 |
|
 |
Zaslal: út prosinec 04, 2018 9:50 pm |
|
|
adrian_B |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 29.10.2008 |
Příspěvky: 532 |
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice |
|
|
 |
 |
 |
|
Musíš si podoprieť ventily piestom cez niečo.
Raz som to robil na bmw m62 V8 cez svieckovy otvor som do valca napchal šnúrku a pritlačil piestom o ventily. Pakáreň... ale podarilo sa. |
|
|
|
|
Zaslal: st prosinec 05, 2018 6:39 am |
|
|
Rayx |
Aktivista |
|
 |
Založen: 23.1.2006 |
Příspěvky: 2006 |
Bydliště: jz |
|
|
 |
 |
 |
|
Běžně se ventil podepírá tlakem, třeba vzduchu ...  |
|
|
|
|
Zaslal: st prosinec 05, 2018 8:44 am |
|
|
adrian_B |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 29.10.2008 |
Příspěvky: 532 |
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice |
|
|
 |
 |
 |
|
K tomu som vtedy nemal úplnú dôveru  |
|
|
|
|
Zaslal: st prosinec 05, 2018 3:09 pm |
|
|
Utmir |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 3.2.2015 |
Příspěvky: 372 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Rayx napsal: | Běžně se ventil podepírá tlakem, třeba vzduchu ...  | aký tlak treba nejakú redukciu cez sviečky |
|
|
|
|
Zaslal: st prosinec 05, 2018 5:02 pm |
|
|
geo |
Aktivista |
|
 |
Založen: 16.9.2010 |
Příspěvky: 4232 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pouštím tam 8bar přez svíčku.Je na to redukce . |
|
|
|
|
Zaslal: po červenec 01, 2019 10:56 pm |
|
|
Koleo |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 8.4.2018 |
Příspěvky: 50 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zdravím tak po dlhšej odmlke som sa do toho pustil rozobral som ložiská kľuky viď foto nieje to nejak veľa opotrebované no dnes mi otec povedal že ten olej cítiť po benzine môže sa ten olej niekde riediť z benzínom a potom to robí takú galibu že je riedky no olej nepribudal skôr odbudal
 |
|
|
|
|
Zaslal: st červenec 03, 2019 12:25 pm |
|
|
Huml |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 23.1.2006 |
Příspěvky: 10742 |
Bydliště: Brno |
|
|
 |
 |
 |
|
ta klika je v pytli už od pohledu, změřit radiální vůli, ta to podle mě jen potvrdí |
|
|
|
|
Zaslal: pá červenec 05, 2019 8:39 am |
|
|
Koleo |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 8.4.2018 |
Příspěvky: 50 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zdravím takže som premeral tu kľuku je to len zaleštené sublerou nevidno ani rozdiel všetky rozmery sú rovnaké či hlavné alebo ojnicne takže kľuka má 43,90 mm, panvi 44,10 mm čiže medzera medzi panvou a klukov je po obvode 0,10mm. Ojnica ma 37,90 mm, panvi 38,10 mm čiže medzera po obvode je 0,10 mm takže čo teraz?Kde môže byť chyba ak kľuka je ok keď to tak rapídne na voľnobeh stratí tlak |
|
|
|
|
Zaslal: čt září 26, 2019 12:33 pm |
|
|
kornelius |
Nováček |
|
 |
Založen: 6.12.2009 |
Příspěvky: 3 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Obsah fóra Dieselpower forum » Americké vozy |
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 4 z 4
Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4
|
|
|
|
|
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena. |
|