Chyby o1 1,6 75kw

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Chyby o1 1,6 75kw

Příspěvek od xshreck »

Up: 25.6.
Po startu se zneklidni volnobeh a auto jede jak na 3 valce.
Zobrazuji se chyby zapalovani vsech valcu, viz. Obrazek na konci.

Nejaky napad? Jestli zapalovaci modul, svicky, kable .... ci neco jineho.

Meril jsem dva krajni valce (na jednom byly horsi ventily, na coz jsem se pral). Mel jsem kompresiometr jen na diesel, s home made redukci namereno 10 bar na horsim a 12 bar na lepsim valci. Prostredni dva jsem nemeril (nechtelo se mi rozdelavat).

Diky za radu, na co mrknout, mozna to je zase nejaka hloupost.


Zdravím,

po doskládání motoru došlo na první start. Jen točí a nejede, svíčky byly suché.

Auto jezdilo na LPG, dlouho teď stálo. Sání je plné karbonu... (čistit nemá smysl, nic na to nemám)

Sundal jsem sání, vytáhl svíčky - abych zjistil, jestli tam jde benzín. Otázka - jak moc mají vstřikovače benzínu "tryskat" .... nic se totiž neděje a není cítit ani benzín :? svíce jiskru hážou.

Případně co byste doporučili za postup. Nemůže být ko nějaké čidlo?

Měl jsem jen čistič brzd, na který mi to moc startovat nechtělo. Zítra si dovezu eter.
Naposledy upravil(a) xshreck dne 14 črc 2019, 22:22, celkem upraveno 2 x.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Změř ovládání a napájení vstřiků.Ukostření pujde přes jednotku lpg takže vše musí být zapojené včetně jednotky lpg.
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Díky - bylo to tím plynem, zkoušel jsem startovat "na holo" bez zapojené řj plynu a pár čidel. S plynem se to rozjelo hned.

Aspoň jsem vyčistil vstřikovače (LOL)

moc díky!
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Nahore jsem dal jeste jeden dotaz na pekelne auto.... diky za radu
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Ted jsi to zamotal že nikdo neví jakej je problém ted.
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Pardon.

Po slozeni a startu mi auto normalne naskoci, po chvili klesnou a kolisaji otacky,motor skube, pripada mi jakoby jel na 3 valce.
Nasel jsem video, kde se to chova temer stejne z rumunskeho fora
https://youtu.be/A614LmtJpJE

Prvne jsem myslel, ze nema jeden z krajnich valcu kompresi, hure tesnily ventily. Po zmereni je tlak jeste v norme (min 10 bar). Svicky palily.

Vag ukazuje chyby viz. Foto
Obrázek

Nemuze to nekde sat vzduch, byt spatna smes ci spatny zapalovaci modul, cidlo? Nevim na co se presne zamerit, kor kdyz je tam lpg (momentalne prazdne)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Máš těsnou hadici od váhy k sání není ruplé to koleno odvětrání pak by dávala smysl i závada váhy malej signál potom jednotka dávkuje málo paliva.Jinak ta komprese je všude stejná nemůže bejt 15 a vedle 10 to ale asi víš.Další kurvítko jsou ty gumičky sání pokud jsou tvrdé podsává si to přes ně.Lambda je jasná změř vyhřívání asi bude ko nekupum žádnej šumt nefunguje a u lpg je lambda potřeba chudá směs ti upálí ventily i písty.
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Co rada to trefa do cerneho diky! Bylo to opravdu netesnosti pod sacím potrubím.

Při natlakování vstupní trubky - odpojené od filtrboxu, nebyl cítit žádný odpor.

Těsnění nové vs staré bylo o cca 1mm rozdílné - staré vytvrdlo, omačkalo ...

Teď ještě propouští mírně někde u odvětrání klikové skříně.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“