Tolik km ani benzinové sračky z koncernu nenajedou...

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Tolik km ani benzinové sračky z koncernu nenajedou...

Příspěvek od jericho-3 »

https://www.garaz.cz/clanek/tohle-ferra ... u-21000078

Kdo by to řekl, buchar našponový vydrží víc než seriový -produkční motor, kterého vytváří roboti.. (LOL)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Neblázni,v tolika km jsem to neměl ještě zajetý.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jericho, zkus se zamyslet - když by bylo věnováno tolik úsilí (návrh, výpočty, použité materiály, úroveň práce, použité prostředky) jako je u takových motorů, které tu haníš, kolik by reálně ujel tento buchar? ;)

Uvědom si, že toto je luxusní vůz, téměř zakázkové výroby (s nadsázkou v porovnaní s tím co uvádíš) s jiným přístupem napříč všeho a především výrobní tolerance, použité materiály a prostředky.

... nicméně, věřím, že za pořizovací cenu toho Ferdy koupíš dostatek Audin, které najedou výrazně více, s podobným požitkem a ještě ti zbyde ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Každý opravdový sporťák má motor nabroušený , často až na hranici..A proto je spolehlivost omezená na rozdíl od produkčních strojů, které většinou ani na plný výkon nejezdí..Proto mne překvapila ta výdrž, kterou mnohé moderní spotřební výtvory /benziny/ani nenajedou, pokud se jim nevymění písty, hlavy apod. Mnohé to prudí, že tím otravuji, ale je to ostuda, pokud to dotyčná firma nezvládne, má sáhnout po motoru konkurence..Bylo mi řečeno, že je to NORMÁLNÍ a že to tak mají všichni..Děsím se doby, že si někdo dá do servisu auto, a pak přijede na reklamaci, že oprava nebyla úspěšná a bude chtít nápravu a přijde technik a řekne, ALE PANE, TO JE DNESKA NORMÁLNÍ, VŠECHNY SERVISY OKOLO TO TAKHLE DĚLAJÍ..A zabouchne dveře... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Mám na svém TDI přes 300 000 km a to neznám skutečný stav věci a i přes to všechno co jsem do motoru a kolem nasypal, si troufnu tvrdit, že mě to nestálo tolik, jako toho majitele ty svíčky a spojky.
Mimochodem na své benzínové feldě 1.3 jsem měl taky přes 300 000 km.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@favo: Řeč je o nabroušených benzínových motorech :wink: Mimochodem, mám dojem, že Felda MirkaX má už najeto asi 700tkm ... ale to taky není případ nabroušeného benzínového motoru.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ale Felda byla vždy nabroušené ( nebo vybroušené ) fáro.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

martinsidlo píše:Ale Felda byla vždy nabroušené ( nebo vybroušené ) fáro.
Promiň, ale se svým směšným litrovým výkonem 52 koní to nelze porovnávat třeba s motorem Honda B16A 160 koní (100 k/l), případně F20C 247 koní (114 k/l). Problém těchto motorů je, že se musí po určité době kontrolovat vůle - což drtivá většina nedělá a je základem problémů.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

To bylo v nadsázce. Ale zase,jak dlouho se vyráběl ( základ ) motoru u Fáva?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

1964 - 2003 :D
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“