Renault a časté opovrhování, ale mnohdy křivda..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mal som Megana a bol to des.
Motor OK.
Kupovaný ako 3 ročný.
Odišlo:
cievky zapalovania Sagem, výmena nové Beru
servo riadenie dal som to pretesniť, takže už sa robila predná náprava
odlepené zadné obloženie
hnila predná kapota vo falci
odhnilé kábliky na lambda sonde
relátko čerpadla, ko raz šlo raz nie
Čo ma najviac štvalo že hrozitánsky mäkké sedačky a bolel chrbát.
Kolega mal Fabiu II kupovanú so mnou takže som mal čo porovnávať.
Jemu za tú istú dobu pustila len spojka na výfuku, pletenec.
Odvtedy nechcem ani vidieť čo má v znaku pizdu.
Edit, nie 2 ale tento zázrak je to nejaký rok čo som ten črep mal a pomýlilo ma to že bol po facelifte : https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... k=3&page=4
Motor OK.
Kupovaný ako 3 ročný.
Odišlo:
cievky zapalovania Sagem, výmena nové Beru
servo riadenie dal som to pretesniť, takže už sa robila predná náprava
odlepené zadné obloženie
hnila predná kapota vo falci
odhnilé kábliky na lambda sonde
relátko čerpadla, ko raz šlo raz nie
Čo ma najviac štvalo že hrozitánsky mäkké sedačky a bolel chrbát.
Kolega mal Fabiu II kupovanú so mnou takže som mal čo porovnávať.
Jemu za tú istú dobu pustila len spojka na výfuku, pletenec.
Odvtedy nechcem ani vidieť čo má v znaku pizdu.
Edit, nie 2 ale tento zázrak je to nejaký rok čo som ten črep mal a pomýlilo ma to že bol po facelifte : https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... k=3&page=4
Naposledy upravil(a) Eric_ dne 12 zář 2019, 12:03, celkem upraveno 2 x.
Dělám auta dlouho, ale i kdyby jiný auto neexistovalo tak renaulta si určitě dobrovolně domu nekoupím, stačilo mi minulej tejden na Kangoo 1.5 dci měnit olej, dostat se k filtru je nutný bejt mozkovej chirurgMarek77 píše:Fakt je, že každá značka má své mouchy. Nemá cenu tady něco vychvalovat, protože jinde se to samé třeba nepovedlo. Motor 2,2 dCi se Renaultu třeba právě moc nepovedl, naopak nesmrtelný je 1,6 16V a velmi dobré jsou i 1,5 dCi všech výkonů. A kdo si myslí, že koncernové TDI jsou vrcholem vědeckotechnické revoluce, nikdy neseděl v Laguně III 2,0 dCi 131 kW.
Motory TCe oproti TSi nemají absolutně žádný konstrukční problém, zatímco koncern něco pustí mezi lidi a pak to pět let vychytává. Absolutní vrchol jsou pochopitelně 2,0 TCe s HP turbem, kde výkony jsou takové, na které koncern může zapomenout i s dnešními technologiemi. Svezte se s deset let starým Megane III RS a fungl novou OIII RS hodíte do škarpy. A to nemluvím o Megane IV RS.....
Motory Renault mají vynikající spotřebu paliva, na to koncern nemá a nikdy neměl. Moje žena jezdí se sedmimístným Grand Scenicem v benzínu za nižší spotřebu, než jezdilo Galaxy v naftě. Já s Meganem jsem do 4,5 litru i v zimě. Kultivovanost chodu je taky úplně jinde. Neznám dolévání oleje ani u jednoho motoru. Žena má na Scénicu čtvrt milionu a při výměně oleje chybějí necelé dvě deci.
Čeho si u Renaultů cením nejvíc? Nereznou. Vůbec. Ani po 15 letech na tom nenajdete vůbec nic.
Doma je pět Renaultů. Moje dva a dceřin (v podpisu), tchán má Scénic I 1,6 16V a teta mojí ženy Clio IV 1,2 16V. Všechny mám v prackách. Krom běžného servisu a věcí vyplývajících z normálního provozu mě nic jiného nezajímá. Prostě spolehlivá a provozně levná auta s komfortním podvozkem a skvělými motory.
