pořádné auto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Už jsem si řekl, že se do diskuze nevložím, ale nedá mi to. Když si někdo koupí ojetinu a koupí špatně, jen do ní sype. Horší je, když si někdo koupí nové auto jako sázku na jistotu, navíc za balík peněz, tak co teprve potom. Kamarád koupil manželce nového Tiguana 1,4 TSi, Do nájezdu 60 tis. dvakrát výměna pístů. Poprvé na záruku, podruhé na kulanci. Hned po druhé opravě to dal do áček (ti to samozřejmě věděli, co s tím bylo). Sobě koupil v té době novou dvojkovou Octávku po faceliftu s motorem 1,2 TSi. Nájezd okolo 35 tisíc, když to začalo zrát olej a navíc hlučné starty, tak to rychle prodal. Byl celkem mimo z toho, že u koncernových aut sázel na jistotu kvality. Jinak u nás v práci 4x Octavia 1,4 TSi. Do nájezdu 40 tis. se u všech projevil zvláštní zvuk na volnoběh, znělo to tak, jako by to mělo právě kleknout. Jednalo se o trojkové Octávky před faceliftem. Dle značkového servisu prý normální, ale vůbec nevěděli co to udělalo a co s tím, takže kolega, který s tím jezdil v práci a právě si kupoval soukromou Octávku 3 raději zvolil diesel 85 kw. Takže asi takto s kvalitou.
Nikdo normální si nemůže koupit jakýkoli přímovstřikový benzín a doufat, že vydrží půl milionu. Lobby proti dieselům a podpora TSI není normální. Jsme na Dieselfóru, řešíme převážne diesely. Jakékoli TSI je z hlediska dlouhodobého provozu průser. Když už nějak dotáhnou rozvody, tak stejně umře na prasklý píst a nebo na karbon. Přímý vstřik vždy bude tvořit čurbes který motor zabije, olej si s pryskyřičnýma usazeninama neporadí, z ventilů a z pístů ho nikdo nedostane. Jsem zvědav, kdy to někomu dojde..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Lidé jsou různí, ale je tu jedna zajímavá věc. Jsou oblasti ovládané patrně nějakou nebeskou silou, kde na jednu stranu koncern najíždí neskutečné porce kilometrů bez ztráty květinky a pověsti o padajících motorech jsou jen pomluvy a všude okolo nich padají jen auta z Itálie..Pak je druhá oblast, kde je to patrně obráceně. Vždy jsem se snažil nebýt ani na jedné straně, bohužel fakta jsou často tak neúprosná, a často jsem také do toho byl dotlačen, když vědátoři zjistili, že mám Fiata. Udělal jsem např. chybu, že jsem doporučil rotačku, která je ještě z časů spolehlivosti a není den, že když se s dotyčným potkám,abych nebyl upozorněn na následky mé debilní rady..Vždy musí ale dotyčný, který cokoliv haní napsat víc než 1 větu, protože jak je známo, většina skáče na nejlevnější ceny a pak nadávají..Takže koupit vrak za pár šušní a hodit celou značku do hnoje je český fenomén..Já poradil auto, které prověřovali ve dvou servisech, ověřený majitel i km , bohužel padá jedna věc za druhou...Ono jde taky o to, kdo předtím měl auto v pazourech, když to tady často čtu, co jsou lidé schopni s auty provádět, různá křížení jablka s hruškami a omrdávání, bez úcty ke stroji, kdy každý lojza vykloubený se pasuje na mechána, tak se tomu ani nedivím..že pak někdo naletí..Někdy mi připadá, že neustálé rozebírání je pro mnohé úchylka jako hraní beden....Přeji všem koncernům, aby jim to jezdilo a když neustále překáží těm neschopným Italům, tak ať aspoň uhnou, když už v nich není život..nebo jejich majitel je 25 letý páprda,s obrnou v noze....
nepropadat panice...
A mimochodem, mám zkušenosti, že starší auta, která si lidé koupí, /možná mimo koncern/ tak většinou už majitelé řemeny vůbec neřeší, auto bylo levné a dávat do něho peníze nemá cenu./on to majitel určitě měnil/.Když je na to upozorním, tak na mne koukají nechápavě, a když se jich ptám, zda a kdy měnili olej, tak jsou často až nasraní..Tato ojetá auta jsou často formou náhražky , protože oni platí hypotéku , mají to jen tak tak, a další investice nejsou ochotni-schopni udělat. A pak přijde pomluva...
nepropadat panice...
Jericho, jenže takový lidi najdeš za volanty BMW, VW, Fiatů, prostě všude a jsou to hlavně ojetiny po pátým majiteli a podobně, hlavně ty nejlevnější široko daleko co nikdo nechtěl koupit. Při koupi to je ten nejlepší vůz na světě, dokud nechce nějakou opravu, potom se majitelé u piva, které si nedokáží odpustit, rozpláčou nad tím jakej je to auto vrak a podobně.
