Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu » Poloha pístu perkins Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Poloha pístu perkins
PříspěvekZaslal: po srpen 12, 2019 7:24 pm Citovat
Tomas6
Aktivista
Založen: 27.7.2009
Příspěvky: 2604
Bydliště: Zlínsko




Kluci dělal jsem motor na motoru z bagru. Je to nějaký perkins. Typ bych musel zjistit ale.to je teď asi jedno. Je to klasický přimovstřik s rotačním čerpadlem a turbem. Problém je v tom že motor od prvního startu kouří. Kouří šedo černo bílým kouřem. Se zátěží i bez zátěže. Smrdí to spíš po nespálené naftě. Je podezření že jsou otočené písty. Rozebíral to kolega který nic neznačil,nefotil,naházel vše na jednu hromadu a vy si pak poraďte. Došel přemýšlel škrábal se na hlavě a prej šipkou k rozvodům. Jak jinak. Teď je venku tryska,šipka na pístu vidět není,ale dírka po trysce se ucpe pístem. Logicky by měla asi směřovat do komory v pístu ne? Je úvaha správná? Jak by se ten motor choval kdyby opravdu ten píst byl obráceně? Ještě je podezření na chybu v čerpadle a nebo nevhodné špičky vstřikovačů. Byl s něma nějaký problém,protože cat má jinak osazené motory jak čistý perkins a ty co přišly z Belu byly prej jiné nevhodné.

_________________
OII combi BXE 525 000km
FI HTP LPG 340 000km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 6:52 am Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4337
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Zkus zjistit typ motoru, AB, AK, RG... ? našel bych k tomu něco

_________________
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm Smile OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm, Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo VKLR REA DPF DEF On - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 8:19 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 13736
Bydliště: Vysočina




Asi dva roky zpátky jsme jeden dělali zadřený na klice,bylo to do nějakého BobCatu, zjisti typ motoru, je to na štítku na bloku, měl bych k tomu mít někde celý manuál
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 9:22 am Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 2007
Bydliště: jz




Tys nám tu taky žádné foto nehodil Smile
Ale pokud vidíš, že prohlubeň v pístu není pod vstřikem, bude to ono, přeci jenom tam ty "komory" v pístech nejsou jen tak Mrknut?

Toho kolegu bych to nechal dořešit a nebo příště jen k lopatě Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 9:44 am Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18239




Pokud píst není vyosený, což asi není a vybrání pístu dole třeba kvůli trysce ostřiku pístu projde tak u přímovstřiku to klidně může běžet , ale bude to mít špatný chod a může to i hulit.Zkouknul bych všechny válce, zda není třeba přendaný než jeden..A jak ten motor chytá a nic jiného se s tím nedělalo?

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 1:03 pm Citovat
Tomas6
Aktivista
Založen: 27.7.2009
Příspěvky: 2604
Bydliště: Zlínsko




Tak dneska jsem mluvil s technikem z Belu a na 99% je to otočené. Ono to s tím skládáním bylo takové divoké. Jednou já,podruhé kolega,podle toho jak měl kdo čas,bylo to loni v listopadu takže už si málo kdo pamatuje jak se co dalo. V pátek sundám vanu a zkusím to otočit. Snad vyjde tak ojka dolů otočit o 180°... Ten co to rozebíral je takový,no jak bych to řekl, divoký.
Fotku těžko můžu dát,bagr je v Třinci,já ve Zlíně a řeším to po telefonu. V pátek tam pojedu to řešit.

_________________
OII combi BXE 525 000km
FI HTP LPG 340 000km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 5:08 pm Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 2007
Bydliště: jz




Hezký, no klasický shon a zmatek, co se přihodí lecos ... Velmi ??astn?
Tak se po pátku pochlub jak dopadneš Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 7:32 pm Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 12981
Bydliště: Praha




Takhle jsem kdysi ve zmatku otočil kolo vstřikovacího čerpadla o 180st. v Avii 31, zajímavé bylo, že na éter chytla, teplá chyla i bez éteru a motor i běžel vcelku slušně, když pominu ten bílej kouř Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 8:58 pm Citovat
syncon
Aktivista
Založen: 30.5.2006
Příspěvky: 1011
Bydliště: střední čechy :)




jj takhle sem pred lety koupil O1 ALH ve škodovce v praze s KO motorem a odbornici pri vymene hlavy otocily vačku o 180° dokonce i na cistic chytla P?ekvapen? P?ekvapen?

