opel corsa 1.7d alternátor

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

opel corsa 1.7d alternátor

Příspěvek od zero1724 »

Ahoj, mám po repasi altík u corsy 1.7d, chtěl bych změřit jeho napájení, jak to provést? s elektrikou jsem uplnej amatér, jde to normálně změřit na baterce za chodu motoru a vypnutých spotřebičích? jaké má být napětí u vypnutých a zapnutých? Děkuju. Tomáš
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

na baterce změřit jde napětí baterie by mělo v klidovém stavu být 12,2-12,8
po startu a při správné funkci alternátoru 13,8-14,6 "sílu" baterie jedině nějakým speciálním měřákem (zátěžákem)

No jestli se bavíme o alternátoru z isuzu alternátor hitachi s vývěvou tak je lepší za 3400-4500 dle výkonu koupit fungl nový originál než repasovat starý náhr díly origo jsou drahé většina firem používá jakési repliky a nefunguje to
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

hansdob píše:na baterce změřit jde napětí baterie by mělo v klidovém stavu být 12,2-12,8
po startu a při správné funkci alternátoru 13,8-14,6 "sílu" baterie jedině nějakým speciálním měřákem (zátěžákem)

No jestli se bavíme o alternátoru z isuzu alternátor hitachi s vývěvou tak je lepší za 3400-4500 dle výkonu koupit fungl nový originál než repasovat starý náhr díly origo jsou drahé většina firem používá jakési repliky a nefunguje to
údajně jde použít díly z felicie a funguje, je otázka jak tam vydrží dlouho...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

vzpomen si na mě v zimě při krátkých vzdálenostech ;) ;)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Alternátor v ceně poloviny auta :D
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ten vstek až to v -18 u obchodáku nenastartuje (noteeth) (noteeth) jinak tě chápu ale těch spořivejch na tomto altecu mám za sebou. dokud není -5 tak ten altec funguje pak přijde - 5 a víc on začne zlobit pustíš výhřev okna fukar a jedeš na baterku mnohokrát vyskoušeno
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

A co se tam kurví? Že jedině Hitashi funguje? To nefunguje ani bosch, valeo, hella, žádný repas není ok? Nedá se koupit na vrakecu nějakej slušnej? Díky
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jak jsem psal pokud se bavíme o isuzu motoru s hitachi altecem a vyvevou tak se nic jiného než hitachi nemontovalo. Tak nevím proč sem tahat bosch a valeo. ( pokud k nim bosch repas pohoda. Valeo má skoro vždy projekty kroužky a je vždy lepší nahradit ho boschem).

Ke koupi jiného z vrakecu je to o štěstí většina z nich je už po zásahu někoho a pak to dobíjí málo.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Nemáš doma nějakej fkční? to auto najezdí do roka málo, jen město :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ne e mám tu asi 6ks který jsem jestě nestihl vybrakovat o originální díly a zbytek vyhodit. A i kdybych měl neprodám protože ty auta mi jezdí v rodině a okolí a všude protože až na známý mouchy jsou jak ovce 1 jezdí a nic nechtějí
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Budu mít další 3 nechceš? :D
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Nechci. Nechávám si jen origo ND z těch co jsem měnil pro nouzi když jde do věcných kupuju novy origo jak jsem psal je to 3500-4500 dle výkonu a to mě nezabiji.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Brembo SV
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 13 črc 2019, 13:03
Bydliště: Matuškovo

Příspěvek od Brembo SV »

jeden som generálkoval vo svojej Vectre B,tiež samozrejme Hitachi,dal som tam náhradu usmernovača i reglera od nejakého anglického výrobcu a fungovalo to na 100% i pri -10. Na originál dielce by som musel čakat 2 týždne.
Odpovědět

Zpět na „Opel“