Audi A4 2.0 TDI 88KW CAG nízka tlak paliva (2009)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Mikytdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 26 led 2007, 17:55
Bydliště: Litvínov

Audi A4 2.0 TDI 88KW CAG nízka tlak paliva (2009)

Příspěvek od Mikytdi »

Ahoj mam dotaz na tuto chybu co si o ní myslíte? i po výměně palivového filtru motor sam vypne stylem že mu dojde palivo a po nějaké době cca 2-3 hodiny zase jede...
Ze by podávací čerpadlo co je před filtrem nebo čidlo na potrubí?
Obrázek
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

začni třeba podávacím čerpadlem dej si tlak paliva zapni klíček a čerpadlo musí dávat minimální tlak půl atm kolik přesně se mi nechce hledat, kléček zapínej třeba stokrát pokud to bude OK tak začni přepadovým testem kolik ti vyteče nafty ze všech přepadů za tři minuty, pak testuj tlak paliva jezdi a sleduj jestli je tlak paliva podle požadavku,

co by mě zajímalo to je jediná závada? měla by tam být i že tlak není podle požadavku a 585 otáček motoru to je co za otáčky ??
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Az by si napisal aky tlak v tom raile mas, tak je to ina.
Podavacku je najmenej otestovat, nechapem, preco si to neurobil, tusim, ze minimum je 600ml/30s.
Ked si menil ten filter, co pilinky?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“