi by se na to prislo.

Osobne se na zaklade vyse uvedeneho mohu jen priklonit k domnence, ze doslo k pochybeni mechanika a ten by se od toho nemel nikterak distancovat, zvlaste pak, kdyz si za kvalitou sve prace stoji. Uz jenom fakt, ze vratil penize nasvedcuje to, ze nebude mit nejspis ciste svedomi :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Kubesicek
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 30 led 2019, 08:56
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Kubesicek »

Dobry vecer panove.tak jsem nainstaloval turbo po repasi ktere jsem objednak z brna z flexamiauto.turbo melo od zacatku slusnej radialni hrk.je videt par skrabancu na tele turba.ale co me trapi je takovy divny syceni pri zaberu turba.u stareho nebyl problem.
Kubša
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kubesicek píše:Dobry vecer panove.tak jsem nainstaloval turbo po repasi ktere jsem objednak z brna z flexamiauto.turbo melo od zacatku slusnej radialni hrk.je videt par skrabancu na tele turba.ale co me trapi je takovy divny syceni pri zaberu turba.u stareho nebyl problem.
Nechce se mi v tom stourat ale neda mi to: proc jsi to nedal zpet do Turbopoweru, kdyz vse nasvedcuje tomu, ze pochybeni vzniklo pri montazi? To jenom proto, aby tvuj mechanik (ktery te hodil zjevne pres palubu) s nima nemel problemy ve smyslu, ze by si pokazil povest tim, ze je pako neschopne a oni by pak byli podezrivavi v moment, kdy by neco reklamoval? Chapu to spravne? Ja doufam, ze se mylim :roll:

Pod pojmem "hrk" predpokladam, ze se jedna o vuli - resil jsi to nejak s nimi? Nechapu, jak muzes namontovat turbo, ktere se ti nezda nazpet do motoru. Jako na zkousku, zda to vydrzi? A kdyz ne, tak se vystavujes riziku, ze s turbem odejde zase neco dalsiho?

Divny syceni? Neni to ciste nahodou netesnost v sani?

Proc to resis tu, proc to neresis s tim, kdo to repasoval?

Moje bohate zkusenosti jsou takove, ze vetsina lidi, co se obava ozvat turboservisu je, ze si neveri, nejsou si jisti, zda montaz provedli spravne a obavaji se, ze by prisli o zaruku. To je nesmysl, stejne jako vsude, zakladem uspechu je komunikace - nebat se zeptat. Lepsi se 9x zeptat blbe nezli se jednou nezeptat a podelat to.

Nikdo neni bezchybny a i oni mohli udelat chybu (i kdyz to by meli zjistit pri naslednych testech) a kdyz bys je na ni upozornil, tak by ti to bud vysvetlili a nebo by te vyzvali abys jim to preventivne poslal zpet na kontrolu, aby se predeslo dalsim skodam.

Mas k tomu alespon graf z vyvazeni?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ty turba to je jak se vším ostatním(vstřiky,čerpadla atd ), každý druhý který dokáže z číny objednat nový střed si udělá krásný internetový stránky a už seká repas jeden za druhým
jak je to s reklamacemi všichni víme - takže jsou v klidu (wallbash)
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Re: Kde nechat repasovat turbo

Příspěvek od RAPIDmen »

Ahojte ake skúsenosťi máte s fi. Turbo wizard...bral som od nich na výmenu Repas turbo a cakal som že actuatori sa dávajú pri repase nové tento je len opieskovany a navyse keď viem ako to u koncernu vnútri hnije...a kompresorove kolo je vnom vyrazeni zavit akoby od M6 srobika a suplata hliniku...cakam zatiaľ na vyjadrenie...😱
Přílohy
IMG_20220823_164553.jpg
IMG_20220823_164553.jpg (4.01 MiB) Zobrazeno 890 x
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Kde nechat repasovat turbo

Příspěvek od roman1648 »

Moc hezký, ještě že to dělají opravdu jen a jen odborníci.... (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“