ATD úprava na ASZ - problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Turbo kamna power : chápu správně, že 74kw má to čidlo větší a 96kw má to malé? Ty malé jsem tam měl 2 a nejelo to
Dneska jsem tam dal origo cooler s velkým čidlem a jede to podstatně lépe, jen to ještě není úplně ono. Spotřeba klesla, ale pořád to zabírá nahoře.
Jinak děkuji za konečně pořádnou odpověď
Zkusím ještě úplně původní čidlo a pak se bude dělat asi soft. Myslíte, že bude lepší tam nechat to origo čidlo, nebo dát to malé a s tím to ladit? Děkuji
Dneska jsem tam dal origo cooler s velkým čidlem a jede to podstatně lépe, jen to ještě není úplně ono. Spotřeba klesla, ale pořád to zabírá nahoře.
Jinak děkuji za konečně pořádnou odpověď
Zkusím ještě úplně původní čidlo a pak se bude dělat asi soft. Myslíte, že bude lepší tam nechat to origo čidlo, nebo dát to malé a s tím to ladit? Děkuji
Původní KKK mám rozebrany v krabici. Zlomila se hřídel a rozsekalo se to celý. Takže mi kluci z turbo servisu sehnali a zrepasovali origo 1749VA což by měla být fabia RS. Nechci tam nic extra velkého.. Ale zase chci abych neměl strach na to šlápnout.trhna píše:Pokud tam jen nekdo nahral soft z 96kw fabky bude problem v tech cidlech. 74kw ma B a fabka rs ma C. Navic fabia rs tlaci v serie 1,35b takze udaj 1,8b je opet blbost a tak velkej prefuk ve 3000 se mi taky nezda. Doporucuju vymenit upravce za nekoho kdo se v tom vyzna. To turbo byl teda repas?
Diag mi s malým čidlem psala 1.2 až 1.3 baru, kolem 2500 ot. Ale při jízdě to ukazovalo 2.5 baru.. Což je nesmysl. To by už musela být raketa 😂
Tyhle elektrický kraviny jdou mimo mě, proto jsem rád za každý rozumný názor Abych nepřijel na Chip, a oni mi neposlali z5, abych to celé zase předělal..
A ještě nevíte někdo, jetsli má s nouzovým režimem motoru něco společného ABS?
Dokud mu ABS fungovalo, auto padalo do nouze při rychlé akceleraci. Zřejmě už to původní turbo s najezdem kolem 300 000 km nedávalo. Jednou mi ale něco vletelo do kola a utrhlo to celé čidlo i s kabely a od té doby to do nouze nespadlo ani jednou.
Zvláštní ne?
Dokud mu ABS fungovalo, auto padalo do nouze při rychlé akceleraci. Zřejmě už to původní turbo s najezdem kolem 300 000 km nedávalo. Jednou mi ale něco vletelo do kola a utrhlo to celé čidlo i s kabely a od té doby to do nouze nespadlo ani jednou.
Zvláštní ne?
A ty si pozeral celkový tlak ? vieš o tom že 1bar je atmosferický tlak a keď ti čidlo ukazuje 2,5 baru tak v podstate pretlak je len 1,5 baru, kedže 1bar je atmosferický tlakKurubus píše:Původní KKK mám rozebrany v krabici. Zlomila se hřídel a rozsekalo se to celý. Takže mi kluci z turbo servisu sehnali a zrepasovali origo 1749VA což by měla být fabia RS. Nechci tam nic extra velkého.. Ale zase chci abych neměl strach na to šlápnout.trhna píše:Pokud tam jen nekdo nahral soft z 96kw fabky bude problem v tech cidlech. 74kw ma B a fabka rs ma C. Navic fabia rs tlaci v serie 1,35b takze udaj 1,8b je opet blbost a tak velkej prefuk ve 3000 se mi taky nezda. Doporucuju vymenit upravce za nekoho kdo se v tom vyzna. To turbo byl teda repas?
Diag mi s malým čidlem psala 1.2 až 1.3 baru, kolem 2500 ot. Ale při jízdě to ukazovalo 2.5 baru.. Což je nesmysl. To by už musela být raketa 😂
Tyhle elektrický kraviny jdou mimo mě, proto jsem rád za každý rozumný názor Abych nepřijel na Chip, a oni mi neposlali z5, abych to celé zase předělal..
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Tak tak pokud ti diagnostika ukazovala 2,5b musis dat 1b dolu to je atmosfericky tlak. Jak jsem psal fabia rs ma v serie pazadavek 1,35b takze pokud si mel prefuk chvilku na 1,5b je to celkem normalni a pak to zreguluje. Ale pokud byl pozadavek u 1749 V na 1,5b tak je to smrt jasna. Pro 1749 va je pozadavek na 1,5b v pohode. Osobne bych pak ladil na C cidlo bude vetsi rosah ale musi se to pak upravit v ridici jednotce.
