Brzdove kotouče - přední 256 vs. zadní 256RS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Brzdove kotouče - přední 256 vs. zadní 256RS

Příspěvek od standa123 »

Zdravím. Dají si použít přední kotouče ze slabších verzi 256mm na zadek na octu RS 256mm?

Jedna se o podvozky G4, octa1,.....
Vím že tam je zanedbatelný rozdíl ve výšce kotouče.
Jde o to že na předek je větší nabídka a taky ceny. Díky za reakce jestli to někdo zkoušel.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Prý to nejde. Já to přímo nezkoumal ale někde se dají zjistit rozměry kotouče,jeho vyložení. Potom,jestli by teda nešlo na ty přední vypodložit třmen.
Dobrá volba je brzdiče T5 a 280 kotouč zpředu,do 15" se vejde,deska je větší a není problém ubrzdit auto na ruční (zablokuješ i v 70km/h).
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jde to, ale musíš použít mezi držák třmenu a nápravu asi 1mm podložku aby jsi vystředil držák třmenu vůči kotouči.
Jezdil jsem takto Brembo Max který se na RS nedělají, tak jsem koupil přední z obyč kokty.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Přesně o tohle mi jde. Chci dozadu brembo max.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ale bude ti tam zůstavat kus nevyužitý plošky,s tím počítáš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

A ten třmen to nezvládne? 1mm není tak moc
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jestli ti dotoho můžu mluvit, tak na Brembo Max hoď bobek a raději kup obyčejný Zimmermanny, brzdí to o hodně lépe a nereznou tolik co Maxy.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

já budu delat komplet predek i zadek......jak brzdy tak tlumice tak ulozeni. A když uz to budu delat tak to chci poradne abych na to nemusel dlouho šáhnout. Takže si urcite poradit nechám.

V plánu sem mel predek - derovane bremba + ebc desky
a zadek - drazkovane bremba + ebc desky

jen si rikam jestli na ten zadek ty ebc desky nejsou zbytečný :? jestli by tam třeba nestacily obyc ate + ate třeba.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Obyc zimmermany + origo desky a brzdi to slušne
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Já z těch zimmrmanu mám docela strach....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Hodně se jeden čas kritizovaly děrovný Zimmermanny, protože praskaly od krajních dírek k obvodu kotouče, ale já mám zatím první Zimmermanny a navíc obyčejný ve předu i v zadu a nestěžuji si. Nejdřív sem je měl s deskama Brembo, protože byly jak nový, ale pořád jsem měl pocit že nato jaký mám brzdy by to mělo brzdit lépe a tak jsem na zkoušku koupil přední desky Zimmermann a rozdíl byl nebe a dudy. Zadek mi sice zatím brzdí desky Brembo, ale počítám že je to jen otázka času kdy je taky vyhodím a dám Zimmermanny.
Brembo už nechci, co se dotoho začali plést poláci, stojí ty brzdy za hovno.
Ty drážky na Maxech jsou jen frajeřina co se během pár týdnů totálně zaplní rzí a prachem z desek a už mě nebavilo je každý druhý měsíc čistit a vysekávat z nich bordel.
Desky značek EBC a podobně jsem se vzdal, protože při mém ročnímm nájezdu a jejich ceně by mě vyšly pěkně draho.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Hm, a Bremba se kroutí i v 312 na OI.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

Příspěvek od kočka87 »

Mam Bremba Max na O1 312mm už 5-6let a nic se nezkroutilo. Nikdy jsem se zanášením drážek a korozí neměl problém a brzdí to velmi pěkně :) ale možná teď už to dělají jinak a stojí za prd.
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Problém jsem měl,že na OI díky IC ( 130Ps + chip na 170Ps,teplota i 110°C,teď už stěna z ARL)velmi v létě zahříval kotouč a ten se nedovedl zchladit. Jednalo se pouze o pravý.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

standa123 píše: jen si rikam jestli na ten zadek ty ebc desky nejsou zbytečný :? jestli by tam třeba nestacily obyc ate + ate třeba.....
Tak zaléží jaký EBC... na zadek stačí Ultimax, na předek Redstuff nebo Yellow.
Mám na Golfu 3 předek Yellowstuff, zadek Ultimax, kotouče obyč Ate a brzdí to brutálně ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“