Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze o autech » Renault Master III
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Renault Master III
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 8:57 pm Citovat
Rolan
Přispěvovatel
Založen: 29.9.2010
Příspěvky: 475
Bydliště: Odolena Voda




Právě čtu jak se Vaculík v SM rozplývá nad spolehlivostí Renault Master od 2010 a já bych potřeboval dodávku L1H1. Máte někdo zkušenost s motory 2.3 Dci, nebo celkově s tímhle autem?
Je fakt, že jich jezdí hodně.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2019 4:18 am Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9307
Bydliště: Vysočina




Jezdím s Masterem šest let. Jak s motorem 2,3, tak i se starším 2,5. Motory jsou naprosto bezproblémové.

Slabší verze 2,3 do výkonu 135 koní jsou s jedním VTG turbem a nic moc to nejede. Tedy s dlouhou boudou..... Vyšší výkony jsou biturbo a to maže velmi slušně. My máme na firmě verze 145 koní, jezdí to často na hraně váhy a pořád dálnice a dlouhé trasy a jezdíme s tím pod devět litrů bez křečí.

Já mám ještě Master II s motorem 2,5 a řekl bych, že ten motor je taky velmi slušný a dokonce výrazně úspornější. Ovšem hlučnější a přední náprava je dost nekomfortní. Na to, že mám najeto 270 tisíc, neměl ten motor sebemenší problém. Jednou se měnil vstřikovač, ale to je šest let a bylo to proto, že vůz půl roku stál a do svorkovnice vstřikovače natekla voda.

Škoda, že chceš krátkou verzi. Firma mi totiž kupuje novou káru a to moje teď prodává. Ale je to L3H2.


Naposledy upravil Marek77 dne st srpen 14, 2019 7:11 pm, celkově upraveno 1 krát.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2019 10:29 am Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 2359
Bydliště: Jižní Čechy




A co renault trafic, vivaro, tam je taky motor 2.5 ten je stejný? Má to nějaké mouchy krom převodovky?

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2019 2:17 pm Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9307
Bydliště: Vysočina




Stejný motor Renault. U Opelu i Nissanu, pořád stejný.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2019 5:44 pm Citovat
Rolan
Přispěvovatel
Založen: 29.9.2010
Příspěvky: 475
Bydliště: Odolena Voda




Díky,
potřebujeme krátkou verzi kvůli parkování. Je to montážní auto na ježdění kolem komína. Uvažuju o jednom 96kW, euro 6, 2017. Měla by to být verze s AdBlue a jedním VNT turbem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2019 6:10 pm Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9307
Bydliště: Vysočina




Jo, do výkonu 100 kW / 136 koní jsou to jednoturbové motory.

My máme jedno auto ještě tu starší verzi rok 2016 Euro5, ta má 92 kW / 125 koní a je bez AdBlue. Ale zoufale nejede. I když v té krátké verzi by to nemuselo být až tak strašný. My máme všechna auta pouze L3H2 a tam je to zoufale málo. A ani kratší kvalty oproti BiTurbo verzím tomu moc nepomohly. Proto ostatní vozy už máme s verzí BiTurbo 107 kW / 145 koní v Euro6, a to už je lepší.
A mně místo mého dvojkového Mastera, posledního na firmě s motorem 2,5 dCi 88 kW, teď přijde úplně nový model 2020 s novou držkou a motorem 180 koní / 400 Nm, a to už bude slušnej hukot. Píšou tomu zrychlení na stovku v plné váze pod 12 vteřin, to budu půlku aut na silnicích tlačit jak buldozer.

Veškeré výkonové verze jsou nyní jeden motor 2,3. Jiné motory se nedávají. Výkon 110 a 130 koní je jedno turbo, vyšší výkony až do 180 koní mají dvě.

Trafic v novém ksichtu má pro změnu motor 1,6 dCi BiTurbo. A mám pocit, že jiný se taky nedává. My jsme měli Trafic na drobnější opravy, byl L2H1 a měl ještě starý dobrý 2,0 dCi s výkonem 115 koní. Ale to byl rok 2010. Sloužil taky dobře, motor bez jediného problému, jen alternátor shořel plamenem. Prodal se loni při stavu skoro 300 tisíc km.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt srpen 15, 2019 8:41 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 2359
Bydliště: Jižní Čechy




No to koukám jak je to spolehlivý, co bys doporučil za motor v tom trafic/vivaro na vozeni rodiny a jizdu zejména po dálnici? Něco bez dpf.

