Renault Master III
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Renault Master III
Právě čtu jak se Vaculík v SM rozplývá nad spolehlivostí Renault Master od 2010 a já bych potřeboval dodávku L1H1. Máte někdo zkušenost s motory 2.3 Dci, nebo celkově s tímhle autem?
Je fakt, že jich jezdí hodně.
Je fakt, že jich jezdí hodně.
Jezdím s Masterem šest let. Jak s motorem 2,3, tak i se starším 2,5. Motory jsou naprosto bezproblémové.
Slabší verze 2,3 do výkonu 135 koní jsou s jedním VTG turbem a nic moc to nejede. Tedy s dlouhou boudou..... Vyšší výkony jsou biturbo a to maže velmi slušně. My máme na firmě verze 145 koní, jezdí to často na hraně váhy a pořád dálnice a dlouhé trasy a jezdíme s tím pod devět litrů bez křečí.
Já mám ještě Master II s motorem 2,5 a řekl bych, že ten motor je taky velmi slušný a dokonce výrazně úspornější. Ovšem hlučnější a přední náprava je dost nekomfortní. Na to, že mám najeto 270 tisíc, neměl ten motor sebemenší problém. Jednou se měnil vstřikovač, ale to je šest let a bylo to proto, že vůz půl roku stál a do svorkovnice vstřikovače natekla voda.
Škoda, že chceš krátkou verzi. Firma mi totiž kupuje novou káru a to moje teď prodává. Ale je to L3H2.
Slabší verze 2,3 do výkonu 135 koní jsou s jedním VTG turbem a nic moc to nejede. Tedy s dlouhou boudou..... Vyšší výkony jsou biturbo a to maže velmi slušně. My máme na firmě verze 145 koní, jezdí to často na hraně váhy a pořád dálnice a dlouhé trasy a jezdíme s tím pod devět litrů bez křečí.
Já mám ještě Master II s motorem 2,5 a řekl bych, že ten motor je taky velmi slušný a dokonce výrazně úspornější. Ovšem hlučnější a přední náprava je dost nekomfortní. Na to, že mám najeto 270 tisíc, neměl ten motor sebemenší problém. Jednou se měnil vstřikovač, ale to je šest let a bylo to proto, že vůz půl roku stál a do svorkovnice vstřikovače natekla voda.
Škoda, že chceš krátkou verzi. Firma mi totiž kupuje novou káru a to moje teď prodává. Ale je to L3H2.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 14 srp 2019, 19:11, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jo, do výkonu 100 kW / 136 koní jsou to jednoturbové motory.
My máme jedno auto ještě tu starší verzi rok 2016 Euro5, ta má 92 kW / 125 koní a je bez AdBlue. Ale zoufale nejede. I když v té krátké verzi by to nemuselo být až tak strašný. My máme všechna auta pouze L3H2 a tam je to zoufale málo. A ani kratší kvalty oproti BiTurbo verzím tomu moc nepomohly. Proto ostatní vozy už máme s verzí BiTurbo 107 kW / 145 koní v Euro6, a to už je lepší.
A mně místo mého dvojkového Mastera, posledního na firmě s motorem 2,5 dCi 88 kW, teď přijde úplně nový model 2020 s novou držkou a motorem 180 koní / 500 Nm, a to už bude slušnej hukot. Píšou tomu zrychlení na stovku v plné váze pod 12 vteřin, to budu půlku aut na silnicích tlačit jak buldozer.
Veškeré výkonové verze jsou nyní jeden motor 2,3. Jiné motory se nedávají. Výkon 110 a 130 koní je jedno turbo, vyšší výkony až do 180 koní mají dvě.
Trafic v novém ksichtu má pro změnu motor 1,6 dCi BiTurbo. A mám pocit, že jiný se taky nedává. My jsme měli Trafic na drobnější opravy, byl L2H1 a měl ještě starý dobrý 2,0 dCi s výkonem 115 koní. Ale to byl rok 2010. Sloužil taky dobře, motor bez jediného problému, jen alternátor shořel plamenem. Prodal se loni při stavu skoro 300 tisíc km.
My máme jedno auto ještě tu starší verzi rok 2016 Euro5, ta má 92 kW / 125 koní a je bez AdBlue. Ale zoufale nejede. I když v té krátké verzi by to nemuselo být až tak strašný. My máme všechna auta pouze L3H2 a tam je to zoufale málo. A ani kratší kvalty oproti BiTurbo verzím tomu moc nepomohly. Proto ostatní vozy už máme s verzí BiTurbo 107 kW / 145 koní v Euro6, a to už je lepší.
