Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu » Poloha pístu perkins
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Poloha pístu perkins
PříspěvekZaslal: po srpen 12, 2019 7:24 pm Citovat
Tomas6
Aktivista
Založen: 27.7.2009
Příspěvky: 2550
Bydliště: Zlínsko




Kluci dělal jsem motor na motoru z bagru. Je to nějaký perkins. Typ bych musel zjistit ale.to je teď asi jedno. Je to klasický přimovstřik s rotačním čerpadlem a turbem. Problém je v tom že motor od prvního startu kouří. Kouří šedo černo bílým kouřem. Se zátěží i bez zátěže. Smrdí to spíš po nespálené naftě. Je podezření že jsou otočené písty. Rozebíral to kolega který nic neznačil,nefotil,naházel vše na jednu hromadu a vy si pak poraďte. Došel přemýšlel škrábal se na hlavě a prej šipkou k rozvodům. Jak jinak. Teď je venku tryska,šipka na pístu vidět není,ale dírka po trysce se ucpe pístem. Logicky by měla asi směřovat do komory v pístu ne? Je úvaha správná? Jak by se ten motor choval kdyby opravdu ten píst byl obráceně? Ještě je podezření na chybu v čerpadle a nebo nevhodné špičky vstřikovačů. Byl s něma nějaký problém,protože cat má jinak osazené motory jak čistý perkins a ty co přišly z Belu byly prej jiné nevhodné.

_________________
OII combi BXE 525 000km
FI HTP LPG 340 000km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 6:52 am Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4187
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Zkus zjistit typ motoru, AB, AK, RG... ? našel bych k tomu něco

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 8:19 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 13412
Bydliště: Vysočina




Asi dva roky zpátky jsme jeden dělali zadřený na klice,bylo to do nějakého BobCatu, zjisti typ motoru, je to na štítku na bloku, měl bych k tomu mít někde celý manuál
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 9:22 am Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 1935
Bydliště: jz




Tys nám tu taky žádné foto nehodil Smile
Ale pokud vidíš, že prohlubeň v pístu není pod vstřikem, bude to ono, přeci jenom tam ty "komory" v pístech nejsou jen tak Mrknut?

Toho kolegu bych to nechal dořešit a nebo příště jen k lopatě Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 9:44 am Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 17903




Pokud píst není vyosený, což asi není a vybrání pístu dole třeba kvůli trysce ostřiku pístu projde tak u přímovstřiku to klidně může běžet , ale bude to mít špatný chod a může to i hulit.Zkouknul bych všechny válce, zda není třeba přendaný než jeden..A jak ten motor chytá a nic jiného se s tím nedělalo?

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 1:03 pm Citovat
Tomas6
Aktivista
Založen: 27.7.2009
Příspěvky: 2550
Bydliště: Zlínsko




Tak dneska jsem mluvil s technikem z Belu a na 99% je to otočené. Ono to s tím skládáním bylo takové divoké. Jednou já,podruhé kolega,podle toho jak měl kdo čas,bylo to loni v listopadu takže už si málo kdo pamatuje jak se co dalo. V pátek sundám vanu a zkusím to otočit. Snad vyjde tak ojka dolů otočit o 180°... Ten co to rozebíral je takový,no jak bych to řekl, divoký.
Fotku těžko můžu dát,bagr je v Třinci,já ve Zlíně a řeším to po telefonu. V pátek tam pojedu to řešit.

_________________
OII combi BXE 525 000km
FI HTP LPG 340 000km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 5:08 pm Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 1935
Bydliště: jz




Hezký, no klasický shon a zmatek, co se přihodí lecos ... Velmi ??astn?
Tak se po pátku pochlub jak dopadneš Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 7:32 pm Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 12740
Bydliště: Praha




Takhle jsem kdysi ve zmatku otočil kolo vstřikovacího čerpadla o 180st. v Avii 31, zajímavé bylo, že na éter chytla, teplá chyla i bez éteru a motor i běžel vcelku slušně, když pominu ten bílej kouř Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 8:58 pm Citovat
syncon
Aktivista
Založen: 30.5.2006
Příspěvky: 1001
Bydliště: střední čechy :)




jj takhle sem pred lety koupil O1 ALH ve škodovce v praze s KO motorem a odbornici pri vymene hlavy otocily vačku o 180° dokonce i na cistic chytla P?ekvapen? P?ekvapen?

_________________
Octavia AXR
Octavia ALH
LT-35 AHD
Karmann Ghia Convertible
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 9:22 pm Citovat
syncon
Aktivista
Založen: 30.5.2006
Příspěvky: 1001
Bydliště: střední čechy :)




ne opravdu vačku zarez na pravitko byl vzhuru nohama prvni valec strihal

_________________
Octavia AXR
Octavia ALH
LT-35 AHD
Karmann Ghia Convertible
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2019 8:29 am Citovat
Jarda S.
Aktivista
Založen: 13.11.2010
Příspěvky: 3531
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice




takže vlastně bylo jen čerpadlo o 180 stupnů jinak B??a

_________________
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá srpen 16, 2019 1:17 pm Citovat
Tomas6
Aktivista
Založen: 27.7.2009
Příspěvky: 2550
Bydliště: Zlínsko




Takže stav se má tak, že se sundala vana, otočit to nešlo,tak se sundala hlava aby se mohl píst povytáhnout,poloha pístu byla ok. To co ucpávalo dírku byla špička v komoře pístu. Dalším bádáním se přišlo na to že v sání je výměník který byl ucpaný. Takže tomu chyběl luft. Bagr je rozdělaný ještě praskla příruba na chladiči,pokračování někdy příští týden.

_________________
OII combi BXE 525 000km
FI HTP LPG 340 000km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Poloha pístu perkins
 Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.