Chyby o1 1,6 75kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chyby o1 1,6 75kw
Up: 25.6.
Po startu se zneklidni volnobeh a auto jede jak na 3 valce.
Zobrazuji se chyby zapalovani vsech valcu, viz. Obrazek na konci.
Nejaky napad? Jestli zapalovaci modul, svicky, kable .... ci neco jineho.
Meril jsem dva krajni valce (na jednom byly horsi ventily, na coz jsem se pral). Mel jsem kompresiometr jen na diesel, s home made redukci namereno 10 bar na horsim a 12 bar na lepsim valci. Prostredni dva jsem nemeril (nechtelo se mi rozdelavat).
Diky za radu, na co mrknout, mozna to je zase nejaka hloupost.
Zdravím,
po doskládání motoru došlo na první start. Jen točí a nejede, svíčky byly suché.
Auto jezdilo na LPG, dlouho teď stálo. Sání je plné karbonu... (čistit nemá smysl, nic na to nemám)
Sundal jsem sání, vytáhl svíčky - abych zjistil, jestli tam jde benzín. Otázka - jak moc mají vstřikovače benzínu "tryskat" .... nic se totiž neděje a není cítit ani benzín svíce jiskru hážou.
Případně co byste doporučili za postup. Nemůže být ko nějaké čidlo?
Měl jsem jen čistič brzd, na který mi to moc startovat nechtělo. Zítra si dovezu eter.
Po startu se zneklidni volnobeh a auto jede jak na 3 valce.
Zobrazuji se chyby zapalovani vsech valcu, viz. Obrazek na konci.
Nejaky napad? Jestli zapalovaci modul, svicky, kable .... ci neco jineho.
Meril jsem dva krajni valce (na jednom byly horsi ventily, na coz jsem se pral). Mel jsem kompresiometr jen na diesel, s home made redukci namereno 10 bar na horsim a 12 bar na lepsim valci. Prostredni dva jsem nemeril (nechtelo se mi rozdelavat).
Diky za radu, na co mrknout, mozna to je zase nejaka hloupost.
Zdravím,
po doskládání motoru došlo na první start. Jen točí a nejede, svíčky byly suché.
Auto jezdilo na LPG, dlouho teď stálo. Sání je plné karbonu... (čistit nemá smysl, nic na to nemám)
Sundal jsem sání, vytáhl svíčky - abych zjistil, jestli tam jde benzín. Otázka - jak moc mají vstřikovače benzínu "tryskat" .... nic se totiž neděje a není cítit ani benzín svíce jiskru hážou.
Případně co byste doporučili za postup. Nemůže být ko nějaké čidlo?
Měl jsem jen čistič brzd, na který mi to moc startovat nechtělo. Zítra si dovezu eter.
Naposledy upravil(a) xshreck dne 14 črc 2019, 22:22, celkem upraveno 2 x.
Pardon.
Po slozeni a startu mi auto normalne naskoci, po chvili klesnou a kolisaji otacky,motor skube, pripada mi jakoby jel na 3 valce.
Nasel jsem video, kde se to chova temer stejne z rumunskeho fora
https://youtu.be/A614LmtJpJE
Prvne jsem myslel, ze nema jeden z krajnich valcu kompresi, hure tesnily ventily. Po zmereni je tlak jeste v norme (min 10 bar). Svicky palily.
Vag ukazuje chyby viz. Foto
Nemuze to nekde sat vzduch, byt spatna smes ci spatny zapalovaci modul, cidlo? Nevim na co se presne zamerit, kor kdyz je tam lpg (momentalne prazdne)
Po slozeni a startu mi auto normalne naskoci, po chvili klesnou a kolisaji otacky,motor skube, pripada mi jakoby jel na 3 valce.
Nasel jsem video, kde se to chova temer stejne z rumunskeho fora
https://youtu.be/A614LmtJpJE
Prvne jsem myslel, ze nema jeden z krajnich valcu kompresi, hure tesnily ventily. Po zmereni je tlak jeste v norme (min 10 bar). Svicky palily.
Vag ukazuje chyby viz. Foto
Nemuze to nekde sat vzduch, byt spatna smes ci spatny zapalovaci modul, cidlo? Nevim na co se presne zamerit, kor kdyz je tam lpg (momentalne prazdne)
Máš těsnou hadici od váhy k sání není ruplé to koleno odvětrání pak by dávala smysl i závada váhy malej signál potom jednotka dávkuje málo paliva.Jinak ta komprese je všude stejná nemůže bejt 15 a vedle 10 to ale asi víš.Další kurvítko jsou ty gumičky sání pokud jsou tvrdé podsává si to přes ně.Lambda je jasná změř vyhřívání asi bude ko nekupum žádnej šumt nefunguje a u lpg je lambda potřeba chudá směs ti upálí ventily i písty.