ATD úprava na ASZ - problém

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

martinsidlo píše:
Kurubus píše:
martinsidlo píše:No,mě ATD spojka drží vpohodě 380Nm a 170Ps již 100tis km. Výkon využívám při normálním jízdě po městě.
Můžu vědět, co vše jste na ATD udělal? :) abych věděl, jestli to dělám aspoň trochu dobře..
Jenže já mám jen spojku.
Jak jen spojku? Jakože ATD v sérii na 170 PS? 😂
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jo,to už tady bylo. S prázdou nádrží to jezdí takhle rychle. Ale dáš tam 5 litrů do nádrže a HTP tě udolá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Kurubus píše:
martinsidlo píše:
Kurubus píše: Můžu vědět, co vše jste na ATD udělal? :) abych věděl, jestli to dělám aspoň trochu dobře..
Jenže já mám jen spojku.
Jak jen spojku? Jakože ATD v sérii na 170 PS? 😂
Já nemám ATD motor ale ASV. Spojka je ATD.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Kurubus píše:
Romaneek píše:Řešil jsem na mé v podstatě to samé co ty.
HDS se chová stejně jako origo jen ti bezpečně udrží daleko větší krouťák..
Sériový coler nad 130ps je podle mě blbost zejména v létě se ti to bude péct..

Ale, co brzdy? Máš vpředu origo 256mm?
Protože ať jsem zkoušel sebelepší kotouče i desky tak stejně byli slabé a po přestavbě na 288mm nebe a dudy 🙂
Do cooleru se mi teď nechce cpát dalších 15 tisíc.. :/ Hold budu jezdit jen v zimě, 😂😂
Hale brzdy jsem zatím neřešil. Naopak, to teď nějak přestalo brzdit.. Takže je budu řešit. Ale bude problém v zadních brzdicich.
Až by to mělo ty koně, tak samo že budou na řadě brzdy :) akorát nevím, 288mm do R15 nenacpu ne? Nebo jo? Jinak to jsou brzdy z RS?

Můj první cooler byl nějakej čelní z Volva a i s vedením stál 2tis. Držel slušné teploty i když jsem tam měl VB a 180ps. (Na ASZ motoru už).

288 do 15" vejdou v pohodě. 312 už ne.
:)
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

Romaneek píše:
Kurubus píše:
Romaneek píše:Řešil jsem na mé v podstatě to samé co ty.
HDS se chová stejně jako origo jen ti bezpečně udrží daleko větší krouťák..
Sériový coler nad 130ps je podle mě blbost zejména v létě se ti to bude péct..

Ale, co brzdy? Máš vpředu origo 256mm?
Protože ať jsem zkoušel sebelepší kotouče i desky tak stejně byli slabé a po přestavbě na 288mm nebe a dudy 🙂
Do cooleru se mi teď nechce cpát dalších 15 tisíc.. :/ Hold budu jezdit jen v zimě, 😂😂
Hale brzdy jsem zatím neřešil. Naopak, to teď nějak přestalo brzdit.. Takže je budu řešit. Ale bude problém v zadních brzdicich.
Až by to mělo ty koně, tak samo že budou na řadě brzdy :) akorát nevím, 288mm do R15 nenacpu ne? Nebo jo? Jinak to jsou brzdy z RS?

Můj první cooler byl nějakej čelní z Volva a i s vedením stál 2tis. Držel slušné teploty i když jsem tam měl VB a 180ps. (Na ASZ motoru už).

288 do 15" vejdou v pohodě. 312 už ne.
:)
Nemáš ho ještě někde schovanej? 😃 To bych bral za tu cenu. Tak já mám jen VA. Proto je podle mě zbytečný tam rvat něco na 200 koní.. 😂
Škoda, že to nejde vyřešit jako na mé staré 405 1.9 D turbo 😃 tam je cooler nahoře na motoru a vůbec se nechladi.. Tak sem na něj dal cca 7 vetracku z pc a jak se hned začal chladit a ozilo to 😃
Jinak otázka na ty brzdy :) stačí vyměnit jen kotouče, desky a třmeny? Nebo se musí sehnat celý těhlice?
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Já ho prodal asi před dvěma roky za 1500 i s vedením. Ale už jsem jej kupoval poměrně jetý, ovšem funkční..

Musíš i těhlice, sem tam se objeví komplety na bazoš apod. počkej si...
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

Romaneek píše:Já ho prodal asi před dvěma roky za 1500 i s vedením. Ale už jsem jej kupoval poměrně jetý, ovšem funkční..

Musíš i těhlice, sem tam se objeví komplety na bazoš apod. počkej si...
Abych se nespletl, je nějaké poznávací znamení těch tehlic? Abych nekoupil ty co tam mám 😂 Z Octavie jsou stejné?
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Já dával normálně z FRS , ale třeba ti někdo napíše že pasují i z platformy O1 ASZ. To jsem neřešil. Nebo zkus pohledat zde na fóru, někde to tu určitě bude ;)
Naposledy upravil(a) Romaneek dne 01 srp 2019, 13:25, celkem upraveno 1 x.
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Z OI nejdou. Jedině FRS.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Kurubus
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 čer 2019, 15:51
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kurubus »

Děkuji, budu shánět tehlice a komplet brzdy z FRS :)
Spojka se uvidí, jestli zvládne lazeni a pár km.
Ještě otázka, co zvládne motor ATD? Kdybych vyřešil větší cooler - to co prodávají na FRS (dostanu ho do nárazníku?) a fouknul bych to na cca 170 koní, co odejde jako první? :)
Jinak děkuji za všechny rady :)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ale na tehlicu z FRs pasuje už brzdič z OI RS čiže ak zoženieš tehlicu tak vieš dať aj brzdy 312mm (ak sa teda nemylim, myslim ze sa to tu uz riesilo)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Ano, těhlice i brzdiče i desky jsou pro 288mm i 312mm stejné, liší se jen držák brzdiče a kotouče. Ale kvůli 15"kolům jsou na Fabii ideální ty 288mm. Jinak by musel sehnat obě sady 16"..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“