 |
|
 |
 | Lze věřit , že motor tohle snese? |  |
Zaslal: st srpen 14, 2019 6:33 pm |
|
|
jericho-3 |
Aktivista |
|
 |
Založen: 16.6.2009 |
Příspěvky: 18240 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ nepropadat panice... |
|
|
|
Zaslal: st srpen 14, 2019 7:11 pm |
|
|
Marek77 |
Aktivista |
|
 |
Založen: 5.2.2007 |
Příspěvky: 9371 |
Bydliště: Vysočina |
|
|
 |
 |
 |
|
Ale jo, proč ne? Otázkou je, na jak dlouho. |
|
_________________ GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Clio III 1,2i 55kW (*2012)
Corsa D 1,2i 63kW (*2014) |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt srpen 15, 2019 8:23 am |
|
|
favo |
blázen |
 |
 |
Založen: 12.2.2008 |
Příspěvky: 2082 |
Bydliště: Blansko |
|
|
 |
 |
 |
|
Já teda nevím, ale jaký má výkon vliv na vačku a rozvodový mechanizmu. Pokud je mi známo tak zvýšení výkonu může postihnout maximálně kliku a ojnice s písty, případně uchycení hlavy jako celku (vyšší tlaky) a válců či bloku jako takového a samozřejmě pohonné ústrojí.
Vše výše zmíněně by jsi ohrozil jen zvýšením otáček a to významně, protože by jsi nejspíš musel použít silnější pružiny nebo dvojité pružiny a tím by vznikl vyšší tlak na ventily a vačku, pak by mohla hrozit destrukce a to i slabého rozvodového řetězu. |
|
_________________ Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt srpen 15, 2019 10:27 am |
|
|
jericho-3 |
Aktivista |
|
 |
Založen: 16.6.2009 |
Příspěvky: 18240 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ano, máš pravdu, ale když vidím kus trubky na které nalisují vačky podle potřeby, ta vahadélka a ty ventilky, tak si vždy vzpomenu, jak se měnívali rozlomené rolny s vypadanými jehlami apod. A BMW už kdysi začínali s postříkaným hliníkem do kterého nacpali písty , nástřik se odlepoval atd.atd,. Vždy jsem měl zato, že při nárůstu tlaků, což samozřejmě u oturbeného motoru nastane, jinak by výkon nebyl, musí být motor extremně tuhý, včetně všech součástek, aby to ustál..A 1000HP si vůbec nedovedu představit, mám dnes dojem, že dnešní "kůň" je vlastně " líný oslík", kterým si mnozí zvyšují ego..Ale třeba jsou v tom dnešní kosmické materiály, a hliník se zvýšenou pevností...  |
|
_________________ nepropadat panice... |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt srpen 15, 2019 11:39 am |
|
|
WOB |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 2.2.2015 |
Příspěvky: 1520 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
INSTRUKCE PRO STK č. 5/2019 – Postup při kontrole stavu počítadla ujeté vzdálenosti v rámci samostatné evidenční kontroly (MD)
Kontrolní technik však tento stav zadokumentuje pořízením snímku, který bude vložen do Informačního
systému technických prohlídek. Kontrolní technik tuto skutečnost zaznamená do poznámky v záznamníku
závad a následně zaznamená do protokolu o evidenční kontrole. V poznámce protokolu o evidenční kontrole
se uvede podle zjištěné skutečnosti (zjevně nefunguje, nebo chybí) zápis:
„Počítadlo ujeté vzdálenosti zjevně nefunguje, nebo je-li vyžadováno, chybí, a tudíž nebylo možné zjistit
aktuální údaj o stavu počítadla ujeté vzdálenosti.“
V daném případě je vozidlo hodnoceno tak, že z hlediska evidenční kontroly vyhovuje.
V případě jiného druhu technické prohlídky je skutečnost, spočívající zjevně nefungujícího počítadla ujeté
vzdálenosti popřípadě je-li počítadlo ujeté vzdálenosti vyžadováno a chybí, hodnocena jako vážná závada
podle kontrolního úkonu 7.11.2.1 nebo 7.11.2.2.
7.11.2.1 Počítadlo ujeté vzdálenosti, zjevně nefunguje B
7.11.2.2 Počítadlo ujeté vzdálenosti, je-li vyžadováno, chybí B
Instrukce nabývá účinnosti dnem 1. srpna 2019.
(VĚSTNÍK DOPRAVY Informace z resortu Ministerstva dopravy Číslo 8/2019) |
|
_________________ Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000 |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: čt srpen 15, 2019 2:55 pm |
|
|
MirekX |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 24.1.2006 |
Příspěvky: 4343 |
Bydliště: Týniště nad Orlicí |
|
|
 |
 |
 |
|
Na vačku zvýšení výkonu vliv trochu má, hlavně výfukové ventily musí otvírat proti podstatně vyššímu tlaku. |
|
_________________ Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm, Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo VKLR REA DPF DEF On - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: pá srpen 16, 2019 8:59 am |
|
|
favo |
blázen |
 |
 |
Založen: 12.2.2008 |
Příspěvky: 2082 |
Bydliště: Blansko |
|
|
 |
 |
 |
|
Řekl bych že, tady bude zátěž zanedbatelná, ale možná se pletu, každopádně Jericho má recht, vidět auto za milion a víc na kterém výrobce šetřil kde se dalo, je smutný pohled. Bohužel, lepší už to nebude, protože se všechny automobilky můžou posrat strachy z pár ekoteroristů co si myslí že spasí planetu a už zítra bude líp.
Uznávám že lehčí rotační součástky mají obrovský vliv na chod i výkon motoru, ale jde to i jinak, třeba titan a podobně. Já bych se u takovéto skládané vačky bál dne kdy se některý palec protočí. |
|
_________________ Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi |
|
|
|
 | |  |
Zaslal: ne srpen 18, 2019 2:18 pm |
|
|
Forest |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 16.3.2006 |
Příspěvky: 7023 |
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha) |
|
|
 |
 |
 |
|
Pominu-li vše ostatní, pak, navzdory tomu, že jsem si vědom, že výrobní procesy i materiály jsou dnes na vysoké úrovni, neumím si představit, že by něco takového slitina hliníku měla zvládnout. Ale hrozně rád bych se mýlil.
Mimochodem, MirekX má samozřejmě pravdu. Při vyšších tlacích to sériové pružiny nemají šanci zvládat. Hlavně, vyjma zvýšení plnícího tlaku se zvýšeného výkonu dosahuje navýšením spektra otáček, což je pro sériové průžiny též limitující.
PS: někde jsem četl, že s ohledem na pobouřený ohlas fanoušků, příznivců a majitelů Supry Toyota zvažuje návrat k nesmrtelnému 2JZ. Věřím, že pokud použijí objektivně lepší materiály či přesnější výrobní procesy tak by mohl mít ještě větší potenciál ... hlavně, aby nezačali šetřit! Věřím, že zájemci si za kvalitu rádi připlatí. |
|
_________________ TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol) |
|
|
|
Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze o autech |
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
|
|
|
|
|