_________________
Octavia AXR
Octavia ALH
LT-35 AHD
Karmann Ghia Convertible
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 9:22 pm Citovat
syncon
Aktivista
Založen: 30.5.2006
Příspěvky: 1011
Bydliště: střední čechy :)




ne opravdu vačku zarez na pravitko byl vzhuru nohama prvni valec strihal

_________________
Octavia AXR
Octavia ALH
LT-35 AHD
Karmann Ghia Convertible
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2019 8:29 am Citovat
Jarda S.
Aktivista
Založen: 13.11.2010
Příspěvky: 3574
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice




takže vlastně bylo jen čerpadlo o 180 stupnů jinak B??a

_________________
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá srpen 16, 2019 1:17 pm Citovat
Tomas6
Aktivista
Založen: 27.7.2009
Příspěvky: 2604
Bydliště: Zlínsko




Takže stav se má tak, že se sundala vana, otočit to nešlo,tak se sundala hlava aby se mohl píst povytáhnout,poloha pístu byla ok. To co ucpávalo dírku byla špička v komoře pístu. Dalším bádáním se přišlo na to že v sání je výměník který byl ucpaný. Takže tomu chyběl luft. Bagr je rozdělaný ještě praskla příruba na chladiči,pokračování někdy příští týden.

_________________
OII combi BXE 525 000km
FI HTP LPG 340 000km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá srpen 23, 2019 11:51 am Citovat
Tomas6
Aktivista
Založen: 27.7.2009
Příspěvky: 2604
Bydliště: Zlínsko




MirekX napsal:
Zkus zjistit typ motoru, AB, AK, RG... ? našel bych k tomu něco

Mirku motor je typu AM. Nenašel bys momenty na hlavu? V neděli to jedu dávat do kupy.

_________________
OII combi BXE 525 000km
FI HTP LPG 340 000km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 26, 2019 12:50 pm Citovat
Tomas6
Aktivista
Založen: 27.7.2009
Příspěvky: 2604
Bydliště: Zlínsko




Tak motor poskládaný, nehulí.... Takže blbý výměník.

_________________
OII combi BXE 525 000km
FI HTP LPG 340 000km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 26, 2019 1:22 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18239




To je právě věčný problém stavebních strojů a tou je údržba. I když je stroj k tomu určen, pohybuje se neustále v prachu, bordelu a sračkách. Tzn. že VĚTŠINA závad se od tohoto odvíjí..Takže ucpané sání, zabetonovaný chladič - hlavně vepředu u nakladačů , zmáčklé výf. potrubí a zasraná nádrž jsou nejčastější závady..Dělal jsem u silnic, tam byly běžně chladiče plné kamení, ulámané přepady, ucpané výfuky od dětí apod. a oleje staré ještě ze záruky byly běžná věc. Obsluha většinou má sotva 8 tříd a má stroj jako takový na háku..Takže servismen, než se pustí do čehokoli má prověřit základní věci, zda někdo někdy vůbec měnil palivový fitr atd.atd. než se pustí např. do složitější opravy..Na druhou stranu, slyšet dnes lahodný zvuk dieselu a chytání na otočku, je třeba jít na stavbu a ne do showroomu moderních automobilek..Když mi malý bagřík dělal rýhu pro potrubí na vodu, obdivoval jsem šeptající japonský diesel včetně mloďocha, virtuoza,který ovládal tento stroj "jako na laboratorních váhách" , ale byl to živnostník a stroj byl jeho... Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Poloha pístu perkins
 Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.