Hm.. 😂 To mi nedošlo, že to ještě musím odečíst. Ale je pravda že na volnoběhu to má 989 mBar. Takže atmosféru.. V tom případě staré tlačilo 0.8 baru. A nové dává 1.5 baru v zátěži.Source píše:A ty si pozeral celkový tlak ? vieš o tom že 1bar je atmosferický tlak a keď ti čidlo ukazuje 2,5 baru tak v podstate pretlak je len 1,5 baru, kedže 1bar je atmosferický tlakKurubus píše:Původní KKK mám rozebrany v krabici. Zlomila se hřídel a rozsekalo se to celý. Takže mi kluci z turbo servisu sehnali a zrepasovali origo 1749VA což by měla být fabia RS. Nechci tam nic extra velkého.. Ale zase chci abych neměl strach na to šlápnout.trhna píše:Pokud tam jen nekdo nahral soft z 96kw fabky bude problem v tech cidlech. 74kw ma B a fabka rs ma C. Navic fabia rs tlaci v serie 1,35b takze udaj 1,8b je opet blbost a tak velkej prefuk ve 3000 se mi taky nezda. Doporucuju vymenit upravce za nekoho kdo se v tom vyzna. To turbo byl teda repas?
Diag mi s malým čidlem psala 1.2 až 1.3 baru, kolem 2500 ot. Ale při jízdě to ukazovalo 2.5 baru.. Což je nesmysl. To by už musela být raketa 😂
Tyhle elektrický kraviny jdou mimo mě, proto jsem rád za každý rozumný názor Abych nepřijel na Chip, a oni mi neposlali z5, abych to celé zase předělal..
Teď už jen zjistit jestli je lepší tam mít čidlo tlaku velké že 74kw nebo malé z 96kw. Co myslíte?
Já vám teda nevím pánové, ale mě diagnostika ukazuje přesné číslo, jaký je přetlak v potrubí a nemusím nic odečítat.
Nepletete si to náhodou se softem, kde se v mapě přidává +1 bar?
Pokud mu v diagnostice ukazovalo 1,8 bar, tak turbo tlačilo 1,8 bar, ale pouze za předpokladu, že je správně udělaný software a korekce na čidlo.
Nejlepší řešení jak přesně zjistit tlak v potrubí je změřit ho manometrem přímo za jízdy.
BTW: čidlo tam na to VA může mít klidně i to "béčko", ale musí mít udělanou korekci, pokud tam má na prase nahraný soft čistě na ASZ bez korekce na B čidlo, tak musí dát C čidlo, jinak může v dohledné době očekávat popravu dalšího turba.
Nepletete si to náhodou se softem, kde se v mapě přidává +1 bar?
Pokud mu v diagnostice ukazovalo 1,8 bar, tak turbo tlačilo 1,8 bar, ale pouze za předpokladu, že je správně udělaný software a korekce na čidlo.
Nejlepší řešení jak přesně zjistit tlak v potrubí je změřit ho manometrem přímo za jízdy.
BTW: čidlo tam na to VA může mít klidně i to "béčko", ale musí mít udělanou korekci, pokud tam má na prase nahraný soft čistě na ASZ bez korekce na B čidlo, tak musí dát C čidlo, jinak může v dohledné době očekávat popravu dalšího turba.
Veď MAP vždy ukazuje atmosferický tlak + pretlak, čiže aj keď stojíš na volnobeh MAP ti bude ukazovať reálny tlak 1bar kedže je to atmosferický tlak, všteko nad je už to čo natlačí turbo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Tak zatím mi Fabka jen stojí.. Musím nasetrit nějaké peníze navíc a půjde do Prahy. Napřed pošlu vstrikovace do Dieselpower aby je ozkousely a dali 1043 trysky. Potom je namontuju z5 a auto pojede do stejné firmy na soft
To snad už vše vyřeší.
Jen nevím, co zvládne spojka na ATD? Je nová. Ale podle rozhovoru s lidmi z Dieselpower mi řekli, že se dostaneme ke 150 až 165 konim. Že se uvidí, co bude stíhat chladit cooler.
Nevím jakej to pak může mít krouťák.. Přes 400? Vydrží to spojka nějakou dobu nebo budu muset vyndat lamelu a dát tam HDS? Mám 15" kola 195..
To snad už vše vyřeší.
Jen nevím, co zvládne spojka na ATD? Je nová. Ale podle rozhovoru s lidmi z Dieselpower mi řekli, že se dostaneme ke 150 až 165 konim. Že se uvidí, co bude stíhat chladit cooler.
Nevím jakej to pak může mít krouťák.. Přes 400? Vydrží to spojka nějakou dobu nebo budu muset vyndat lamelu a dát tam HDS? Mám 15" kola 195..