Výměna posilovače brzd octávia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:hlavně je dobré si vyndat spínač brzdových světel, než člověk začne rvát za pedál..
no když začneš rvát za pedál tak už ho ám venku

to jsem si vzpoměl že jsem asi vůl dyt ty packy dou roztáhnout segr kleštěma a táhlo z pedálu vypadne
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

slovacek.milos píše:
Vici píše:hlavně je dobré si vyndat spínač brzdových světel, než člověk začne rvát za pedál..
no když začneš rvát za pedál tak už ho ám venku

to jsem si vzpoměl že jsem asi vůl dyt ty packy dou roztáhnout segr kleštěma a táhlo z pedálu vypadne
přesně,dělám to stejně a pohoda.Nejlepší jsou na to ty zahlé ploché..
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Zdravím, oživím starší téma.
Netýká se teda Octy ale G IV.
No klasicky začal syčet posilovač ale narazil jsem na problém v tom že nemůžu nikde dohledat náhradu za můj posilovač 1J1 614 105Q.Najdu včechny možný se stejnym číslem ale Q nikde.Poradíte mi prosímvás jaký písmeno nahrazuje moje Qčko?
Díky ;)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak a teď to čeká mě. Hezké čtení,segrovky vyzkouším.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ako sa prejavuje KO posilovač ? to by ma celkom zaujímalo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Praskne membrána,syčí a neposiluje. Stalo se při odvzdušňování brzd.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

jestli máš po ruce nějaký jiný koncernový posilovač, tak stačí rozpertlovat posilovač a vyměnit jen tu membránu. Není na tom nic složitého.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když to vyndám,dám rovnou ten koncern.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“