Nedávno jsem se svezl s Megane IV v motorizaci 1,2 TCe 97 kW. Motor není slyšet ani při rychlosti přes 150 za hodinu, šest kvaltů odstupňovaných jako u naftové motorizace (na šestku při 2000 rpm to mělo asi 96 km/h). Skvělý podvozek, pohodlí, prostor. Mám 140 kilo a dva metry, takže potřebuju hodně prostoru a tady jako fakt není problém. Výkon víc než dostačující, maximum točivého momentu odspodu. A když se s tím jede normálně, dá se i za 4,5 litru, stylem důchodce i lehce přes čtyři. Když jsem to honil jak nadmutou krávu, byl jsem na sedmi a půl. Zkuste to s nějakou koncernovou mrchou s motorem TSi
Vlastně ani nechápu lidi, co pořád dokola slepě kupují škodovky. Zajímal by mě jediný rozumově zdůvodnitelný argument. Moji známí jsou mi svědky, že ještě před několika málo lety jsem tvrdil, že Renault mi do baráku nesmí. Teď jich je doslova plný barák a jsem tomu věru rád. Nic jiného nechci.
Taky bych řekl, že Marek 77 je velký optimista, ale já to posuzuji podle toho, kolik třeba na vesnici jezdi značek, protože tam se auta dojíždí do konce. A co vidím ? 2 Twinga první řady, několik R 19 a vedle ESpace , kosmická loď, kde kvůli každé "píčovině" musíš vyndal motor..Jinak jejich experimenty s kartami apod. jsou sice první pionýrské pokusy o pokrok, ale přitom jenom zdržují a prudí majitele..Jejich idiotský způsob neustálého zamykání a odemykání, aby člověk natočil motor je výstřel do tmy. Mnoho důchodců tím velmi trpělo, než jim člověk vysvětil, co mají udělat, aby vůbec odjeli...A naproti tomu tady jezdí jen jediná první Fábka, která byla mnoho let uložená ve stodole, a když paní chtěla po delší době odjet, nikdy auto nenatočila. O vymrskaných koncernových PD nebudu mluvit..Co mne kdysi učarovalo, byl motor 2,1 D a TD...V turbu měl neskutečný zátah a hlavně byl nezničitelný, když už se potkal, tak se vyměnily vyhadélka , kde prasklo zeslabení a motor jel dál..Tohle dnes není, dnes je vždy motor na sračky,/pokud má vahadla/ kšeft je kšeft..Ale samozřejmě každý má své zkušenosti a pocity, které s Renaultem zažil..
nepropadat panice...
Fakt by mě zajímalo, jaké servo jsi nechal přetěsnit. Megane 2 žádné servo nemá. Ma elektrický posilovač - motor přímo na volantové tyči.Eric_ píše:Mal som Megana 2 a bol to des.
Motor OK.
Kupovaný ako 3 ročný.
Odišlo:
cievky zapalovania Sagem, výmena nové Beru
servo riadenie dal som to pretesniť, takže už sa robila predná náprava
odlepené zadné obloženie
hnila predná kapota vo falci
odhnilé kábliky na lambda sonde
relátko čerpadla, ko raz šlo raz nie
Čo ma najviac štvalo že hrozitánsky mäkké sedačky a bolel chrbát.
Kolega mal Fabiu II kupovanú so mnou takže som mal čo porovnávať.
Jemu za tú istú dobu pustila len spojka na výfuku, pletenec.
Odvtedy nechcem ani vidieť čo má v znaku pizdu.
Hnila kapota? Ale ta je hliníková.
Cívky zapalování? Žádný z motorů v Megane 2 nemá cívky, ale jednotlivé zapalovací moduly přímo na svíčkách.
Odlepené zadní obložení? Všechny modely Megane 2 mají vzadu kotouče. Žádný nemá obložení. Fakt ne.
Měkké sedačky fakt nemám. Jsou velmi tvrdé a mají skvělé boční vedení.
Asi jsi neměl Megane 2. Měl jsi vůbec Megane? Měl jsi vůbec Renaulta?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jenže důvod proč jsi to neudržěl na cestě je ten že se kastle kroutila jak had...stejně jako uno turbo,fiesta xr2i,...rudy5 píše:Poznam frajerka to mala to ked si pridal si neudrzal na ceste raketaThopr píše:Brácha měl kdysi Renault 5 1.4 T... To byla pila neskutečná...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Marku fakticky chceš porovnávat Megan RS a Octávii RS ?
