opel corsa 1.7d alternátor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
opel corsa 1.7d alternátor
Ahoj, mám po repasi altík u corsy 1.7d, chtěl bych změřit jeho napájení, jak to provést? s elektrikou jsem uplnej amatér, jde to normálně změřit na baterce za chodu motoru a vypnutých spotřebičích? jaké má být napětí u vypnutých a zapnutých? Děkuju. Tomáš
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
na baterce změřit jde napětí baterie by mělo v klidovém stavu být 12,2-12,8
po startu a při správné funkci alternátoru 13,8-14,6 "sílu" baterie jedině nějakým speciálním měřákem (zátěžákem)
No jestli se bavíme o alternátoru z isuzu alternátor hitachi s vývěvou tak je lepší za 3400-4500 dle výkonu koupit fungl nový originál než repasovat starý náhr díly origo jsou drahé většina firem používá jakési repliky a nefunguje to
po startu a při správné funkci alternátoru 13,8-14,6 "sílu" baterie jedině nějakým speciálním měřákem (zátěžákem)
No jestli se bavíme o alternátoru z isuzu alternátor hitachi s vývěvou tak je lepší za 3400-4500 dle výkonu koupit fungl nový originál než repasovat starý náhr díly origo jsou drahé většina firem používá jakési repliky a nefunguje to
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
údajně jde použít díly z felicie a funguje, je otázka jak tam vydrží dlouho...hansdob píše:na baterce změřit jde napětí baterie by mělo v klidovém stavu být 12,2-12,8
po startu a při správné funkci alternátoru 13,8-14,6 "sílu" baterie jedině nějakým speciálním měřákem (zátěžákem)
No jestli se bavíme o alternátoru z isuzu alternátor hitachi s vývěvou tak je lepší za 3400-4500 dle výkonu koupit fungl nový originál než repasovat starý náhr díly origo jsou drahé většina firem používá jakési repliky a nefunguje to
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
ten vstek až to v -18 u obchodáku nenastartuje jinak tě chápu ale těch spořivejch na tomto altecu mám za sebou. dokud není -5 tak ten altec funguje pak přijde - 5 a víc on začne zlobit pustíš výhřev okna fukar a jedeš na baterku mnohokrát vyskoušeno
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jak jsem psal pokud se bavíme o isuzu motoru s hitachi altecem a vyvevou tak se nic jiného než hitachi nemontovalo. Tak nevím proč sem tahat bosch a valeo. ( pokud k nim bosch repas pohoda. Valeo má skoro vždy projekty kroužky a je vždy lepší nahradit ho boschem).
Ke koupi jiného z vrakecu je to o štěstí většina z nich je už po zásahu někoho a pak to dobíjí málo.
Ke koupi jiného z vrakecu je to o štěstí většina z nich je už po zásahu někoho a pak to dobíjí málo.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K