Zapalovací svíčky 1.2TSi CBZA / CBZB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tome si schopný sem natapetit ty oelje palivo a + co je dole v tom mejlu díkTomas.cz píše:Miloši a na jakých TSi jsi ty svíce měnil, starší řetězovou řadu nebo novější řemenové motory?
Ono je to rozdíl, jak se zde psalo a jak už jsem psal, téma jsem zkomplikoval tím, že jsem se ptal na řetězové TSi s přejetým intervalem a pak jsem mimoděk hodil dotaz na novější řemenovou řadu. No pěkné a to jsem se chtěl potutelně zeptat na pozici svíček u motoru BWA, ale radši už ne do tohoto tématu
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
právě jsem nic nepotvrdil mi vůbec 211 nezajímá na tu ti seru mi zajímá prioritní problém že 211 ani ostatní to nepořeší, časem napiš jak si stouto svíčkou všechny tsi trápené spousty faktory aby splnovali nemsmyslné euronormy normy z výfuku fachčíRayx píše:Miloši, právě jsi potvrdil, že jsi zatvrzelý ignorant, který má problém pochopit i napsaný text, že EA111 není EA211 ... Holt šanci jsi dostal ... Howgh.
Miloši dole v mailu není žádní příloha, jen logo výrobce sviček Brisk.slovacek.milos píše:tome si schopný sem natapetit ty oelje palivo a + co je dole v tom mejlu díkTomas.cz píše:Miloši a na jakých TSi jsi ty svíce měnil, starší řetězovou řadu nebo novější řemenové motory?
Ono je to rozdíl, jak se zde psalo a jak už jsem psal, téma jsem zkomplikoval tím, že jsem se ptal na řetězové TSi s přejetým intervalem a pak jsem mimoděk hodil dotaz na novější řemenovou řadu. No pěkné a to jsem se chtěl potutelně zeptat na pozici svíček u motoru BWA, ale radši už ne do tohoto tématu
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Že nám tu taky nehodíte další info do pléna, to od pana Nováka, co postahoval sám po netu a není to tedy nic k jejich technologii, to nebylo vše?
Jestli řešíte stažení z uložto, tam je to přece grátis a ničím neomezený ...
https://uloz.to/tam/_itpKuhwKpUns
Jestli řešíte stažení z uložto, tam je to přece grátis a ničím neomezený ...
https://uloz.to/tam/_itpKuhwKpUns
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Rayx"]Že nám tu taky nehodíte další info do pléna, to od pana Nováka, co postahoval sám po netu a není to tedy nic k jejich technologii, to nebylo vše?
to mi poslal ke čtení pokud bych měl zájem o jejich technologie tak mi dá odkaz, navíc jsou dostupné jejich produkty a je tam o tom pokec, každopádně věřím tomu že nastavovat svíčky je blábol koncernu který se nikdy nepotvrdil
to mi poslal ke čtení pokud bych měl zájem o jejich technologie tak mi dá odkaz, navíc jsou dostupné jejich produkty a je tam o tom pokec, každopádně věřím tomu že nastavovat svíčky je blábol koncernu který se nikdy nepotvrdil
@slovacek.milos: Seš jeliman, kterej EA211 ani neviděl a chce o něčem diskutovat ...
Nikdo tady nikdy nemluvil o tom, že se má něco někam natáčet bez dodržení momentu, když bude výrobce hlavy a svíček dodržovat specifikaci, tak po dotažení na moment bude pozice svíčky jaká má být.
Až si to tvý jzd chvojkovice brod a okolí koupí místo těch jejich řetězových osmiventilových 1.2 novou řemenovou šestnáctiventilovou 1.2, tak si možná vzpomeneš ...
Kdyby to profíci z autorizáků při výměnách svíček nekurvili sami, nikdo ve škodovce by nevysvětlil, proč je důležitý moment 22Nm a k čemu vede jeho nedodržení. Ta informace není tak stará, podzim 2015 ...
Ale hlavičky, co to nechtěj pochopit, o tom nemusí přemejšlet a můžou si kupovat svíčky i s napsanými momenty na krabičkách od koho chtěj ...
Nikdo tady nikdy nemluvil o tom, že se má něco někam natáčet bez dodržení momentu, když bude výrobce hlavy a svíček dodržovat specifikaci, tak po dotažení na moment bude pozice svíčky jaká má být.
Až si to tvý jzd chvojkovice brod a okolí koupí místo těch jejich řetězových osmiventilových 1.2 novou řemenovou šestnáctiventilovou 1.2, tak si možná vzpomeneš ...
Kdyby to profíci z autorizáků při výměnách svíček nekurvili sami, nikdo ve škodovce by nevysvětlil, proč je důležitý moment 22Nm a k čemu vede jeho nedodržení. Ta informace není tak stará, podzim 2015 ...
Ale hlavičky, co to nechtěj pochopit, o tom nemusí přemejšlet a můžou si kupovat svíčky i s napsanými momenty na krabičkách od koho chtěj ...
