Chladic octavia 1.6mpi

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Chladic octavia 1.6mpi

Příspěvek od jofa »

Zdravim, tecie mi chladic na octavii 2 1.6mpi 75kw a neviem presne aky je medzi nimi rozdiel, samozrejme v cene ale myslim rozdiel medzi tensim a hrubsim chladicom. Hrubsie su drahsie, udajne lepsie odvadzaju teplo, moje obavy su ale z toho, ci to v zime nebude problem, resp. ci nebude problem motor zohriat. Ma niekto nejake skúsenosti?
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

So zohrievaním v zime aj tak hrúbka chladiča nemá moc spoločné ak máš dobrý termostat.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Neviem, doteraz som 10 rokov jazdil na sdicku a tam to bola katastrofa v zime zohriat ale xhladic este origo... Preto sa obavam aby nebol aj s tymto problem ale zase tam je rozdiel nejakych 5mm tak by to snad nemal byt az taky problem
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dal bych tam ten co tam má být, když napíšeš VIN, tak ti napíšu číslo
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Prave lodla vin cisla tam pasuju vsetky...aj tensie aj hrubsie
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Co řešíš když koukáš do ETKA ... ;) všechny kody motoru 1.6 MPI v OII maj rozměr 650x418 nebo 648x414, 1K0121251DF nahrazující 1K0121251CD ... Hrubku neřeší nikdo ...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mohly by se třeba lišit pro normální a teplý klima, ale tady to tak asi není, ukazuje to jeden typ a jen jsou u něj inovace, neřešil bych to, dáváme třeba nissens a tam to bude stejně spárovaný pro všechny, každej ten náhradní výrobce si to dělá jak chce, takže bych to moc neřešil
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Ok chlapi dik za odpoved
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Taky jsem laboroval na stejný motor, nakonec jsem dal Hellu ... Akorát okroužky byly nalepený v rožku, já si jich nevšiml a naivně se nechaly staré. To byl cvrkot :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“