Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL) » Brzdove kotouče - přední 256 vs. zadní 256RS Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Brzdove kotouče - přední 256 vs. zadní 256RS
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 6:04 am Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1947
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




Zdravím. Dají si použít přední kotouče ze slabších verzi 256mm na zadek na octu RS 256mm?

Jedna se o podvozky G4, octa1,.....
Vím že tam je zanedbatelný rozdíl ve výšce kotouče.
Jde o to že na předek je větší nabídka a taky ceny. Díky za reakce jestli to někdo zkoušel.

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 8:57 am Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 3643
Bydliště: Praha 5




Prý to nejde. Já to přímo nezkoumal ale někde se dají zjistit rozměry kotouče,jeho vyložení. Potom,jestli by teda nešlo na ty přední vypodložit třmen.
Dobrá volba je brzdiče T5 a 280 kotouč zpředu,do 15" se vejde,deska je větší a není problém ubrzdit auto na ruční (zablokuješ i v 70km/h).

_________________
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S (1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 05 (jednohm.ATD LUK a turbo by. Huml) brzdy 288 x 232 zatím
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 170Ps,390Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 9:19 am Citovat
favo
blázen
Založen: 12.2.2008
Příspěvky: 2010
Bydliště: Blansko




Jde to, ale musíš použít mezi držák třmenu a nápravu asi 1mm podložku aby jsi vystředil držák třmenu vůči kotouči.
Jezdil jsem takto Brembo Max který se na RS nedělají, tak jsem koupil přední z obyč kokty.

_________________
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 9:39 am Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1947
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




Přesně o tohle mi jde. Chci dozadu brembo max.....

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 9:43 am Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 3643
Bydliště: Praha 5




Ale bude ti tam zůstavat kus nevyužitý plošky,s tím počítáš.

_________________
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S (1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 05 (jednohm.ATD LUK a turbo by. Huml) brzdy 288 x 232 zatím
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 170Ps,390Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 9:45 am Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1947
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




A ten třmen to nezvládne? 1mm není tak moc

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 2:01 pm Citovat
favo
blázen
Založen: 12.2.2008
Příspěvky: 2010
Bydliště: Blansko




Jestli ti dotoho můžu mluvit, tak na Brembo Max hoď bobek a raději kup obyčejný Zimmermanny, brzdí to o hodně lépe a nereznou tolik co Maxy.

_________________
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 2:37 pm Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1947
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




já budu delat komplet predek i zadek......jak brzdy tak tlumice tak ulozeni. A když uz to budu delat tak to chci poradne abych na to nemusel dlouho šáhnout. Takže si urcite poradit nechám.

V plánu sem mel predek - derovane bremba + ebc desky
a zadek - drazkovane bremba + ebc desky

jen si rikam jestli na ten zadek ty ebc desky nejsou zbytečný Zmaten? jestli by tam třeba nestacily obyc ate + ate třeba.....

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 3:04 pm Citovat
Source
Aktivista
Založen: 15.11.2015
Příspěvky: 1204
Bydliště: Trnava




Obyc zimmermany + origo desky a brzdi to slušne

_________________
Octavia 2003 ASV 81kw
/FB S764/"J" čerpadlo/EGR OFF/MAF OFF/ Sanie ARL / Brzdy 312mm / VW Long Beach R17 / 225/45 / ARL sanie / vymenik olej-voda ASZ

1??Kw/3??NM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 4:22 pm Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1947
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




Já z těch zimmrmanu mám docela strach....

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po září 16, 2019 9:15 am Citovat
favo
blázen
Založen: 12.2.2008
Příspěvky: 2010
Bydliště: Blansko




Hodně se jeden čas kritizovaly děrovný Zimmermanny, protože praskaly od krajních dírek k obvodu kotouče, ale já mám zatím první Zimmermanny a navíc obyčejný ve předu i v zadu a nestěžuji si. Nejdřív sem je měl s deskama Brembo, protože byly jak nový, ale pořád jsem měl pocit že nato jaký mám brzdy by to mělo brzdit lépe a tak jsem na zkoušku koupil přední desky Zimmermann a rozdíl byl nebe a dudy. Zadek mi sice zatím brzdí desky Brembo, ale počítám že je to jen otázka času kdy je taky vyhodím a dám Zimmermanny.
Brembo už nechci, co se dotoho začali plést poláci, stojí ty brzdy za hovno.
Ty drážky na Maxech jsou jen frajeřina co se během pár týdnů totálně zaplní rzí a prachem z desek a už mě nebavilo je každý druhý měsíc čistit a vysekávat z nich bordel.
Desky značek EBC a podobně jsem se vzdal, protože při mém ročnímm nájezdu a jejich ceně by mě vyšly pěkně draho.

_________________
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po září 16, 2019 9:45 am Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 3643
Bydliště: Praha 5




Hm, a Bremba se kroutí i v 312 na OI.

_________________
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S (1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 05 (jednohm.ATD LUK a turbo by. Huml) brzdy 288 x 232 zatím
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 170Ps,390Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po září 16, 2019 11:34 am Citovat
kočka87
Přispěvovatel
Založen: 23.4.2009
Příspěvky: 148
Bydliště: Louny/Slaný




Mam Bremba Max na O1 312mm už 5-6let a nic se nezkroutilo. Nikdy jsem se zanášením drážek a korozí neměl problém a brzdí to velmi pěkně Smile ale možná teď už to dělají jinak a stojí za prd.

_________________
•Škoda Octavia 2 RS Combi FL 2.0TDI CEGA
•Škoda Octavia Combi 1.9TDI (ALH) 150PS/327Nm, Garrett VA, EGR-off, KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex + puky TT, brzdy 312x25mm předek / 280x22mm zadek, Alu Spider 17", interier RS, SW by SGS Motorpower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po září 16, 2019 11:54 am Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 3643
Bydliště: Praha 5




Problém jsem měl,že na OI díky IC ( 130Ps + chip na 170Ps,teplota i 110°C,teď už stěna z ARL)velmi v létě zahříval kotouč a ten se nedovedl zchladit. Jednalo se pouze o pravý.

_________________
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S (1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 05 (jednohm.ATD LUK a turbo by. Huml) brzdy 288 x 232 zatím
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 170Ps,390Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po září 16, 2019 12:57 pm Citovat
turbo kamna power
Aktivista
Založen: 15.4.2008
Příspěvky: 4027
Bydliště: Praha




standa123 napsal:

jen si rikam jestli na ten zadek ty ebc desky nejsou zbytečný Zmaten? jestli by tam třeba nestacily obyc ate + ate třeba.....

Tak zaléží jaký EBC... na zadek stačí Ultimax, na předek Redstuff nebo Yellow.
Mám na Golfu 3 předek Yellowstuff, zadek Ultimax, kotouče obyč Ate a brzdí to brutálně Mrknut?

_________________
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Polo 6N2 1.4i
Octavia II 1.6 TDI
Volvo V70 II D5
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brzdove kotouče - přední 256 vs. zadní 256RS
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.