Moment je důležitý, pokud je předepsán, už při montáži svíček s kuželem jej bylo třeba dodržet. Je hanba, že právě autorizáci tohle ojebávají, protože když není důvěra v servis pod hlavičkou firmy, tak už teda kde..Samozřejně nápis firmy na montérkách nic nezaručuje, ba naopak..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To je právě narušení kvality, pokud neustále tlačí normy, které samozřejmě udělali hošánci někde ve vývoji u nových aut..Ale musí být taky nárůst práce a času k normě, když je problém, jen by mne zajímalo, jak se to řeší , když je reklamace a jak postihne mechána , který chvátal aby normu splnil..Nezávidím takový přístup , hlavně když je předák-majitel idiot..Tohle je odvrácená strana výhodností zaměstnání..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jardo to je i vojna jebat lidi já su kokot ale dělám tu 30 let, neviem čítat ani písat ale vojmu vám urobím, du s táckem na oběd a zkus si sednout na moje místo zaměstnání neprovozuji 26 let nevím proč by debil na mně profitovaljericho-3 píše:To je právě narušení kvality, pokud neustále tlačí normy, které samozřejmě udělali hošánci někde ve vývoji u nových aut..Ale musí být taky nárůst práce a času k normě, když je problém, jen by mne zajímalo, jak se to řeší , když je reklamace a jak postihne mechána , který chvátal aby normu splnil..Nezávidím takový přístup , hlavně když je předák-majitel idiot..Tohle je odvrácená strana výhodností zaměstnání..
Hoši ty motory jsou na jednu stranu náchylnější na kdejakou cypovinu, na druhou stranu si až občas člověk říká, jestli není debil, když se snaží všechno poctivě dodržovat a stejně to není top a kdejakej garážník, kterej sere na to, aby si zjistil přesný info, má kolikrát lepší výsledky...
Přijel za mnou týpek s Tsičkem (CBZA), že mu to jede na 3, tak jsem to načetl, okoukl a krom špatně pálící svíce na třetím byl vyhřátej i kontakt na modulu/cívce a přidávaly se výpadky i na ostatních válcích... Provizorní očištění kontaktů(kyselinou, aby to bylo echt...) bylo samozřejmě skoro k ničemu, takže mu říkám, že jestli to chce po mě, tak komplet a originál (po předchozích zkušenostech, kdy se začínalo klasicky jen svíčkama a ve finále se dávaly i kabely a modul...) a on že teda jo (docela zachovalý auto, najeto necelých 80tkm), tak jsem koupil všechno originál (svíce naprosto stejný VWAG od NGK, tj. ty jejich "longlife"/iridiovky) a dokonce si i poznačil tu polohu a 3 ze 4 jakž takž vycházely na moment (vzal jsem ten nejpřesnější momenťák, co mám k dispozici), tj. někde píšou 22Nm, v Else pro CBZA 25Nm, tak jsem si nastavil 22, že to kdyžtak trošku dotáhnu dle značek, aby to sedělo na těch +- 30° a u těch 3 to tak nějak vyšlo (skoro spíš +-40°), ale ta čtvrtá byla tak o 100° "napřed... Přitom jsem si všechno pečlivě vyfoukal/očistil, se vším jednal jak v bavlnce, zkoušel je před dotažením na moment i prohazovat (vychází to +- stejně i na dotažení rukou bez páky, tj. v jednotkách Nm)... No vzhledem k obštrukcím s vracením origo dílů (navíc mam pocit, že prodejci kolikrát taky vědí 3,14-ču a asi by se mi vysmáli s důvodem, že nevycházej závity na stupně...), jsem se rozhodl to tak nechat, projel jsem to a dalo by se říct, že ok (běželo na všechny, už žádná chyba...), ale pro zajímavost/ze zvědavosti jsem mrkl na výpadky v aktuálním jízdním cyklu a světe div se 2-0-1-1, přitom zrovna na tom druhým válci je ta, co na ty stupně nevycházela... Samozřejmě na to má vliv jak snímač klepání, tak třeba rozprášení a x dalších věcí, ale i tak - no není to k pos*ání?
Přijel za mnou týpek s Tsičkem (CBZA), že mu to jede na 3, tak jsem to načetl, okoukl a krom špatně pálící svíce na třetím byl vyhřátej i kontakt na modulu/cívce a přidávaly se výpadky i na ostatních válcích... Provizorní očištění kontaktů(kyselinou, aby to bylo echt...) bylo samozřejmě skoro k ničemu, takže mu říkám, že jestli to chce po mě, tak komplet a originál (po předchozích zkušenostech, kdy se začínalo klasicky jen svíčkama a ve finále se dávaly i kabely a modul...) a on že teda jo (docela zachovalý auto, najeto necelých 80tkm), tak jsem koupil všechno originál (svíce naprosto stejný VWAG od NGK, tj. ty jejich "longlife"/iridiovky) a dokonce si i poznačil tu polohu a 3 ze 4 jakž takž vycházely na moment (vzal jsem ten nejpřesnější momenťák, co mám k dispozici), tj. někde píšou 22Nm, v Else pro CBZA 25Nm, tak jsem si nastavil 22, že to kdyžtak trošku dotáhnu dle značek, aby to sedělo na těch +- 30° a u těch 3 to tak nějak vyšlo (skoro spíš +-40°), ale ta čtvrtá byla tak o 100° "napřed... Přitom jsem si všechno pečlivě vyfoukal/očistil, se vším jednal jak v bavlnce, zkoušel je před dotažením na moment i prohazovat (vychází to +- stejně i na dotažení rukou bez páky, tj. v jednotkách Nm)... No vzhledem k obštrukcím s vracením origo dílů (navíc mam pocit, že prodejci kolikrát taky vědí 3,14-ču a asi by se mi vysmáli s důvodem, že nevycházej závity na stupně...), jsem se rozhodl to tak nechat, projel jsem to a dalo by se říct, že ok (běželo na všechny, už žádná chyba...), ale pro zajímavost/ze zvědavosti jsem mrkl na výpadky v aktuálním jízdním cyklu a světe div se 2-0-1-1, přitom zrovna na tom druhým válci je ta, co na ty stupně nevycházela... Samozřejmě na to má vliv jak snímač klepání, tak třeba rozprášení a x dalších věcí, ale i tak - no není to k pos*ání?
pašíkombi AFN B597