Čerpadlo BMW E46 M47 diesel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lutemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 21 kvě 2015, 18:21

Čerpadlo BMW E46 M47 diesel

Příspěvek od Lutemix »

Ahoj všem, dotaz ohledně čerpadla do BMW M47 100kw, je potřeba nějak složitě řešit immo?

Případně, kdo by v Moravskoslezském regionu tohle uměl, případně celou repasi stávajícího čerpadla.

Díky
optimista 1
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 18 srp 2019, 15:00
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od optimista 1 »

ak Ti mozem poradit najlacnejsia cesta je sa tohio rychlo zbavit aj za cenu ze prerobis lebo nakoniec aj tak najmenej prerobis ked to predas hoc rozobrate lebo das spravit komplet repas cerpadla formou vymeny kus za kus so zarukou cca 600eur a zistis ze to nie je ono potom das na kont vstreky cca 200eur potom repasnes turbo cca 250eur a furt to nejde ako ma co ta opat privedie k cerp ktore si zije vlastnym repasovanym zivotom plus pripocitaj robotu mechanika ktory Ti este povie ze mas vytahane rozvody takze dalsich 250eur plus robota viemm preco sa pytas na imo niekde si sa docital ze ked kupis z anglicana cerp imo ta nepusti ale to nie je dobra cesta ver mi lebo si zas len kupil repas zivotnost toho cerp je tak max 200 tisic km ked tankujes cistu naftu na slovensku nemozne po 25 tis km cerp tak zasrane ze oprava a kont na stolici 280 eur a v nadrzi nebolo nikdy menej ako stvrt a naft filter tri krat do roka meneny
s 120gls favorit opel astra g octavia 1 ahf 470000 off golf 4 alh off mercedes b 180d automat bmw e 46 318 d vp 44 chvalabohu off golf 4 1.6 akl mercedes c w 203 220 cdi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No čerpadlo VP44 je problematičtejsi mám sním několikáté auto a nebojím se ho ( pravda BMW ne) no na Slovensko jezdím pravidelně dovolené při které po SK najizdim kolem 600-1400 km a taková tragédie s naftou to tam nebude. Pravda ovšem je ze repas je třeba dělat v bosch a čerpadlo přežije mnohem víc než 200000km.

Immo nevím přesně jak to má BMW ale u audi a opel je lepší vyčíst pin a přizpůsobit než se snažit o immo OFF. Tuším ze jsem to dělal KTS přímo na čerpadle. Přiznávám ze už je dávno kdy jsem potřeboval toto řešit jelikož repas z bosch přijde “nova” jednotka a jen se přizpůsobí původním pin.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
optimista 1
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 18 srp 2019, 15:00
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od optimista 1 »

Obrázek
Obrázek
Obrázek

nehadam sa vela si mi poradil ked som potreboval ale toto mi poslali z firmy kde mi robili cerpadlo cca rok po repase a necelych 16tis km nikdy ziadna druzstevna alebo ruska alebo hocako pofiderna pumpa vzdy shel omv slovnaft a ked prislo cerp z repasu nikdy nic neprisposobovali nahodili odvzdusnili a startovali
s 120gls favorit opel astra g octavia 1 ahf 470000 off golf 4 alh off mercedes b 180d automat bmw e 46 318 d vp 44 chvalabohu off golf 4 1.6 akl mercedes c w 203 220 cdi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Noo humus. Hmmm, jenže co když někdo jezdil před tebou na nějakou pociderni naftu a mělo to plnou nádrž bordela. Filtr smůla nekvalitní. Nemusí být na vině jen ne úplně top čerpadlo ale také není nejhorší dokonce za mne díky tomu ze má ložisko tak mechanicky nepoškozuje tolik obal.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
optimista 1
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 18 srp 2019, 15:00
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od optimista 1 »

Pardon ze tak neskoro bol som mimo netu lenze mne den po kupe auta skapalo cerpadlo tak som daval robit komplet repas a aj tak to tak dopadlo
s 120gls favorit opel astra g octavia 1 ahf 470000 off golf 4 alh off mercedes b 180d automat bmw e 46 318 d vp 44 chvalabohu off golf 4 1.6 akl mercedes c w 203 220 cdi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ano a jestli jsi četl návod na výměnu tak správně vše by se mělo čistit vedení atd a nádrž u některých modelu aut se pri výměně čerpadla musí měnit též proto jsem ti psal. Není chyba vždy čerpadlo. No a pokud ano tak hodně často to bývá repasem jelikož už X let to bosch v ČR nedělá a ND nedodava takže to tu spousta firem tak nějak lepí ze repas pak není repas. No a když má někdo kontakty nebo chápe náročnost a odešle se to do BOSCH tak pak ty auta vždy jezdí jinak než na “místní” repase. Mockrát to mám za sebou ( hlavně na oplech) 5 servisu 5 repasu nikdy to nefungovalo no pak orig repas nebo úplně nové čerpadlo a po problému a většina těch lidi pak přiznala já vím ty jsi mi to říkal ale když ty jsi chtěl moc.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „BMW“