Megán je v podstatě speciál v porovnání se škodovkou, která má jen silnější motor a kratší pružiny. O VAQ se bavit nebudem to měli jen některé.
Srovnávej Megan RS s Hondou Type R, Golf R, Hyundai N a jim podobnými, Octávia RS byla vždy jen rychlá škodovka pro rodinu, nic víc nic míň na Hot hatch si nikdy nehrála i když to jejich majitelé asi vidí jinak.
Megan RS měl díly který si na žádným jiným Renaultu nikdy vidět nemohl, jako speciální přední nápravy s oddělenými těchlicemi a podobně.
Megán je v podstatě speciál v porovnání se škodovkou, která má jen silnější motor a kratší pružiny. O VAQ se bavit nebudem to měli jen některé.
Srovnávej Megan RS s Hondou Type R, Golf R, Hyundai N a jim podobnými, Octávia RS byla vždy jen rychlá škodovka pro rodinu, nic víc nic míň na Hot hatch si nikdy nehrála i když to jejich majitelé asi vidí jinak.
Megan RS měl díly který si na žádným jiným Renaultu nikdy vidět nemohl, jako speciální přední nápravy s oddělenými těchlicemi a podobně.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Marek77 píše:Bol to Megane či 1 alebo 2 je to jedno kurvili sa rovnako, bol to nejaký rok dávnejšie a pomylilo ma že ten čo som mal bol po facelifte.Eric_ píše:Fakt by mě zajímalo, jaké servo jsi nechal přetěsnit. Megane 2 žádné servo nemá. Ma elektrický posilovač - motor přímo na volantové tyči.
Hnila kapota? Ale ta je hliníková.
Cívky zapalování? Žádný z motorů v Megane 2 nemá cívky, ale jednotlivé zapalovací moduly přímo na svíčkách.
Odlepené zadní obložení? Všechny modely Megane 2 mají vzadu kotouče. Žádný nemá obložení. Fakt ne.
Měkké sedačky fakt nemám. Jsou velmi tvrdé a mají skvělé boční vedení.
Asi jsi neměl Megane 2. Měl jsi vůbec Megane? Měl jsi vůbec Renaulta?
Cievka, modul v podstate si pochopil.
Žabožrúti nevedia robiť autá pozri si Top gear ako nadávajú na citroen.
Keď ti treba tak tu je model ktorý som mal presne....https://auto.bazos.sk/inzerat/102764577 ... 4m-700.php
Ak ti to pomôže....
https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... k=3&page=4
Top gear? To je ten nehorázně debilní pořad o bandě arogantních dementů, co jim víc, než o objektivní hodnocení vozů, jde o to nahonit si vlastní ego? Bych se poblil, kdyby mě na to někdo nutil koukat. Na to se fakt někdo dívá???
Ne. Na to, abych se díval na odpadky, je můj čas na tomhle světě fakt moc drahý. A začíná být docela drahý i na to, abych tady četl ty vaše hospodské připomínky. Takže..... Jezděte si, čím chcete a mějte názor, jaký chcete. Já jsem se všemi Renaulty, co doma máme, naprosto spokojený a neměnil bych. Tím jsem v tomhle tématu skončil a nebudu se dále vyjadřovat. Nemá to cenu, jak vidím.
Ne. Na to, abych se díval na odpadky, je můj čas na tomhle světě fakt moc drahý. A začíná být docela drahý i na to, abych tady četl ty vaše hospodské připomínky. Takže..... Jezděte si, čím chcete a mějte názor, jaký chcete. Já jsem se všemi Renaulty, co doma máme, naprosto spokojený a neměnil bych. Tím jsem v tomhle tématu skončil a nebudu se dále vyjadřovat. Nemá to cenu, jak vidím.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 12 zář 2019, 14:16, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek77 píše: Motory Renault mají vynikající spotřebu paliva, na to koncern nemá a nikdy neměl. Moje žena jezdí se sedmimístným Grand Scenicem v benzínu za nižší spotřebu, než jezdilo Galaxy v naftě. Já s Meganem jsem do 4,5 litru i v zimě. Kultivovanost chodu je taky úplně jinde. Neznám dolévání oleje ani u jednoho motoru. Žena má na Scénicu čtvrt milionu a při výměně oleje
To fakt jezdi 7 mistne benzinove MPV Scenic za mene nez naftovy Sharan , tomu se az nechce verit ...