Hukot začínající okolo 90 kmh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Hukot začínající okolo 90 kmh
Okolo 90 km/h pozoruji na své B7 s DSG hukot nejspíše od přední nápravy. Není to nic drastického, ale slyšet to je. Při vyšších rychlostec to pak již neslyším (přes 120 kmh), ale otázka je zda to není tím, že už to nepřehluší jiné zvuky související s vyšší rychlostí. Auto sedí dobře, volant neťuká ani při rychlosti přes 200 kmh (vyzkoušeno na dálnici v D). Kola nejsou vyvážená, dával jsem je na jaře na auto rovnou ze sklepa. Ale nevyvážení bych asi poznal na jízdních vlastnostech, ne? Auto nikam netáhne, neklepe se. Hučí to bez ohledu na to, jestli se akceleruje, nebo jede bez plynu. Ještě zkusím, co to dělá na N, ale neřekl bych, že to souvisíl s převodovkou. Auto má 123000 km, na 120000 nový olej DSG. Takže ložisko kola? Nebo kde hledat? Zkusít i ty gumy/vyvážení kol, přestože to neklepe? Díky.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Chtěl jsem vyzkoušet přehození pneu zezadu dopředu a zjistil, že ty zadní jsou celkem KO, takže stejně budu dávat nové gumy, takže to bude první test. Pokud to bude hučet i pak, tak asi fakt to ložisko, i když je divné, že by to dělalo jen v tom rozmezí cca 90-120 kmh. Co si pamatuju, když jsem měl KO ložiska, hučelo to už třeba od 40 kmh a pořád. Navíc většinou se hukot mění v zatáčkách, což se mi v tomto případě nezdá. No a převodovka - hučí to stejně i když vyřadím na N.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co jsem měl nejlepší gumy tak mazda 323 matador už při padesátce to byl řev jakoby jsi soustružil dlouhou trubku mimo osu, nikdo stou mazdou nechtěl jezdit, že upadnou kola
v mazdě zlín vyměnili ložiska, 6000 kč pak poloosy 28.000 kč a nakonec dali na moje slova vyměnili gumy tak příšerný zvuk přeci guma nemůže vydávat
v mazdě zlín vyměnili ložiska, 6000 kč pak poloosy 28.000 kč a nakonec dali na moje slova vyměnili gumy tak příšerný zvuk přeci guma nemůže vydávat
Já měl kdysi Goodyear NCT 5, když jsem je s diskama kupoval měl jeden pár cca 60% vzorku a druhý pár cca 80%, no sjel jsem je jak se říká na doraz, tak na 2mm, ale zkušenost výborná a zcela bez hluku.
Kamarád je měl na Zafiře taky a tam hučeli jako svině, nechápu, vzorek stejný, jen měla guma jiný rozměr.
Kamarád je měl na Zafiře taky a tam hučeli jako svině, nechápu, vzorek stejný, jen měla guma jiný rozměr.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ono tome nemá cenu v tom hledat logiku, já vůbec nechápu jaké zvuky gumy kolikrát dokážou vydávat, když okem nic nevidíš a stačí postříkat vodou kus ulice a je ticho,Tomas.cz píše:Já měl kdysi Goodyear NCT 5, když jsem je s diskama kupoval měl jeden pár cca 60% vzorku a druhý pár cca 80%, no sjel jsem je jak se říká na doraz, tak na 2mm, ale zkušenost výborná a zcela bez hluku.
Kamarád je měl na Zafiře taky a tam hučeli jako svině, nechápu, vzorek stejný, jen měla guma jiný rozměr.
ono ty nct 5 třeba stačí když je dáš na sníh nebo na slunce odpočinou si id zafiry a dou v klidu dál