Můj švagr je taky takový, v autě nikdy neměnil olej, protože bohatě stačí že dolívá. Když chtěl vyměnit destičky který si koupil (nějaký Victor), upozornil jsem ho na fakt, že má úplně sežraný kotouče korozí a že nový kotouče mu můžu nechat za 300,- že jsem si je nakoupil do zásoby v akci. Odmítl to, že desky stačí. Já zase odmítl měnit na autě mojí sestry jen desky s tím, že nedopustím aby se někde zabila jen proto, že on si nedokáže odpustit pár piv v hospodě. Ty kotouče jsem jí tam dal, dodnes jsem je nedostal zaplacený a auto už naštěstí není.
Když jim prasklo sklo u mlhovky, žekl jsem jim že nový stojí 200,- Kč, za týden už na autě mlhovky nebyly, vysely tam jen dráty. A mohl bych pokračovat, takže jak už jsem psal, auta jsou jen tak spolehlivý jak jsou spolehlivý jejich majitelé případně servisák co je opravuje.
Jen tak mimochodem, jeden si vzal 5000,- zato že vyměnil matici na poloose a přední podběhy nastříkal silnou vrstvou tlumexu, aby auto prošlo přes STK. Podle švagra jim opravoval celý předek a cena byla super. Kdo chce kam .......
Můj švagr je taky takový, v autě nikdy neměnil olej, protože bohatě stačí že dolívá. Když chtěl vyměnit destičky který si koupil (nějaký Victor), upozornil jsem ho na fakt, že má úplně sežraný kotouče korozí a že nový kotouče mu můžu nechat za 300,- že jsem si je nakoupil do zásoby v akci. Odmítl to, že desky stačí. Já zase odmítl měnit na autě mojí sestry jen desky s tím, že nedopustím aby se někde zabila jen proto, že on si nedokáže odpustit pár piv v hospodě. Ty kotouče jsem jí tam dal, dodnes jsem je nedostal zaplacený a auto už naštěstí není.
Když jim prasklo sklo u mlhovky, žekl jsem jim že nový stojí 200,- Kč, za týden už na autě mlhovky nebyly, vysely tam jen dráty. A mohl bych pokračovat, takže jak už jsem psal, auta jsou jen tak spolehlivý jak jsou spolehlivý jejich majitelé případně servisák co je opravuje.
Jen tak mimochodem, jeden si vzal 5000,- zato že vyměnil matici na poloose a přední podběhy nastříkal silnou vrstvou tlumexu, aby auto prošlo přes STK. Podle švagra jim opravoval celý předek a cena byla super. Kdo chce kam .......
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Samozřejmě je to v lidech, ale já vždy beru pro jakoukoliv polemiku fakt, že snad polemizuji s normálními lidmi, kteří mají auta rády a proto mají i určitý názor..A kde pravidelná údržba je základ. U stálých zákazníků už člověk ví, s kým má tu čest, co požadují, co je jim fuk nebo na čem bazírují..Mnohým dolívám i svůj olej a ani jim nic neříkám, protože se rozohní, že to není možné..Naštěstí už jsem skoro přešel na druhý břeh..
nepropadat panice...
Toyota nejlepší auto světa
https://www.youtube.com/watch?v=8q9zLYo3iNQ
Toto auto nemá na světě konkurenci...Wob jistě takové má..
Toto auto nemá na světě konkurenci...Wob jistě takové má..
nepropadat panice...
zalezi na majiteli vozidla jak se stara ale taky na servisu... kdyz je koncern takova sracka kde padaji turba, vacky, dvouhmoty, vstriky.. a je to sama zavada tak mi vysvetli jaktoze mam na aute vse puvodni najeto ma 510tis/km jedna se o g4 kombi axr 74kw pd... je pravda ze dvouhmota je na vymenu (zatim je mi lito to menit spojka neklouze ani pri zatezi na tazne 2,5t)a vstriky potrebuji nove gumicky.. ale auto chyta na otoceni a vzdy dojelo kam melo
Už jste zažili třeba u nás, že by automobilka byla pokutována za cokoliv, co není košer? Já moc ne, jen jsem viděl dost zákazníků, kteří museli vyndat vlastní peníze, aby mohli jezdit..Zde je zažráno mezi populací, že největší parchant a zloděj je malá firma, popřípadě řemeslník, protože nás to učili po celý život v minulosti..Takže koncernu a ostatním vše projde, protože platí největší daně a zaměstnávají velkou část populace..
nepropadat panice...