Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze o autech » Lze věřit , že motor tohle snese?
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Lze věřit , že motor tohle snese?
PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2019 6:33 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 17903




http://www.autoforum.cz/technika/technik-rozebral-motor-bmw-pro-nejnovejsi-toyotu-a-ukazal-co-se-skryva-v-jeho-nitru/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Hliníkový blok, vačky nalisované na trubce, vahadla z plechu s rolnami , řetízek rozvodů jednoduchý a velmi subtilní konstrukce má umožnit zvýšení výkonu z 350 na 1000 HP..Těžko tomu uvěřit.... P?ekvapen?

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2019 7:11 pm Citovat
Marek77
Aktivista
Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 9307
Bydliště: Vysočina




Ale jo, proč ne? Otázkou je, na jak dlouho.

_________________
GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt srpen 15, 2019 8:23 am Citovat
favo
blázen
Založen: 12.2.2008
Příspěvky: 1978
Bydliště: Blansko




Já teda nevím, ale jaký má výkon vliv na vačku a rozvodový mechanizmu. Pokud je mi známo tak zvýšení výkonu může postihnout maximálně kliku a ojnice s písty, případně uchycení hlavy jako celku (vyšší tlaky) a válců či bloku jako takového a samozřejmě pohonné ústrojí.
Vše výše zmíněně by jsi ohrozil jen zvýšením otáček a to významně, protože by jsi nejspíš musel použít silnější pružiny nebo dvojité pružiny a tím by vznikl vyšší tlak na ventily a vačku, pak by mohla hrozit destrukce a to i slabého rozvodového řetězu.

_________________
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: čt srpen 15, 2019 10:27 am Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 17903




Ano, máš pravdu, ale když vidím kus trubky na které nalisují vačky podle potřeby, ta vahadélka a ty ventilky, tak si vždy vzpomenu, jak se měnívali rozlomené rolny s vypadanými jehlami apod. A BMW už kdysi začínali s postříkaným hliníkem do kterého nacpali písty , nástřik se odlepoval atd.atd,. Vždy jsem měl zato, že při nárůstu tlaků, což samozřejmě u oturbeného motoru nastane, jinak by výkon nebyl, musí být motor extremně tuhý, včetně všech součástek, aby to ustál..A 1000HP si vůbec nedovedu představit, mám dnes dojem, že dnešní "kůň" je vlastně " líný oslík", kterým si mnozí zvyšují ego..Ale třeba jsou v tom dnešní kosmické materiály, a hliník se zvýšenou pevností... Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt srpen 15, 2019 11:39 am Citovat
WOB
Aktivista
Založen: 2.2.2015
Příspěvky: 1498




INSTRUKCE PRO STK č. 5/2019 – Postup při kontrole stavu počítadla ujeté vzdálenosti v rámci samostatné evidenční kontroly (MD)

Kontrolní technik však tento stav zadokumentuje pořízením snímku, který bude vložen do Informačního
systému technických prohlídek. Kontrolní technik tuto skutečnost zaznamená do poznámky v záznamníku
závad a následně zaznamená do protokolu o evidenční kontrole. V poznámce protokolu o evidenční kontrole
se uvede podle zjištěné skutečnosti (zjevně nefunguje, nebo chybí) zápis:
„Počítadlo ujeté vzdálenosti zjevně nefunguje, nebo je-li vyžadováno, chybí, a tudíž nebylo možné zjistit
aktuální údaj o stavu počítadla ujeté vzdálenosti.“

V daném případě je vozidlo hodnoceno tak, že z hlediska evidenční kontroly vyhovuje.
V případě jiného druhu technické prohlídky je skutečnost, spočívající zjevně nefungujícího počítadla ujeté
vzdálenosti popřípadě je-li počítadlo ujeté vzdálenosti vyžadováno a chybí, hodnocena jako vážná závada
podle kontrolního úkonu 7.11.2.1 nebo 7.11.2.2.


7.11.2.1 Počítadlo ujeté vzdálenosti, zjevně nefunguje B
7.11.2.2 Počítadlo ujeté vzdálenosti, je-li vyžadováno, chybí B

Instrukce nabývá účinnosti dnem 1. srpna 2019.

(VĚSTNÍK DOPRAVY Informace z resortu Ministerstva dopravy Číslo 8/2019)

_________________
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt srpen 15, 2019 2:55 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4187
Bydliště: Týniště nad Orlicí




Na vačku zvýšení výkonu vliv trochu má, hlavně výfukové ventily musí otvírat proti podstatně vyššímu tlaku.

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá srpen 16, 2019 8:59 am Citovat
favo
blázen
Založen: 12.2.2008
Příspěvky: 1978
Bydliště: Blansko




Řekl bych že, tady bude zátěž zanedbatelná, ale možná se pletu, každopádně Jericho má recht, vidět auto za milion a víc na kterém výrobce šetřil kde se dalo, je smutný pohled. Bohužel, lepší už to nebude, protože se všechny automobilky můžou posrat strachy z pár ekoteroristů co si myslí že spasí planetu a už zítra bude líp.
Uznávám že lehčí rotační součástky mají obrovský vliv na chod i výkon motoru, ale jde to i jinak, třeba titan a podobně. Já bych se u takovéto skládané vačky bál dne kdy se některý palec protočí.

_________________
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: ne srpen 18, 2019 2:18 pm Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 6904
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)




Pominu-li vše ostatní, pak, navzdory tomu, že jsem si vědom, že výrobní procesy i materiály jsou dnes na vysoké úrovni, neumím si představit, že by něco takového slitina hliníku měla zvládnout. Ale hrozně rád bych se mýlil.

Mimochodem, MirekX má samozřejmě pravdu. Při vyšších tlacích to sériové pružiny nemají šanci zvládat. Hlavně, vyjma zvýšení plnícího tlaku se zvýšeného výkonu dosahuje navýšením spektra otáček, což je pro sériové průžiny též limitující.

PS: někde jsem četl, že s ohledem na pobouřený ohlas fanoušků, příznivců a majitelů Supry Toyota zvažuje návrat k nesmrtelnému 2JZ. Věřím, že pokud použijí objektivně lepší materiály či přesnější výrobní procesy tak by mohl mít ještě větší potenciál ... hlavně, aby nezačali šetřit! Věřím, že zájemci si za kvalitu rádi připlatí.

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lze věřit , že motor tohle snese?
 Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze o autech
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.