Poloha pístu perkins

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tady to bylo jinak. údržbu ten bagr dostává jakou potřebuje,chladiče se perou atd.. Jenže tady padla vodní pumpa.Je hnaná rozvodama,fridex nachcal do vany a udělalo to emulzi která asi moc nemaže,tak padlo turbo.Ale jen tak že valilo olej do výfuku. Když se zjistil problém,se rozhodlo že se motor udělá komplet. Měl najeto dost mh,tak proč ne. Sání se sundalo a jako jediné se zapomnělo nechat vyprat,tak jak kolega nechával koupat Tatru,nechal umýt i to sání a to vemeno co to pralo tam navalilo bordel. Já to sání proléval v mycím stole než se ten motor skládal,dokonce jsem ho chtěl rozebrat,jenže v sadě nebylo na něj těsnění,nikdy by mne napadlo že je v něm výměník. Trubky do něj vedly,měl jsem za to že je vyhřívané jako odlitek celé,tak jak třeba u favorita
Tento příběh je už uzavřený,stálo to den práce ve dvou lidech a těsnění pod hlavu. Takže žádná hrůza. Hlavně je to zkušenost....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, je to zajímavé a ta zkušenost je nepřenosná..Já si taky vždy vzpomenu hlavně na něco, co bylo " zbytečné" , ale poučné... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“