VW Caddy 2.0 TDI - BMM - zadrhává

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Miroslav Srba
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 27 srp 2018, 12:44

VW Caddy 2.0 TDI - BMM - zadrhává

Příspěvek od Miroslav Srba »

Dobrý den, přátelé, už jednou jste mi zde dobře poradili, svoj aktuální případ jsem nikde přesně nenašel tedy zakládám nové téma...

Auto: VW Caddy, r.v. 2008, motor 2.00 TDI = BMM

Problém: Auto zadrhává - cuká při mírné akceleraci přesně kolem 2tis otáček +- jedna čárka na otáčkoměru. Při všech kvaltech, častěji při nižších, typicky 2, 3.

Cukání nespočívá ve ztrátě výkonu při akceleraci, auto v problematický moment vyloženě brzdí, protože lidem v autě při tom lítají hlavy dopředu a jev je to natolik silný, že ho vnímají i dámy, které si obvykle žádné závady během jízdy nevšimnou.

Navíc se při tom cukání ozývá slabý, ale jinak celkem zřetelný drhnoucí zvuk někde od motoru.

Co jsem vysledoval - děje se to jen a pouze tehdy, když se před tím delší chvíli brzní motorem a pak se znovu začne pomalu akcelerovat z otáček lehce pod 2 tis a hned se tedy překonává kritických 2 tis. Navíc jen tehndy když přidám plyn jen velmi jemně - tedy motor není příliš zatížen. S tím souvisí, že se to častěji stává při nižších kvaltech 2,3. Ale děje se to i na dálnici na 6, byť vzácně.

V případě, že zrychluji přes 2 tis otáček silněji až velmi razantně, tak se to nikdy nestane a auto akceleruje dobře.

Typicky tedy problém: výjezd z křižovatky na dvojku, poté co jsem před ní dobržďoval motorem. Sjezd z mírného kopce, brždění motorem, pod kopcem opět mírně přidám plyn. Výjezd z kruháku...

Děkuji
lumirb
Přispěvovatel
Příspěvky: 268
Registrován: 12 pro 2007, 11:41

Příspěvek od lumirb »

Miroslav Srba
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 27 srp 2018, 12:44

Příspěvek od Miroslav Srba »

A! Děkuji, příznaky vypadají povědomě. Prostuduji a případně se ještě ozvu.
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Taky mam ten samy priblem. Dej pls vedet jak si vyresil. Dekuji
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

U me vyreseno. Elektronicky vypnuty egr plus rovnou lehky soft
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“