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá srpen 16, 2019 12:58 pm Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9307
Bydliště: Vysočina




Nesmrtelný je 2,0 dCi. Dělá se ve více výkonech.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne srpen 18, 2019 11:45 am Citovat
valekf
Přispěvovatel
Založen: 26.2.2014
Příspěvky: 172




Muzu potvrdit, servisuju jeden traffic, 450 tkm, je to 2.0 dci myslim 66kw, serou se tam prevodovky, tahle uz ma po go, jinak turbo puvodni spojka se davala s prevodovkou, ale nebylo potreba. Jinak o nicem nevim.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne srpen 18, 2019 3:00 pm Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9307
Bydliště: Vysočina




My jsme měli na firmě 2,0 dCi 85 kW a byl fak velmi spolehlivý.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 19, 2019 8:35 am Citovat
turbo kamna power
Aktivista
Založen: 15.4.2008
Příspěvky: 4000
Bydliště: Praha




Najezdil jsem hromadu km s Masterem II 2.5 88kw - ten motor byl super, jel parádně, a byl spolehlivý, neřešilo se na něm nikdy nic. Horší to bylo s převodovkou, neustále unikal olej kolem poloos a celkově ta skříň nestála za moc. Za 380t. km, co motor najel jak nic, tak se vystřídaly 3 skříně. Ale dávali jsme tomu brutální bídu a auto věčně naložené na max.

S Mastrem III jsem toho moc nenajel, ale svezl jsem se s 2.3 92kw ještě bez ad-blue, a motor slabota, oproti minulé generaci vůbec nejede. Nicméně zbytek auta na ježdění příjemnější a pohodlnější. Spolehlivost zatím nevím.

_________________
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Polo 6N2 1.4i
Octavia II 1.6 TDI
Volvo V70 II D5
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po srpen 19, 2019 10:31 am Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 2359
Bydliště: Jižní Čechy




valekf napsal:
Muzu potvrdit, servisuju jeden traffic, 450 tkm, je to 2.0 dci myslim 66kw, serou se tam prevodovky, tahle uz ma po go, jinak turbo puvodni spojka se davala s prevodovkou, ale nebylo potreba. Jinak o nicem nevim.


Jak je to se servisem, dostupností dílů? Má to krom převodovky nějaké mouchy?

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 19, 2019 3:44 pm Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9307
Bydliště: Vysočina




turbo kamna power napsal:
Najezdil jsem hromadu km s Masterem II 2.5 88kw - ten motor byl super, jel parádně, a byl spolehlivý, neřešilo se na něm nikdy nic. Horší to bylo s převodovkou, neustále unikal olej kolem poloos a celkově ta skříň nestála za moc. Za 380t. km, co motor najel jak nic, tak se vystřídaly 3 skříně. Ale dávali jsme tomu brutální bídu a auto věčně naložené na max.

S Mastrem III jsem toho moc nenajel, ale svezl jsem se s 2.3 92kw ještě bez ad-blue, a motor slabota, oproti minulé generaci vůbec nejede. Nicméně zbytek auta na ježdění příjemnější a pohodlnější. Spolehlivost zatím nevím.

Nenapsal bych to líp Wink.

S těmi převodovkami to asi fakt nebude žádná sláva. Mně při 210 tisících taky odešla. Přestaly řadit kvalty, prý tam odešla nějaká řadící vidlička nebo co. Jenže u mě to byl problém, nešlo to řešit výměnou kusu za kus, protože mám verzi s tachografem a tam je jiná skříň. Takže opravovali tu moji původní. Nicméně výměnný program běžně funguje.
Ale je zvláštní, že kolegova kára najela 300 tisíc km a převodovka byla naprosto bez problémů. Ovšem je fakt, že on nejezdil tolik naložený jako já.

Teď čekám na novou káru. 180 kobyl bude jiný kafe....... Se fakt těším jak malej kluk.

Ale pravda je, že žádný motor v Masteru III není tak úsporný, jako je ten můj v Masteru II. Například dneska jsem byl služebně na Dobříši, celkem 350 km a spotřeba ve velmi svižném tempu 7,8. Když jedu piánko po osmatřicítce na Českou Lípu, umím to i pod sedm. Takovou spotřebu trojkové Mastery neumějí. Ta slabá verze 92 kW jede kolem deseti, protože je líná jak mrcha a pořád na tom musíš stát. Ty biturbo verze 107 kW jedou moc pěkně a s těmi se dá pod devět i v plné náloži. Někdy, když fakt nespěchám, i 8,2 třeba, ale to je na penzistu a s prázdným.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Renault Master III
 Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze o autech
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.