Octavia 3 1.6 TDI - vodní pumpa

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Bydliště: CZ - KV

Octavia 3 1.6 TDI - vodní pumpa

Příspěvek od radkin »

Ahoj všem, prosím mám dotaz. Mám na Octavii 3 1.6tdi rok 2014 tu elektricky řízenou vodní pumpu. Slyšel jsem že je snad údajně možné ji nahradit vodní pumpou bez této el.regulace. Nevíte někdo zda je to skutečně tak? Děkuji
radkin - Octavia CLHA
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ano je to tak. Da sa použiť pumpa bez clonky a prehodí sa ze starej ten kablik aby jednotka nehlásila chybu
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

Bezva děkuji za potvrzení a náhodou číslo té pumpy nevíš? Nebo je normálně k sehnání?
radkin - Octavia CLHA
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

normalne neorigo ji sezenes vsude, ted ty novy origo uz tolik nepadaj. dej tam G 13 od vyrobce basf ma lepsi aditiva
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

A preco nie G12++, ked skodovka to priamo (v TPI) uvadza ako moznost???
S G12++ neboli problemy, s G13 hodne, co uznal aj cely koncern...
Za to, ze v dakom casopise sa objavila info o BASF, tak im to treba zrat? Ved cele to znie ako PR clanok pre tu firmu...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Horšie je že rôzni výrobcovia a hlavne “prelievači” majú v chladiacich kvapalinách riadny guláš, pár mesiacov dozadu bol na túto tému zaujímavý článok tuším v Autoexperte.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

frantisek28 píše: Za to, ze v dakom casopise sa objavila info o BASF, tak im to treba zrat? Ved cele to znie ako PR clanok pre tu firmu...
A z čeho myslíš že ten článek vycházel? VAG na to má TPI ... ;)
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Ma TPI, a je tam, ze sa moze pouzit aj G12++. Preco tam liat problemovu G13?Obrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tohle je ovšem DP (jaký má rok vydání?) a ne TPI, to je ta konsistentnost v informacích u VAGu ...

V 2016 ji přiřazovali také jen k 1.4 a hle, dnes už je G013A8J xx psaná v ETKA i u 1.6/2.0 bez ohledu na to, že jejich pumpy maj nová "lepší" smýkadla pro clonku ...
strany 2 až 7
https://docplayer.cz/37873489-Technicka ... ouska.html

a pak můžete míchat koktejly
Obrázek
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Mas k dispozicii TPI 2039025/25 z datumu 10.3.2017?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No, z tohodle datumu mám jen od
Audi TPI 2039025/5, Zbarvení chladicí kapaliny / cizí příměsi v chladicí kapalině, topný výkon bez funkce / topný výkon jedné zóny bez funkce,
řešící ucpaný výměník, jak to spolu souvisí?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“