Záhadné problémy, Superb 1, 1.9tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak čím tedy proplachovat? Propláchnout vodou a potom hned G12? Jaký máte názor na různé čističe chladících systémů?
Výrobce říká: - nalít do nádržky, 30 minut na volnoběh, vylít, propláchnout vodou a poté klasicky G12...
Nerad bych nalil G12 s tím že se mi během pár dnů opět promění v rezavé bláto.
Výrobce říká: - nalít do nádržky, 30 minut na volnoběh, vylít, propláchnout vodou a poté klasicky G12...
Nerad bych nalil G12 s tím že se mi během pár dnů opět promění v rezavé bláto.
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jak tady bylo napsáno, tak destilku v žádnym případě.To že destilka se snaží nažrat minerálů z okolí je pravda.Klidně tam na proplach šoupni to co píše Miloš.Akorát bych se bál tý kyseliny chlorovodíkový.Ta s rezem vytváří chlorid železitý a ten velice dobře leptá měď.Nebo čistou vodu klidně z potoka a cca 1l kvalitního fridexu třeba od Velvany.Mám to vyzkoušený že potom nic v motoru nerezaví a až ti to přestane hnít zevnitř tak dej normálně naředěnej fridex jak má bejt.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Tak jsem na to asi přišel. Vypadá to na rozpadlou vodní pumpu. Tím neustálým vyplachováním rezavé vody mi voda začala mizet. Večer jsem přijel domů, co chybělo jsem dolil a ráno zase chybělo. Proto jsem posundával plasty nad a pod motorem abych viděl odkud.
V tomto momentu měla rez výhodu a fungovala jako marker. Hned jsem si všiml kde všude to prokapává. Pak jsem otevřel nádobku abych dolil vodu a z motoru během chvilky vytekl zbytek kolem hřídelky osy vodní pumpy. Skvěle to doplňuje moji teorii o přehřívání protože se asi netočila správně a nerozháněla vodu po motoru. Voda se pomaličku točila sama (teplá/studená).
Tady jsem teda skončil, s tím si neporadím, to bude muset vyměnit servis. Jen by mě zajímalo jak se k tomu dostane. Já bych řekl že musí dolů nárazník, chladič, čelo... Jinak se tam přece dospělá ruka nemůže dostat.
V tomto momentu měla rez výhodu a fungovala jako marker. Hned jsem si všiml kde všude to prokapává. Pak jsem otevřel nádobku abych dolil vodu a z motoru během chvilky vytekl zbytek kolem hřídelky osy vodní pumpy. Skvěle to doplňuje moji teorii o přehřívání protože se asi netočila správně a nerozháněla vodu po motoru. Voda se pomaličku točila sama (teplá/studená).
Tady jsem teda skončil, s tím si neporadím, to bude muset vyměnit servis. Jen by mě zajímalo jak se k tomu dostane. Já bych řekl že musí dolů nárazník, chladič, čelo... Jinak se tam přece dospělá ruka nemůže dostat.
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"
No tak isto ako keď robíš rozvody, musí ísť dole celý predok, pretože pumpa je poháňaná rozvodmi a tak isto ak vymeníś pumpu budeš musieť znova nastaviť rozvody, čiže ak si nerobil rozvody, tak to daj rovno už celé nové, všetko kladky, pump, šróby a remeň a hej na šróby si daj veľký pozor, a preventívne ich vymeň vedia po velkej porcii km prasknúť, mne sa tak utrhli dva na vodnej pumpe a môžem byť rád, že mi tá pumpa vydržala cestu domov.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Aktuálně má auto najeto kolem 250tkm a rozvody jsou podle slov prodávajícího dělané někdy kolem 200tkm. Takže buď špatně (bez pumpy) nebo nekvalitní díly, nebo jen shoda nějakých náhod. Já si na rozvody netroufnu. Auto půjde do servisu tak sem pak napíšu jak to dopadlo.
Každopádně velmi děkuji za rady s propláchnutím octem, žádná destilka, trochu fridexu. Všechno to byly cenné rady, děkuji.
Každopádně velmi děkuji za rady s propláchnutím octem, žádná destilka, trochu fridexu. Všechno to byly cenné rady, děkuji.
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"
Ja by som asi išiel do komplet nových rozvodov s pumpou, to že ti niekto povie že to bolo menené, neznamená že to naozaj bolo, a ak uź budeś meniť vodnú pumpu zobral by som to proste s komplet rozvodmi a budeś mať pokoj a dušu na mieste
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Zdravím, tak jen abych doplnil informace.
Auto se vrátilo po delší domluvené době ze servisu kde se vyměnily rozvody, napínací kladka, viskospojka na klima ventilátoru, xx krát se to vypláchlo tabletami do myčky, nová nádobka, nová kapalina s nemrzkou a vypadá to ok. Pravděpodobně už bude klid. Žena v tom už přes týden jezdí bez problémů. Voda je stále průhledně růžová a ani kapka jí neubyla.
Auto se vrátilo po delší domluvené době ze servisu kde se vyměnily rozvody, napínací kladka, viskospojka na klima ventilátoru, xx krát se to vypláchlo tabletami do myčky, nová nádobka, nová kapalina s nemrzkou a vypadá to ok. Pravděpodobně už bude klid. Žena v tom už přes týden jezdí bez problémů. Voda je stále průhledně růžová a ani kapka jí neubyla.
"cestu si najdu, nebo si ji udělám"