octavia 2.0 TDI BMM bez výkonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

octavia 2.0 TDI BMM bez výkonu

Příspěvek od Source »

Ahojte, kamarát ma poprosil či by som mu nepomohol vyriešiť problém. Dotiahol si z nemecka oktu 2007 2.0 TDI BMM 191 000km (poctivých je k tomu serviska) s tým, že týpek čo mu ju predával vravel že nemá výkon a chcel tam ísť meniť turbo (turbo už má k tomu aj druhé priložené) tak som mu povedal, že nech sa po ceste z nemecka zastaví, spravíme aspoň nejakú tú diagnostiku.

Čiže najprv by som chcel vedieť, či boli nejaké problémy s týmito motormi na ktoré trpeli ? napr. vačka, egr, vstreky, hlava a podobne ?

druhá vec, spravil som o jednej v noci takú rýchlu diagnostiku, auto bolo naložené na vozíku takže sa sním nejazdilo ale aspoň čo sa dalo to som spravil aby sme sa aspoň trochu sa pohli. Čiže chyba bola zapísaná len jedna, bolo to niečo s EGR (dohodím sem potom celý popis chyby) po vymazaní sa už neobjavila. Auto štartuje úplne na brnk, nevydáva žiadne pazvuky ani nič. Pobehal som nejaké tie akčné členy a popozerali sme pár vecí a zistil som nasledovné.


- krásny volnobeh, nezadrhava, necuka, ani necitit ze je nastartovane
- Výfuk čistý - čiže DPF vyzerá byť funkčné
- Turbo bez vôle, lopatky neosekané
- hadice na pohlad vyzerali ok (bola síce tam cize len baterkou)
- chladiaca kvapalina cista
- olej vyzeral OK
- hodnoty vstrekov od 0,1 do 0,4 (čo si myslím je good)

a teraz veci ktoré sa mi nepozdávajú.
- rozvody - v skupine 4 je v poli 2 až 2 stupne ATDC, v poli 4 bolo -4,0, v tom poli 2 vag ukazuje hraničnú hodnotu od -2,0 do 2,0 čiže toto sa mi uź ako tak nezdalo

- EGR - pri teste akčných členov som skúšal N18 a hodnota v mg na váhe vzduchu sa nemenila, čiže či sa EGR otvorilo alebo zatvorilo (podľa VAG) hodnota na váhe bola stále cca 340mg, tak isto v skupine 3 bola požadovaná hodnota 220mg a skutočná hodnota bola 340 mg.

Takže môj záver bol taký, nech vymení rozvody a pozrie sa na to EGR, čo myslíte vy, nejaké rady a tipy ? ako som už spomínal vyššie, trpeli tieto motory na EGR ? alebo chladič spalín alebo niečo podobné ? Ďakujem za každú radu
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“