Ztrácí výkon a hůře brzdí octavia 1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A do regulace se baňka nepočítá nebo co?
Od ledna to řešíš a nedbáš rad.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Ahojte tak jsem dnes byl na díře a zkoušel jsem přes vaga základní nastavení kanálu 11(čili té baňky) někde jsem četl že na tu zásobu co je v té baňce(kouli) by se mělo táhlo na turbu 5x vtáhnout a vytáhnout je to tak? V mém případě se zátáhne jen jednou a na druhý pokus už zůstane tak v půlce a na třetí se hýbne minimálně.Znamená to, že únik je nekde velky a nemusí být slyšet? Protože když jsem měl připojený manometr na podtlak tak po zdechnutí motoru mi z 0,9 bar klesl tlak na 0 BAR za 15 vteřin. Ale dělalo to jak kdy někdy se udržel třeba 3 minuty což také nechápu.Prosím odpovíte mi delšími větami, aby mě bylo zřejmé, jak dlouho se má podtlak udržet v soustavě a jestli se má táhlo opravdu 5x vtáhnout a vysunout při tom testu zakladního nastavení?
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Pajda077 píše:Ahojte tak jsem dnes byl na díře a zkoušel jsem přes vaga základní nastavení kanálu 11(čili té baňky) někde jsem četl že na tu zásobu co je v té baňce(kouli) by se mělo táhlo na turbu 5x vtáhnout a vytáhnout je to tak? V mém případě se zátáhne jen jednou a na druhý pokus už zůstane tak v půlce a na třetí se hýbne minimálně.Znamená to, že únik je nekde velky a nemusí být slyšet? Protože když jsem měl připojený manometr na podtlak tak po zdechnutí motoru mi z 0,9 bar klesl tlak na 0 BAR za 15 vteřin. Ale dělalo to jak kdy někdy se udržel třeba 3 minuty což také nechápu.Prosím odpovíte mi delšími větami, aby mě bylo zřejmé, jak dlouho se má podtlak udržet v soustavě a jestli se má táhlo opravdu 5x vtáhnout a vysunout při tom testu zakladního nastavení?
Ahojte dnes přišla pumpa na zkoušku podtlaku jsem ale lehce dezorientován v té stupnici a nevím přesně jak se řídit podle budíku kdybych chtěl udělat podtlak 0,9 BAR....koukne prosím někdo na to a napoví kde by se měla ručička zastavit při těch 0,9 BAR? Děkuji moc

Budík by měl fungovat od -1 do 4 BARObrázek
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

se zblázním ...

Příspěvek od Pajda077 »

Ahoj všem....předem říkám, že bych byl rád abych do tohoto topicu, už nevkládal žádné další příspěvky,ale musím, protože jsem dnes zjistil ....potom co se trápím 3 týdny od vyčištění turba( KVĚTEN), kdy auto zase přestalo jet....měním další komponenty kolem podtlaků(váha,EGR,N75,N18, baňka)...kolem nafty...(sací koš,termoventil)....,že turbo má opět přidřenou regulaci.....týden po opravě jsem zkoušel ručně a vše O.K.

Dva týdny od té kontroly auto přestalo táhnout a proto už beznadějné měnění všeho co by to mohlo způsobovat(viz. výše)

Dnes rozhýbáno ručně a auto táhne jak nikdy.Vím že je to na chvíli a proto nevím jak se mám zachovat k tomu týpkovi co mi údajně čistil turbo a slízl lopatky na magnetce...byl bych nerad abych přišel o 2000Kč,ale zároveň nemám nikoho kdo by mi turbo vyčistil a vypodložil tak jak se má!....Samozřejmě, že nemám jakýkoliv lístek, že tato oprava proběhla....a proto bych byl rád kdyby se někdo ozval z východních čech kdo by se postaral o moji TURBÍNU. a odvedl nejlepší práci....NEVÍTE O NĚKOM PROSÍM ...zjištuji dopředu, protože nevím jak se týpek zachová!

Děkuji Vám hlavně kolegům HUMLOVI a SOURCEMU, kteří se mi snažili pomoct.
Díky pánové!!
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Pokud znáš v okolí nějakého soustružníka - nástrojaře, nech si z nerezu vyrobit delší ty válečky o 0,1 mm. Musí to být ale někdo, kdo má na soustruhu nože na nerez a umí to i takhle přesně na desetiny - setiny. Přeměří mikrometrem, aby byly stejné. Mě to takhle udělal a nevím, co je přidřená regulace.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Zamčeno

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“