A mně místo mého dvojkového Mastera, posledního na firmě s motorem 2,5 dCi 88 kW, teď přijde úplně nový model 2020 s novou držkou a motorem 180 koní / 500 Nm, a to už bude slušnej hukot. Píšou tomu zrychlení na stovku v plné váze pod 12 vteřin, to budu půlku aut na silnicích tlačit jak buldozer.
Veškeré výkonové verze jsou nyní jeden motor 2,3. Jiné motory se nedávají. Výkon 110 a 130 koní je jedno turbo, vyšší výkony až do 180 koní mají dvě.
Trafic v novém ksichtu má pro změnu motor 1,6 dCi BiTurbo. A mám pocit, že jiný se taky nedává. My jsme měli Trafic na drobnější opravy, byl L2H1 a měl ještě starý dobrý 2,0 dCi s výkonem 115 koní. Ale to byl rok 2010. Sloužil taky dobře, motor bez jediného problému, jen alternátor shořel plamenem. Prodal se loni při stavu skoro 300 tisíc km.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 02 zář 2019, 13:04, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Najezdil jsem hromadu km s Masterem II 2.5 88kw - ten motor byl super, jel parádně, a byl spolehlivý, neřešilo se na něm nikdy nic. Horší to bylo s převodovkou, neustále unikal olej kolem poloos a celkově ta skříň nestála za moc. Za 380t. km, co motor najel jak nic, tak se vystřídaly 3 skříně. Ale dávali jsme tomu brutální bídu a auto věčně naložené na max.
S Mastrem III jsem toho moc nenajel, ale svezl jsem se s 2.3 92kw ještě bez ad-blue, a motor slabota, oproti minulé generaci vůbec nejede. Nicméně zbytek auta na ježdění příjemnější a pohodlnější. Spolehlivost zatím nevím.
S Mastrem III jsem toho moc nenajel, ale svezl jsem se s 2.3 92kw ještě bez ad-blue, a motor slabota, oproti minulé generaci vůbec nejede. Nicméně zbytek auta na ježdění příjemnější a pohodlnější. Spolehlivost zatím nevím.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Jak je to se servisem, dostupností dílů? Má to krom převodovky nějaké mouchy?valekf píše:Muzu potvrdit, servisuju jeden traffic, 450 tkm, je to 2.0 dci myslim 66kw, serou se tam prevodovky, tahle uz ma po go, jinak turbo puvodni spojka se davala s prevodovkou, ale nebylo potreba. Jinak o nicem nevim.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Nenapsal bych to líp .turbo kamna power píše:Najezdil jsem hromadu km s Masterem II 2.5 88kw - ten motor byl super, jel parádně, a byl spolehlivý, neřešilo se na něm nikdy nic. Horší to bylo s převodovkou, neustále unikal olej kolem poloos a celkově ta skříň nestála za moc. Za 380t. km, co motor najel jak nic, tak se vystřídaly 3 skříně. Ale dávali jsme tomu brutální bídu a auto věčně naložené na max.
S Mastrem III jsem toho moc nenajel, ale svezl jsem se s 2.3 92kw ještě bez ad-blue, a motor slabota, oproti minulé generaci vůbec nejede. Nicméně zbytek auta na ježdění příjemnější a pohodlnější. Spolehlivost zatím nevím.
S těmi převodovkami to asi fakt nebude žádná sláva. Mně při 210 tisících taky odešla. Přestaly řadit kvalty, prý tam odešla nějaká řadící vidlička nebo co. Jenže u mě to byl problém, nešlo to řešit výměnou kusu za kus, protože mám verzi s tachografem a tam je jiná skříň. Takže opravovali tu moji původní. Nicméně výměnný program běžně funguje.
Ale je zvláštní, že kolegova kára najela 300 tisíc km a převodovka byla naprosto bez problémů. Ovšem je fakt, že on nejezdil tolik naložený jako já.
Teď čekám na novou káru. 180 kobyl bude jiný kafe....... Se fakt těším jak malej kluk.
Ale pravda je, že žádný motor v Masteru III není tak úsporný, jako je ten můj v Masteru II. Například dneska jsem byl služebně na Dobříši, celkem 350 km a spotřeba ve velmi svižném tempu 7,8. Když jedu piánko po osmatřicítce na Českou Lípu, umím to i pod sedm. Takovou spotřebu trojkové Mastery neumějí. Ta slabá verze 92 kW jede kolem deseti, protože je líná jak mrcha a pořád na tom musíš stát. Ty biturbo verze 107 kW jedou moc pěkně a s těmi se dá pod devět i v plné náloži. Někdy, když fakt nespěchám, i 8,2 třeba, ale to je na penzistu a s prázdným.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)