Výměna turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Olej ven nemusi . .lib.ra píše:no aje třeba při výměně turba vypouštět olej. Jinak díky za rady.Bóďa píše:Odtéká do boku bloku. Na turbu je to zespodu na dva šrouby M6 ( klíč 10, nebo imbus 5 ), nebo na bloku převlečná matice ( klíč 22 ). S těmi takový problém nebude.
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
u me se to projevilo tak ze auto netahlo a max otacky na kazdem kvaltu 3500... zajdi na VAC a uvidisV9tek píše:Všichni se tady bavíte o vyčištění turba.Chci se zeptat jak jste pozali že je zasviněný.Může se to projevovat velkým turboefektem.Ptám se proto že mám ten problém a auto ma najeto 145 000Km.Tak jestli bych ho neměl taky vyčistit.
Můžou se zatuhlé lopatky projevit i tím, že motor do cca 2000 vůbec netáhne a pak jede až nahoru?
Mám doma 2 Octy. Starší ALH, která táhne už skoro od volnoběhu a jede krásně do 4500 a ASV, která je dole mrtvá.
Včera jsem zkoušel u obou napojit hadičku regulace turba na velkou stříkačku, odsával jsem vzduch a měl strčenou ruku na baňce.
Táhlo se hýbalo u obou, ale u ALH ve větším rozsahu.
Můj dotaz - pohyb táhla baňky by měl být +- stejně dlouhý u ALH i ASV?
Mám doma 2 Octy. Starší ALH, která táhne už skoro od volnoběhu a jede krásně do 4500 a ASV, která je dole mrtvá.
Včera jsem zkoušel u obou napojit hadičku regulace turba na velkou stříkačku, odsával jsem vzduch a měl strčenou ruku na baňce.
Táhlo se hýbalo u obou, ale u ALH ve větším rozsahu.
Můj dotaz - pohyb táhla baňky by měl být +- stejně dlouhý u ALH i ASV?
Octavia 1,9 TDI 66kW ALH r.v. 2001...skoro veterán, ale jedna z posledních poctivek...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
Zatuhnute lopatky sa v 99%-tach prejavuje ze motor ide max do 3000ot.dalej uz nejde... Skratka je v nudzovom rezime preto nejde vytocit a vykon ako sdi, teda ziadny... Pripadne turbo zacne tlacit a zrazu prestane... Vzdy je dobre to dat na vag a spravit log spolu s vahou vzduchu... Na turbinu z vlastnej skusenosti nesahat a vycistit len tu cast kde su lopatky (variabilne naklapanie) aby sa volne pohybovali... Vacsina tychto pripadov zatuhnuteho turba je ked si niekto kupi tdi a jazdi okolo komina do mesta a naspat... Potom sa turbo zanese a majitel sa cuduje a nechape jak je to mozne...