rozdiel medzi MAP a boot target pressure

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

rozdiel medzi MAP a boot target pressure

Příspěvek od sky59 »

urobil som logy na ceste pod zatazou a zda sa ze rozdiel medzi MAP a target boost pressure je moc velky, az 40 kPA

v prirucke pisu ak je viac ako 20 uz citit stratu vykonu, moze to aj teda zadymit?

je to diesel s turbom, ma niekto nejaky napad ze preco je tam ten rozdiel?

Obrázek

Obrázek
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“