Ducato 2.3JTD hulí černě,starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Není co reklamovat se obávám, už včera mi volal že turbo je plný bordelu, jednak se na motoru spousta věcí odvrtávalo a spíš asi jak se tam kde co rozdělávalo,čistilo,pak novej olej tak to způsobilo tuto katastrofu...vana plná bordelu,jak kdybys do vany hodil lžičku písku...
mám ten pocit že tentokrát poctivá práce byla hodně na škodu, kdybych to tam naflákal tak to bylo ok
mám ten pocit že tentokrát poctivá práce byla hodně na škodu, kdybych to tam naflákal tak to bylo ok
Koukám, že brzo bude na trhu olej. filtřík vložený do tlakové trubky k turbu, aby se Turbo ochránilo než se vše vyčistí..Možná by nebylo od věci, použít "vyplachovací olej" po opravě a nechat motor blafat bez turba celý den za zdmi dílny, jako když jsme zabíhali motory po GO a sem tam poslechli, zda běží pravidelně a teplota drží..
nepropadat panice...
Tak je to chycený na druhý ojnici, z motoru jsem vypustil asi 1,5L oleje, což asi bude ten problém...
Jezdí to po stavbách tak jestli si to někde v kopci párkrát loklo vzduchu..navíc v těch venkovních teplotách 35C co byly týden-dva zpátky se musel ten olej v motoru doslova vařit v tomto množství
lidi jsou fakt kokoti, to můžeš spravovat pořád dokola
Jezdí to po stavbách tak jestli si to někde v kopci párkrát loklo vzduchu..navíc v těch venkovních teplotách 35C co byly týden-dva zpátky se musel ten olej v motoru doslova vařit v tomto množství
lidi jsou fakt kokoti, to můžeš spravovat pořád dokola
kluci otázka - vytáhnu ojnici s pístem spodem a pak píst strčím zpátky ? ( samozřejmě když bude klika venku
ten vršek byl celej dělanej a napadlo mě že bych si ušetřil sundávání hlavy a všeho okolo
je tam hin i spojka tak kdyby se oddělala převodovka,setrvák, rozvody, kliku drží takový mezipatro jako třeba u HDi
ten vršek byl celej dělanej a napadlo mě že bych si ušetřil sundávání hlavy a všeho okolo
je tam hin i spojka tak kdyby se oddělala převodovka,setrvák, rozvody, kliku drží takový mezipatro jako třeba u HDi
Teoreticky by to mohlo ísť, ale neviem či to bude reálne poskladať na aute, piesty tam nejako narveš ale bude ti to všetko padať dole (šálky, axiálne krúžky a pod) potom sa tam bude dávať naprd ten domček s kľukou a pod… Keď už tak by som radšej ten motor vybral a otočil si ho spodkom nahor tak by to mohlo ísť lepšie.
Zjisti vrtání a průměr ojnice dole, ale dnes má máloco menší vrtání než ten spodek..Řekl bych že to půjde, párkrát jsem tohle absolvoval, samozřejmě je to pakárna, usadit kliku když je "hlavou dolů" je horší , ale práci si ušetříš,nehledě na to, že i pokud by to nešlo, prázdný blok s hlavou snadno vyndáš..Já bych do toho šel..Tvrdé podmínky zocelují..roman1648 píše:jj, to je mě jasný no že to prdel asi nebude, ale hledám cestu jak se vyhnout demontáži veškerých těch blbostí okolo, ale pokud nebude zbytí, co naděláme že...
nepropadat panice...
Někdy vadí ostřikovač pístů ,/ale nevím přesně jak je to tady/ ale já jelikož to dole není rovné jako nahoře, a plech stahující kroužky nestahuje hrana válce jako nahoře, tak jsem ten plech zkrátil na co nejméně a litoval jsem, že nemám třetí ruku..Ale ono to půjde, ten stěrák je nebezpečný..
nepropadat panice...